Jennifer Aniston ja Justin Theroux ER0
Joku puitu täällä? Mikähän heille tuli. Epäilen että katkerin riita koski asuinpaikkaa. Justin halusi asua Nykissä ja Aniston Losissa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös joka yllätty.
Minä yllätyin, oliko tämä sitten jotenkin näkyvissä? Yhdessä kuitenkin 7 vuotta.
Miksi jengi suhtautuu tällaisiin uutisiin aina kuin kyseessä olisi jokin suuri epäonnistuminen ja häpeä? Ihmiset muuttuvat ja kasvavat yhteistenkin vuosien aikana, joten jossain vaiheessa hyväkin suhde voi vain tulla ihan luonnolliseen päätökseen. Ei ero mitätöi hyviä aikoja eikä tee koko suhteesta turhaa valintaa, elämä vain jatkuu eri suuntiin ihmisillä ja sillä hyvä.
Vaikka ”happily ever after” onkin romanttisten elokuvien kautta meille kulttuuriin syötetty parisuhdemalli, se harvemmin toteutuu tosielämässä. Eikä se tee suhteesta tai ihmisestä epäonnistunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olivat hyvä pari, astrologisestikin (vesimies ja leijona) että ihmetyttää. Jenniferillä ei ole koskaan lykästänyt.
Polkenut Bradiä, Johnia ja nyt Justinia vuosia. Harvalla on elämässä noin paljon lykästänyt. Ja on mielettömän hyvännäköinenkin vielä lähes 50-vuotiaana. Ja varakas.
Ja myynyt sielunsa "saatanalle". Kyllä sitä kannattaakin kadehtia.
”Olemme parhaita ystäviä, rakastamme ja kunnioitamme toisiamme”...blaa blaa, miksi ihmeessä siinä tapauksessa eroatte?
.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jengi suhtautuu tällaisiin uutisiin aina kuin kyseessä olisi jokin suuri epäonnistuminen ja häpeä? Ihmiset muuttuvat ja kasvavat yhteistenkin vuosien aikana, joten jossain vaiheessa hyväkin suhde voi vain tulla ihan luonnolliseen päätökseen. Ei ero mitätöi hyviä aikoja eikä tee koko suhteesta turhaa valintaa, elämä vain jatkuu eri suuntiin ihmisillä ja sillä hyvä.
Vaikka ”happily ever after” onkin romanttisten elokuvien kautta meille kulttuuriin syötetty parisuhdemalli, se harvemmin toteutuu tosielämässä. Eikä se tee suhteesta tai ihmisestä epäonnistunutta.
En tiedä pitääkö kukaan tätä epäonnistumisena, itse ainakin vain yllätyin. Olen seurannut Anistonin rakkauselämää ja se on ollut aika karikkoista, nyt luulin että onni löytyi.
Olen siis vähän surullinen hänen puolestaan.
Jostain muistan lukeneeni, että Jennifer on vaikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
”Olemme parhaita ystäviä, rakastamme ja kunnioitamme toisiamme”...blaa blaa, miksi ihmeessä siinä tapauksessa eroatte?
.
Ehkä tässä muotoilussa vaan matkittu Gwyneth Paltrowta ja hänen Conscious uncoupling -höpinöitään kun erosi siitä Coldplay-miehestään. Nykyään on muotia erota muka sivistyneesti.
Avioero Pittistä ja nyt Justinista ei kuulosta siltä mitä kukaan haluaa, kaksi avioeroa alle 50-vuotiaana. Kauneus ja raha eivät tuo koskaan samaa onnea kuin ihmissuhde. Ihan tarpeeksi kauheaa varmaan jo sen selittely miksi ei tehnyt lapsia.