Mua ärsyttää miehen uudet naamakirja ystävät
Itse en ole kovin aktiivinen facessa. Käyn siellä noin puoli tuntia 1-2 kertaa viikossa tykkäämässä kavereiden kuvista. Mieheni sen sijaan käyttää aikaansa siellä noin tunnin päivässä. Miehellä on siis aika aktiivinen somettaja ja hänellä on lähes 200 kaveria. Sen ymmärrän, että siellä on vanhoja kalakavereita, koulukavereita yms. myös naispuolisia ystäviä. Mutta nyt olen huomannut, että viimeisen puolen vuoden aikana miehelle ei ole tullut muita uusia ystäviä kuin aikas hyvännäköisiä noin mieheni ikäisiä tai nuorempia naisia. Mies sanoo aina, että ne ovat uusia työkavereita. Hän on töissä isohkossa työpaikassa. Olenko turhan epäluuloinen? Miksi ei ole tullut miehiä tai vähän rumempia / lihavampia naisia uusiksi ystäviksi?
Kommentit (15)
Miehesi valitsee fb kavereikseen ne kauniimmat työkaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vähän, kun syvennyt siihen somen maailmaan itsekin huomaat ketkä on siellä aktiivisia ja ketkä ei. Ja tämä aktiivisuus kertoo siitä miksi ne kaverit on esim. vähän nuorempia naisia, kuin esim. miehiä. Se ei ole se, että miehesi panee niitä kaikkia. Mieti nyt vähän itsekin.
No en kyllä niele tota selitystä. Kyllä miehet on facessa ihan yhtä aktiivisia kuin naisetkin. Riippuu ihan henkilöstä. Mutta yleensä noita kavereita pitäisi tulla sukupuolipainotteisesti niin, että miehellä on enemmän miespuolisia kavereita ja naisella enemmän naispuolisia kavereita. Nyt siis miehelle on tullut viimeisen puolen vuoden aikana vain järestään hyvännäköisiä naisia. Ärsyttää! Onhan mies etsimässä itselleen uutta naista vai mitä?
Tämä on varmaan trolli. Ei kukaan aikuinen voi aidosti ajatella tuollaisia "sukupuolikiintiöitä" !😁
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan trolli. Ei kukaan aikuinen voi aidosti ajatella tuollaisia "sukupuolikiintiöitä" !😁
No kyl mua ihmetettyy kun uusista kavereista on uusista kavereista on about 10/10 ollut hyvänäköistä ja urheilullista/hoikkaa naisihmistä. AP
Tunnetko sä näitä ihmisiä on IRL vai ootko nähnyt vaan kuvat? Mulla (olen nainen) on muutama fb kaveri, joita en ole tunnistaa heidän profiilikuvistaan, on sen verran kuvanmuokkausta käytetty..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyl mua ihmetettyy kun uusista kavereista on uusista kavereista on about 10/10 ollut hyvänäköistä ja urheilullista/hoikkaa naisihmistä. AP
Omituisen heteron kuuloinen mies. Kuinka se ei tykkää vaikka piukkapeppuisista vanhemmista miehistä? Huolestuisin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisen heteron kuuloinen mies. Kuinka se ei tykkää vaikka piukkapeppuisista vanhemmista miehistä? Huolestuisin minäkin.
Ai miehet valitsee kaikki kaverit sillä perusteella että onko ne pantavia?
No missä mies on töissä? Jos on vaikka personal trainer naisille suunnatulla kuntosalilla, en ihmettele. Jos on automekaanikko, vähän ehkä ihmettelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, nimenomaan näin tuntuu ap ajattelevan. Lisää pökköä pesään vaan, kyllä tästä mustasukkaisuusdraama saadaan aikaan.
Ai miehet valitsee kaikki kaverit sillä perusteella että onko ne pantavia?
Mies on töissä isossa valtion tai kunnan virastossa asiantuntijatehtävissä. Sen tarkemmin en halua tänne kertoa. Ap
Myös niillä rumemmilla/lihavemmilla naisilla on muokatut nätit profiilikuvat joista heitä ei tunnista. Siksi kaikki vaikuttavat näteisltä ja sopusuhtaisilta.
Jospa kyseiset naiset ovat ihan itse lähettäneet miehellesi kaveripyynnön ja miehesi ei ole halunnut olla ilkeä ja jättää hyväksymättä.
Vähän, kun syvennyt siihen somen maailmaan itsekin huomaat ketkä on siellä aktiivisia ja ketkä ei. Ja tämä aktiivisuus kertoo siitä miksi ne kaverit on esim. vähän nuorempia naisia, kuin esim. miehiä. Se ei ole se, että miehesi panee niitä kaikkia. Mieti nyt vähän itsekin.