Onko teillä varaa ahaa omalla autolla
Mulla ei oo varaa hankkia autoa. Käytän julkisia, mutta tiedän uhmisiä, jotka elävät yhteiskunnan tuella ja ajavat omalla autolla. Mistä rahat? työssäkäyvällä ei ole varaa
Kommentit (9)
On varaa, vaikka olen pienipalkkainen. Kyse on vain siitä, mihin asioihin haluaa laittaa rahaa.
On varaa ja pakkokin koska autolla töihin kulkeminen on edullisempaa, nopeampaa ja varmempaa kuin julkinen.
Ne yhteiskunnan tukea saavat auton omistavat ajavat ovat
a) hankkineet autonsa kun rahaa vielä oli
b) ostaneet halvan auton eikä sillä ajeta paljon
c) tinkineet jostain muusta
Miten sulla on varaa mennä julkisilla?
Joskus kattelin et seutulippu maksaa jotain satasen ja päivässä liikkumiseen menee pari tuntia enemmän, minkä ajan luonnollisesti olen poissa palkkatyöstä.
Laskin ja laskin ja tulin siihen tulokseen, ettei työssäkäyvällä ole varaa mennä julkisilla.
Kolme ihmistä perheessä ja kolme autoa taloudessa. Työstä saa palkkaa, jolla voi ostaa haluamiaan tarvikkeita. Missään nimessä en kulkisi julkisilla kulkuneuvoilla joissa on duunarin pieruttamat penkit.
Mä ostan aina halpoja (so. muutaman tonnin autoja) ja ajan ne ns. loppuun, jonka jälkeen ostan taas "uuden". Ostan sen verran vanhoja autoja että osaan itse aika pitkälti huoltaa ja korjata jos on tarvetta, siis ajalta ennen ajotietokoneita. Nyt vuoden 2003 mallilla ajelen.
siis ajaa, hups tuli pieni virhe.