Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä te toivotte naisen tekevän sängyssä?

Vierailija
16.02.2018 |

Siis seksiä harrastaessa. Aktiivinen pitäisi kuulemma olla mutta miten?

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukot saisivat olla meikattuja kauniimmaksi. Ruskeat vaikuttavat huonosti pyyhkityiltä.

Vierailija
62/129 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi piereskely piristää takaapäinpanoa. Kiva rutina työnnellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin että vaimoni nuuhkisi pierujani suoraan peppu välistä.

Vierailija
64/129 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On edelliselle henkilölle sattunut outoja ukkoja...

No mun mielestä hän on ihan oikeassa. Miehelle nautinnollisinta on juuri peppuseksi ja suihinotto loppuun asti. En minä miehenä haluaisi jäädä paitsi seksin kahta nautinnollisinta juttua..

Tietenkin minä myös tarjoan naiselle suuseksiä tai mitä ikinä hän sitten pitää nautinnollisimpana.

Sitten sinun ei kannata olla naisten kanssa. Meillä naisilla on pillu ja sinne penis kuuluu. Kun peräaukko on paras niin silloin mies sopii yhteen miehen kanssa.  

Ja naisen nautintoon ei kuulu peräaukon rassaus. Mies haluaa peräreiän rassausta koska haluaa alistaa, halventaa, vaurioittaa ja satuttaa naista. Toki moni mies itse  haisee paskalle niin kai se haju vetää puolee

Eli se koira älähti johon keppi kalahti.

Vierailija
65/129 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tony2018 kirjoitti:

Miehelle on kiihottavinta kun nainen näyttää että todella haluaa. Nuolee korvaa, suutelee, hyväilee vatsaa ja kiusottelee vehjettä. Nainen ottaa ohjat.

Epäkiihottavinta on kun nainen vain makaa vain lahnana sängissä.

Minulla ei kokemusta anaalista, mutta senkin tarjoaminen varmasti kiihottaa miestä.

Myös suuhun laukeaminen on kiihottavan härskiä.

T. Mies.

Kokeile anaalia. Se tuo mukavaa vaihtelua aina silloin tällöin. Naisena nautin ja kiihotun siitä todella paljon, vaikka eniten nautin saavana osapuolena tiukan pilluni spermaamisesta. Antavana osapuolena ehdottomasti miehen munan imemisestä, jossa olen kuulemma erittäin taitava, pallien suuhun ottamisesta ym. Ja upeaa on saada iso spermalasti syvälle nieluun tuntien samalla, kun mies kouristelee ja voihkii!!!

Kokeile anaalia. Niin no kyllähän se pitää siltä naiseltakin kysyä haluaako tämä anaalia. Joillekin tuntuu anaali olevan joku pakkomielle eikä tajuta, että kaikkia ei todellakaan kiinnosta se. Mä olen tällainen nainen, että mua ei se kiinnosta. Kokeiltu on eikä ole mun juttu. Jos miehelle ei pillu kelpaa, niin sitten voi siirtyä muualle ja vaikka miehiin! Eikä muuten kaikkia miehiäkään kiinnosta anaali vaan ovat erittäin pillun perään.

Se, että ei halua anaaliseksiä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisi huono ja tylsä sängyssä. Jos noin ajattelee, niin taitaa itse olla melkoisen rajoittunut.

N44

Vierailija
66/129 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytävän siskonsa mukaan.

M

Vierailija
67/129 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun nähdä että nainen nauttii. Siis että se tuo sen ilmi jotenkin vaikka ääntelehtimällä tai vääntelehtimällä tai jopa ihan sanomalla suoraan. Se on pirun kiihottavaa. Jos nainen on vaan ja makaa paikallaan en mä saa siitä irti mitään.

Vierailija
68/129 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alkuun se että saisi olla valot päällä eikä aina oltaisi pimeässä. Mun nainen on kaunista katsottavaa mutta vissiin ujostelee tai jotain eikä halua mun näkevän. Joskus pienessä hämärässä oon onnistunut kun viereisestä huoneesta on tullut vähän valoa. Enkä mä siis tarkota että täysi valastus pitäisi olla mutta kunhan ees jotain.

Vierailija
69/129 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä toivoisin, että nainen nukkuisi hiljaa eikä kuorsaisi - onko liikaa vaadittu!?

Vierailija
70/129 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olevan oma itsensä, ei tarvitse esittää mitään. Hänellä on vapaat kädet tutkia ja hyväillä kumppanin kehoa omaan tahtiin ja tehdä haluamiaan juttuja. Yhdyntään edetään vasta, kun hän sitä haluaa ja hänen toivomallaan tavalla.

m49

Vierailija
71/129 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma ja arkailematon. Aktiivisempi kertomaan mitä itse haluaa hänelle tehtävän ja mitä hän itse haluaisi tehdä.

Vierailija
72/129 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temput.

..niin pääsen takaisin päikkäreille , ssmaan sänkyy..

Vierailija
73/129 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei minkäänlaista esittämistä

-ei toisaalta tukahduta reaktioitaan, jotta vastapuoli tietää, mikä tuntuu hyvältä

-avoimuutta omien halujen ja toiveiden suhteen

-edes jonkin verran aloitteellisuutta, mieskin tykkää kun hyväillään

Vierailija
74/129 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/129 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nauttiminen riittää. Ei tarvitse voihkia ulvomalla, jos ei tunnu siltä, mutta jotenkin voi ilmaista nauttivansa. Esim. sanomalla toi tuntuu hyvältä

Vierailija
76/129 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuisi aktiivisesti oman orgasminsa saamiseen ja ottamiseen yhdynnässä. Vaimoni ollut tällainen. On alusta lähtien aktivoitunut alun naimisen jälkeen orgasmin lähetessä ja aina ottanut omansa. Nuorempana ajattelin, että nain hänelle orgasmit, mutta tarkemmin kiinnitettyä asiaan huomiota ja muisteltua, niin hän on tosiaan  ottanut ne kaluani hyväksi käyttäen ja enimmäkseen vielä rajusti.. Siihen varmaan rakastuinkin, varsinkin kun orgasmitkin olleet aina niin rajuja. Tuntenut itsenikin otetuksi. 

Vierailija
77/129 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää kun nainen levittää jalkansa tykkään piereskellä panohommissa, nainen ei saa pierrä. Haluan kusta naisen päälle ja miksei paskantaakin 

Vierailija
78/129 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliin ku ois hereill ja tekis iteki jotaan

Vierailija
79/129 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikoivan ja nauttivan! Sanoin, elein ilmein, miten vaan, kunhan vuorovaikutus luontevaa. Jos vain pikapano, niin.. noh, eipä silloin juuri sängyssä olla ja kommunikaatiokin vähäistä. Helmat korviin ja perse pystyyn tai syliin ratsaille ja nauttimaan.

m45

Vierailija
80/129 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllistelee kaunista takamustaan ja antaa kakkosta. ottaa suihin lopussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän