Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä te toivotte naisen tekevän sängyssä?

Vierailija
16.02.2018 |

Siis seksiä harrastaessa. Aktiivinen pitäisi kuulemma olla mutta miten?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On edelliselle henkilölle sattunut outoja ukkoja...

No mun mielestä hän on ihan oikeassa. Miehelle nautinnollisinta on juuri peppuseksi ja suihinotto loppuun asti. En minä miehenä haluaisi jäädä paitsi seksin kahta nautinnollisinta juttua..

Tietenkin minä myös tarjoan naiselle suuseksiä tai mitä ikinä hän sitten pitää nautinnollisimpana.

Vierailija
22/129 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä olen miehiä paneskellut niin olen oppinut että haluavat että nielen mällit ja annan persettä. Noh, kumpaakaan en tee :) T: Ikisinkku

Kuulostat todella tylsältä.

Miksi et halua antaa nautintoa miehellesi peppuseksin muodossa?

Miksi et halua antaa nautintoa miehellesi ottamalla suihin loppuun asti?

Miehelleni? Koskaan en ole suhteeseen näille miehille kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on kiihottavinta kun nainen näyttää että todella haluaa. Nuolee korvaa, suutelee, hyväilee vatsaa ja kiusottelee vehjettä. Nainen ottaa ohjat.

Epäkiihottavinta on kun nainen vain makaa vain lahnana sängissä.

Minulla ei kokemusta anaalista, mutta senkin tarjoaminen varmasti kiihottaa miestä.

Myös suuhun laukeaminen on kiihottavan härskiä.

T. Mies.

Vierailija
24/129 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony2018 kirjoitti:

Miehelle on kiihottavinta kun nainen näyttää että todella haluaa. Nuolee korvaa, suutelee, hyväilee vatsaa ja kiusottelee vehjettä. Nainen ottaa ohjat.

Epäkiihottavinta on kun nainen vain makaa vain lahnana sängissä.

Minulla ei kokemusta anaalista, mutta senkin tarjoaminen varmasti kiihottaa miestä.

Myös suuhun laukeaminen on kiihottavan härskiä.

T. Mies.

Kokeile anaalia. Se tuo mukavaa vaihtelua aina silloin tällöin. Naisena nautin ja kiihotun siitä todella paljon, vaikka eniten nautin saavana osapuolena tiukan pilluni spermaamisesta. Antavana osapuolena ehdottomasti miehen munan imemisestä, jossa olen kuulemma erittäin taitava, pallien suuhun ottamisesta ym. Ja upeaa on saada iso spermalasti syvälle nieluun tuntien samalla, kun mies kouristelee ja voihkii!!!

Vierailija
25/129 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oletettavasti suu ja kaksi kättä, niille tekee jo paljon. Jos et keksi mitä niin netistä löytyy videoita mistä ottaa mallia. Liikuta sitä lantiota ja ennenmuuta ole mukana. Aito halu on jo niin iso plussa että sitä jos löytyy niin kaiken muun ehtii opetella matkan varrella.

Yksi todella helppo keino on kysyä mieheltä mistä tykkää. Ei me tod tykätä kaikki samasta. Samalla voit kertoa mistä itse tykkäät. Siitä on se hyöty että saat mitä haluat.

Mitäpä tuohon on lisättävää. Noin kun opitte tekemään, niin panokerrat lisääntyy ja kehitytte kokoajan

Vierailija
26/129 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lähes kaikkea mitä mies pyytää ihanaa.

Vierailija
27/129 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
28/129 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavansa minua ja osoittavansa sen. Se riittää.

Vierailija
29/129 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hyväilee miestä käsillään joka pulellta ja suukottelee tai nuolaisee vähän sieltä sun täältä niin pääsee jo aika pitkälle. Toki kannattaa seurata toisen reaktioita, että mikä paikka tuntuu yvältä ja mikä ei. Ja että tykkääkö pienestä sivelystä vai reippaammasta kosketuksesta, läpsimisestä tai nipistelystä. Sekin voi vähän vaihdella päivästä toiseen että millaiset otteet miellyttävät. Ja alapään kanssa kannattaa myös liikkua mukana eikä vain maata paikallaan. Aika yksinkertaiselta kuulostaa, mutta ei kaikki tee edes tuota.

Voi myös kokeilla puhua tuhmia, kertoa miltä se pillussa tuntuu, toki jonkun mielestä voi olla liian ronskuia.

Jep ja itse tykkään kun tyttöystävä ratsastaa ensin hiljaa syvälle ja sitten ikäänkuin lantiota liikuttamalla härnää niin että terska käy vain vähän pillun huulilla sisällä ees taas hangaten. En kestä yleensä kauan tätä liikettä laukeamatta ja kukaan aiemmista ei ole osannut vastaavaa

:). Lisäksi ottaa usein suihin innolla ja tykkäö siitä ja sen huomaa ja nauttii vielä kun saa niellä mällit lopuksi ja nämä asiat saavat minut himosta sekaisin :))

Vierailija
30/129 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt mieheltäni, mitä hän toivoo sängyssä.

1. Mies toivoo, että silloin tällöin hän saa keskeyttää yhdynnän ja laueta lopuksi suuhuni.

2. Mies haluaa joku kerta kokeilla peppuseksiä. Vesipitoinen liukuvoide ja kondomit on hankittuna valmiiksi, kun joku kerta mieheni peppuseksiä toivoo. (Itse olen kokeillut ex-rakastajani kanssa anaaliseksiä, joten suostun kyllä anaaliseksiin, jos nykyinen mies sitä haluaa.)

3. Suuseksi kelpaa lähes aina miehelleni, mutta ei liian kovakouraisesti.

4. Mies tykkää kun voihkin silloin kun mies työntyy todella syvälle.

5. Mies tykkää kun kehun häntä komeaksi tai kehun hänen penistä kovaksi kaluksi.

6. Mies toivoo, että seksiä on usein eli käytännössä päivittäin. Ikinä mieheni ei ole joutunut vonkaamaan minulta seksiä. Enkä ikinä ole seksistä kieltäytynyt mieheni kanssa. Haluan miestäni ja hän minua. Mielestäni tämä on win-win tilanne. Kumpikaan ei ole puutteessa. Kun mies tai nainen on koko ajan kunnolla tyydytetty, ei käy mielessäkään, että olisi tarve rakastajalle tai sivusuhteelle.

Vierailija
31/129 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavaa olisi, jos nainen määkisi kainosti, kun häntä pannaan.

Tähän tyyliin: Mää määhää mää mää mää. Ja sitten: Ny sä sähäää sääääh.

Pelkkä mielikuva sai huutonaurut aikaan 😂

Vierailija
32/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olla taikuri ja sahata nainen kahtia tai pistää miekkoja hänen lävitseen siis taikatemppu ei oikeasti. Haluaisin naisen pukeutuvan zatanna tyyliseen lievetakki ja korkealle nousevat bikinit housut jalassa, korkokengät, silinterihattu ja taikasauva. Voin olla pervo, mutta taikatemput kiihottaa minua, perseen nainti, mällin nieleminen minusta pervoa on yäk! 

Vierailija
33/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä jos saisi, mitä useammin sen parempi. Ja suuhoitoja. Parasta olisi jos ne saisi tuossa järjestyksessä.

Vierailija
34/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hänen hyväilevän minua oma-aloitteisesti. Olisi myös kiva nähdä hänen koskevan itseään. Yritän usein ehdottaa vaihtoehtoja, mutta melko samalla kaavalla mennään. 

Vierailija
35/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käy ennen parittelua kylmässä suihkussa ja sitten teeskentelee kuollutta.

Vierailija
36/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tykkää laihoista tytöistä.

Vierailija
37/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pyytää hokemaan: Ei saa...ai sattuu...ja lopulta itkemään äänekkäästi.

Vierailija
38/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautukaa ja olkaa kokeilunhaluisia ja mukana seksissä. Vaihtelu on aina hienoa, kunhan ei vaniljaa.

Vierailija
39/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittautukaa ja olkaa kokeilunhaluisia ja mukana seksissä. Vaihtelu on aina hienoa, kunhan ei vaniljaa.

Vanilja voi tarkoittaa mitä tahansa riippuen ihmisestä. Muuten olen samaa mieltä kirjoituksestasi. Tulee antaa, mitä mies haluaa ja toisaalta saada takaisin samoin. Samalla kertaa nämä eivät aina onnistu, mutta varmasti molemmat tulevan huomioiduksi.

Vierailija
40/129 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje silmäsi.

Sulje korvasi.

--

Katso ja kuuntele.

--

Miltä tuntuu?

Kun annat vaistojesi viedä

Kun annat sormiesi tuntea