Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin aamulla sängyssä elämän tyhjyyttä ja toivoin massiivista aivoverenvuotoa.

Vierailija
16.02.2018 |

Olen masentunut, jo neljännen kerran. En halua lääkitystä (venlafaxinista vieroittautuminen oli helvettiä), en halua keskustelemaan silmiään pyöräyttelevän mielenterveyshoitajan kanssa.
Sitten mä nousin ja päätin lähteä lenkille, työntää vaan tämän toivottomuuden johonkin taka-alalle. Ei musta vieläkään miltään tunnu mutta jos en kauheasti pysähsy ajattelemaan sitä,pidän itseni touhussa koko ajan, luulen selviäväni kesään. Tiedän että silloin helpottaa.
En mä varmaan oikeasti halua kuolla mutta en vain jaksaisi elääkään. Kunpa olis joku pause-nappi =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masentunut, jo neljännen kerran. En halua lääkitystä (venlafaxinista vieroittautuminen oli helvettiä), en halua keskustelemaan silmiään pyöräyttelevän mielenterveyshoitajan kanssa.

Sitten mä nousin ja päätin lähteä lenkille, työntää vaan tämän toivottomuuden johonkin taka-alalle. Ei musta vieläkään miltään tunnu mutta jos en kauheasti pysähsy ajattelemaan sitä,pidän itseni touhussa koko ajan, luulen selviäväni kesään. Tiedän että silloin helpottaa.

En mä varmaan oikeasti halua kuolla mutta en vain jaksaisi elääkään. Kunpa olis joku pause-nappi =)

Pausella marraskuusta maaliskuuhun......kannatan.

Vierailija
2/3 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä hoitajista ole mitään hyötyä. Pitää olla psykoterapeutti/psykologi ja tavoitteellinen säännöllinen pitkäkestoinen terapia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä hoitajista ole mitään hyötyä. Pitää olla psykoterapeutti/psykologi ja tavoitteellinen säännöllinen pitkäkestoinen terapia.

Mitä terapiassa tehdään?

Onko se oikeesti niin että terapoitava makaa sohvalla ja puhuu, terapeutti istuu ja tekee muistiinpanoja, esittää kysymyksiä?

Mun on jotenkin vaikea miettiä miten hyötyisin terapiasta, oikeasti mulla on kaikki hyvin ja silti ihan päin persettä. Kai mä vaan olen niin vaikea ja tyytymätön ihminen ettei mulle riitä mikään, koskaan ei ole hyvä =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi