Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä te toivotte naisen tekevän sängyssä?

Vierailija
16.02.2018 |

Siis seksiä harrastaessa. Aktiivinen pitäisi kuulemma olla mutta miten?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi äläkä muilta.

Me emme ole samasta muotista.

M

Vierailija
2/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeen heittäytyminen on tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkeen heittäytyminen on tärkeintä.

Onpa symppis vastaus :)

Vierailija
4/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä olen miehiä paneskellut niin olen oppinut että haluavat että nielen mällit ja annan persettä. Noh, kumpaakaan en tee :) T: Ikisinkku

Vierailija
5/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edelliselle henkilölle sattunut outoja ukkoja...

Vierailija
6/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä palsta!

Vierailija
7/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisuutta aloitteissa, hellyyttä, sitä että kertoo mitä haluaa ja että kuuntelee myös mitä mies haluaa. Ei sen kummempaa.

Vierailija
8/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä haluan että rauhassa katsellaan onko elonmerkkejä pikkuveitikassa. Jos ei mitään haluja juuri sinä päivänä ole niin sit nukutaan. Voihan sitä yritää nainen liuuttaa vartaloaan miehen päällä, jos heräis halut.

Vierailija
9/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oletettavasti suu ja kaksi kättä, niille tekee jo paljon. Jos et keksi mitä niin netistä löytyy videoita mistä ottaa mallia. Liikuta sitä lantiota ja ennenmuuta ole mukana. Aito halu on jo niin iso plussa että sitä jos löytyy niin kaiken muun ehtii opetella matkan varrella.

Yksi todella helppo keino on kysyä mieheltä mistä tykkää. Ei me tod tykätä kaikki samasta. Samalla voit kertoa mistä itse tykkäät. Siitä on se hyöty että saat mitä haluat.

Vierailija
10/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä haluan että rauhassa katsellaan onko elonmerkkejä pikkuveitikassa. Jos ei mitään haluja juuri sinä päivänä ole niin sit nukutaan. Voihan sitä yritää nainen liuuttaa vartaloaan miehen päällä, jos heräis halut.

Naista nauratti kun katsomalla alkoi ottaa eteen. Siis sillain oikein läheltä katseli. Ei sen puoleen toimii se toisinkin päin. Pelkästään katsomalla olen nähnyt miten nännit kohottuu.

Vierailija
11/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka seksikästä, "pikkuveitikka". Ja aika itsekästä ettei voi naista tyydyttää jos ei oma heppi nouse. Naisen toki pitää silti aina olla valmiina panemaan tai ottamaan suihin.

Vierailija
12/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka seksikästä, "pikkuveitikka". Ja aika itsekästä ettei voi naista tyydyttää jos ei oma heppi nouse. Naisen toki pitää silti aina olla valmiina panemaan tai ottamaan suihin.

Puhu vain mistä tiedät. Mun naisen ei tarvi edes pyytää niin nuolen hänet sfääreihin. Dildoja myös on saanut samalla. Ottaa aina suihin kun haluan. Tietää ettei koskaan tarvi jäädä ilman tyydytystä.

Vierailija
13/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain mistä tiedät. Mun naisen ei tarvi edes pyytää niin nuolen hänet sfääreihin. Dildoja myös on saanut samalla. Ottaa aina suihin kun haluan. Tietää ettei koskaan tarvi jäädä ilman tyydytystä.

Omaan tilanteeseeni olen tyytyväinen, mieheni kyllä tyydyttää minut vaikka ei itse olisi juuri silloin halukas seksiin. Otin kantaa tuon pikkuveikkakaverin kirjoitukseen, oletkin ehkä kuullut että keskustelupalstoilla keskustellaan? Tyyppi on sitä mieltä että jos itseä ei haluta niin voi ihan hyvin nukkua. Mielestäsi tähän ei olisi saanut ottaa kantaa ilman että puhuisi omasta tilanteestaan? Miksi kalikka kalahti sinuun jos olet toisenlainen?

Vierailija
14/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen poikaystäväni joskus totesi jotenkin siihen suuntaan, että on hienoa kun olen niin mukana sängyssä. Aiemmin en ollut ollenkaan, mutta mitä enemmän kokemusta on, sitä vapautuneemmaksi olen tullut sängyssä ja sitä helpompi on aiemman kommentoijan sanoin heittäytyä hetkeen. Mies voi esimerkiksi vain haluta, että nainenkin ottaa välillä ns. ohjat käsiinsä, aloitteen tekeminen, ohjaat makuuhuoneeseen (tai muualle), riisut vaikka miehen ja sitten annat katsella kun itse riisuudut, ole enemmän päällä jolloin voit enemmän kontrolloida liikettä, kiusoittele vaikka kiehnäämällä päällä, liiku miehen mukana, ylipäätään siis näytä että olet hommassa täysillä mukana. Tapoja on lukemattomia.

Vierailija
15/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itsevarma ja haluttava. Mikään ei vielä niin paljon haluja kun, että huomaat toisesta ettei kiinnosta hevin vittuakaan eikä yritä edes näytellä.

Ei silti tarvi mitään ylinäyttelyä vaan on edes kiinnostunut aiheesta. Kaikki muu on plussaa.

Vierailija
16/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hyväilee miestä käsillään joka pulellta ja suukottelee tai nuolaisee vähän sieltä sun täältä niin pääsee jo aika pitkälle. Toki kannattaa seurata toisen reaktioita, että mikä paikka tuntuu yvältä ja mikä ei. Ja että tykkääkö pienestä sivelystä vai reippaammasta kosketuksesta, läpsimisestä tai nipistelystä. Sekin voi vähän vaihdella päivästä toiseen että millaiset otteet miellyttävät. Ja alapään kanssa kannattaa myös liikkua mukana eikä vain maata paikallaan. Aika yksinkertaiselta kuulostaa, mutta ei kaikki tee edes tuota.

Voi myös kokeilla puhua tuhmia, kertoa miltä se pillussa tuntuu, toki jonkun mielestä voi olla liian ronskuia.

Vierailija
17/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seläällänsä, kun nainen on, niin pitäisi nyt edes jalkoja ylhäällä harallansa. Kun kontallansa pyllistää, niin voisi sitä perää pyörittää siinä naidessansa miestä vasten. Muutoin, jos asento sallii, niin voisi pitää peukaloa miehen perseessä.

Vierailija
18/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa olisi, jos nainen määkisi kainosti, kun häntä pannaan.

Vierailija
19/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vie ja minä vikisen.

Tympii itse aina olla se joka tekee ja hoitaa kaiken työn.

Vierailija
20/129 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä olen miehiä paneskellut niin olen oppinut että haluavat että nielen mällit ja annan persettä. Noh, kumpaakaan en tee :) T: Ikisinkku

Kuulostat todella tylsältä.

Miksi et halua antaa nautintoa miehellesi peppuseksin muodossa?

Miksi et halua antaa nautintoa miehellesi ottamalla suihin loppuun asti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi