Lapseni seurustelee ja eroaa jatkuvasti. Minua alkaa jo hävettää koko tilanne.
Tyttäreni on nyt 21 vuotias ja tähän ikään mennessä hän on ehtinyt jo esitellä meille 11 poikaystävää.. kyllä.. 11.
Hän alkaa aina seurustella, esittelee pojan meille ja sitten menee se 2-6kk ja ero tulee.
Tämä tilanne olisi jotenkin siedettävä jos hän ei aina esittelisi näitä poikia koko suvullemme.
On Vaarin synttäriä, tädin puutarhajuhlia, serkun ristiäisiä, jouluja ym. Ja aina pitää se uusi poikakaveri saada mukaan koska tällä kertaa suhde kuulemma
kestää.
Monet juhlakuvatkin menee pilalle kun niissä on milloin Matti, milloin Mikko ja milloin Pekka.
Lapsemme kaikki 4 on kasvatettu samalla tavalla ja 3 muuta on järkeviä suhteissaan ja jos ero on tullut niin heti ei ole hypätty uuden mukaan saati sitteb pyöritetty tällaista miesrulettia.
Suorastaan jo hävettää lapsen puolesta mitä kaikki ajattelee kun joka juhlissa on eri poika mukana.
Kommentit (47)
Onko tyttö adhd?
Tiedän yhden vastaavan tapauksen. Onko nyt 25, ehtinyt jo olla kerran naimisissa ja varmaan neljä kertaa avoliitossa. Plus muut päälle.
Oli teininä tosi vaikea. Jotain neurologista.
Tää on loistavaa..
Kun tyttö rauhoittuu ja asettuu aloilleen...niin tosi rakkaus näkee perhealbumista tyttösen panohistorian...
Onx siellä bileissä kokaan vanhempaa tätiä ,joka kyselisi niiden exien perään?
Missäs Mikko on ja Marttikin oli niin mukava..
Sanot tytölle, että on ok tapailla eri ihmisiä ja saa mielellään tuoda ne vanhemmille näytillekin. Mutta muille sukulaisille esitellään vasta pidemmän seurustelun jälkeen, esim. 6-12kk.
Voihan sitä myös hienotunteisesti mainita, että koko ajan ei ole pakko seurustella, vaan välillä voi olla hyväksi kokeilla olla yksinkin jonkin aikaa. Siinä oppii itsenäisyyttä ja tutustuu itseensä paremmin. Mutta jos tämä ei tunnu hyvältä, niin sitten vain hieman rajoittaa tuota sukujuhliin raahaamista. Pitää siellä juhlissa osata käydä yksinkin, kumppania ei tarvitse raahata joka paikkaan mukana.
Onhan tuollainen kiusallista kaikille osapuolille, mutta sinun ei tarvitse hävetä aikuisen lapsesi toimintaa, joka ei sinulle kuulu. Itse kantaa ristinsä ja sukulaisten naureskelut. Myöhäistä sinun on enää alkaa kasvattaa, kun metsään on menty jo.
Onko nuo pojat olleet tosissaan?
Minä en ikinä menisi panopuun sukujuhliin?
Kuulostaa mun siskolta! Pitää vielä tunkea sen poikkiksen kanssa ryhmäkuvissa keskelle niin että ei voi edes rajata kuvasta pois jälkikäteen.