Kuinka usein moppaatte lattiat?
Kommentit (15)
En ikinä.
Imurointi ja nihkeällä pyyhkiminen on riittänyt. Moppaamista ei meidän lattiat kestä.
Apua, kerran puolessa vuodessa. Vois useamminkin.
Ennen 1-2 krt viikossa. Nyt kun vauva ryömii joka 2 päivä vähintään. Joskus joka päivä
Talvella kerran viikossa, kesällä 1-2 päivän välein.
Huh huh, kylläpä te moppaatte usein. Miksi kerran viikossa? Mulla ei ainakaan ehdi lattiat siinä ajassa likaantua. Moppasin aiemmin noin pari kertaa vuodessa, mutta nykyään kerran kuukaudessa... ap
Prototyyppi kirjoitti:
En ikinä.
Imurointi ja nihkeällä pyyhkiminen on riittänyt. Moppaamista ei meidän lattiat kestä.
Eihän sitä moppia saa puristettua hinkeäksi. Kerran viikossa mopataan nihkeällä ja äärestä harvoin imuroidaan.
1-2 kertaa viikossa, lemmikit tuo kaiken maailman sonnat tassuissaan lattialle, pieni asunto muutenkin niin kaikki lika keskittyy pienelle alueelle. Ja tykkään siitä raikkaasta tuoksusta ja kiiltävästä lattiasta.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, kylläpä te moppaatte usein. Miksi kerran viikossa? Mulla ei ainakaan ehdi lattiat siinä ajassa likaantua. Moppasin aiemmin noin pari kertaa vuodessa, mutta nykyään kerran kuukaudessa... ap
Siksi, kun meillä ei imuroida. Eikä miellä lian vuoksi mopata vaan pölyn.
Muutaman kerran vuodessa. Eteisen ja keittiön lattiat vähän useammin.
Eipä ole kuuteen vuoteen lattioita mopattu. Imurointi viikon - kahden välein. Ei silti lattialla madot möyri eikä torakat taaperra.
Ainoastaan keittiön, eteisen ja märkätilojen lattiat mopataan tarvittaessa. Muualla riittää imurointi.
Siivooja moppaa kerran viikossa, itse en edes muista milloin olisin viimeksi siivonnut.
Kuuden viikon välein moppi heiluu
Kerran viikossa