Lapsi huusi ja riehui koko 8-tuntisen lennon
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5391341/Passenger-films-toddler…
Mitä kehitysvammainen lapsi tekee pitkällä lennolla? Ylipäätään, miksi pikkulasten kanssa on pakko päästä matkustamaan maailman ympäri? En hyväksy tuota huutamista, enkä varsinkaan vanhempien munattomuutta, mutta tuollaiset pitkät lennot on jo väärin lasta itseään kohtaan! Tuossa olis jo lasun paikka.
Kommentit (205)
Huutava aikuinen nakataa rautoihin ja pois lennolta. Miksi lapsi saa terrorisoida 8 tuntia? Olisivat nakanneet ruumaan riehumaan.
Olisi kaivannut ehkä lääkärin hoitoa ja rauhoittavaa lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ei ainakaan tiedetty oliko kakaralla joku kehitysvamma vai johtuiko tuo jostain muusta. Aika rauhallisina muut matkustajat pysyivät.
Tätä minäkin kummastelen, itse olisin käynyt antamassa kurinpalautusta...
Olen ollut lennolla, jossa lapsi huusi ja raivosi alkulennon. Silloin tämän lapsen ja hänen isänsä takana istuneet kopauttivat lasta olkapäällään ja käskivät olla hiljaa. Se isä sössötti siihen vain jotain ja antoi lapsen kiljua kurkku suorana. Sitten yksi mies raivostui ja karjaisi. Loppui siihen.
Mulla on piakkoin edessä 10 tunnin lento, toivottavasti siellä ei ole huutavaa kakaraa...
Lapsella oli paha olla, johtuiko korvista vai mistä. Jos syyllistä pitää etsiä osoittaisin vanhempia.
Lentohenkilökunnalla on hallussaan rauhoittavia lääkkeitä, joilla matkustaja voidaan tarvittaessa kyllä rauhoittaa. Aikuisia kohtaan tätä on kyllä joskus käytetty eikä tuossa nyt mitään vaaraa ole vaikka tuossa tilanteessa lapsellekin jotain annettaisiin.
Unilääkettä olisi pitänyt antaa! Kakaratko saa terrorisoida muita mielin määrin?
Käsittämätöntä.
Tuosta nimenomaisesta tapauksesta olen samaa mieltä, ei tuo ole hyväksyttävää. Mutta aika törkeää vetää yleisellä tasolla kehitysvammat tähän mukaan. Ikäänkuin kehitysvammaisen lapsen kanssa matkustaminen olisi lasun paikka. Se kehitysvammainen lapsi voi olla vaikka vanhempiensa kanssa matkalla toteuttamaan unelmiensa reissua saaden siitä pitkäksi aikaa iloa ja onnellisuutta elämäänsä. Tai menossa vaikka hänelle rakkaan sukulaisen luokse lomailemaan. Harvemmin kehitysvammaisten, tai edes terveiden pienten lasten kanssa lähdetään millekään väkisin-matkalle, vaan kyllä useimmiten ne lapset nauttivat siitä reissusta myös ihan samalla tavalla, vaikka se itse matka määränpäähän olisikin tylsempi.
Vai että ihan traumatisoitunut matkustaja. Voi Jeesus! Jäisi kotiin jos lapsi aiheuttaa trauman.
No melkonen oli kyllä.
Olin jo kommentoimassa, että en ihan usko että kahdeksaa tuntia kukaan huutaa.
Lastenkin kanssa on melkeen pakko matkustaa mm. niiden, jotka asuvat ulkomailla - ainakin vähintään se muuttomatka ja paluumatka. Mutta tuollainen nyt on varmasti aivan äärimmäisen harvinaista.
Olen joutunut työn vuoksi matkustamaan paljon, pitkiä Aasian lentoja vuosikausia. Aina mukana on lapsia ja todella harvoin niistä lapsista on satunnaista itkemistä enemmän häiriötä. Olen tasan yhden kerran ollut lennolla, jossa lapsi huusi yli 10 h lennosta vähintään 3-4 h. Kiinalainen lapsi, enkä tiedä missä oli syy. Äiti kyllä yritti kaikkensa. Kyseessä oli alle 1-vuotias lapsi. En tiedä sitten ovatko nämä horrorlapset niillä Thaimaan lomalennoilla, kun niistä jatkuvasti vaahdotaan täälläkin.
Mun lapsi on itkenyt pitkään kipeitä korviaan lentokoneessa. Oli kuitenkin jo 6-vuotias, joten ei huutanut vaan tosiaan lähinnä itki hiljaa.
Pienempi lapsi voi itkeä kovaankin ääneen kivusta tai jopa huutaa. Minkä sille sitten voi ja auttaako muiden matkustajien rääkyminen jotain? Ei se ole varmasti kivaa kenellekään eikä varsinkaan lapsen vanhemmille... Mutta kun sitä lasta ei voi mitenkään väkisin hiljentää, jos se ei suostu rauhoittumaan eikä varmasti suostu siinä vaiheessa kun vanhemmat on jo itsekin paniikissa kun muut matkustelijat huokailevat edessä ja takana.
Tuo olisi kamalaa. Vauvalta itkun vielä ymmärtää vaikka sekin rassaa korvia pitkällä lennolla, mutta tuon ikäiseltä lapselta ei. Ja vielä kiipeilee penkeillä ja juoksee käytävillä. Painajaismainen lento.
Vierailija kirjoitti:
Lentohenkilökunnalla on hallussaan rauhoittavia lääkkeitä, joilla matkustaja voidaan tarvittaessa kyllä rauhoittaa. Aikuisia kohtaan tätä on kyllä joskus käytetty eikä tuossa nyt mitään vaaraa ole vaikka tuossa tilanteessa lapsellekin jotain annettaisiin.
Eipä se lentohenkilökunta niitä rauhoittavia lennoilla jakele.
No voi kamala. Oispa kaikilla sellanen elämä, että jonkun toisen kokema 8 tunnin lento huutavan lapsen kanssa ansaitsee "ongelman" tittelin...
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ä p ä r ä
Kasvaakohan siitä tälläinen aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi on itkenyt pitkään kipeitä korviaan lentokoneessa. Oli kuitenkin jo 6-vuotias, joten ei huutanut vaan tosiaan lähinnä itki hiljaa.
Pienempi lapsi voi itkeä kovaankin ääneen kivusta tai jopa huutaa. Minkä sille sitten voi ja auttaako muiden matkustajien rääkyminen jotain? Ei se ole varmasti kivaa kenellekään eikä varsinkaan lapsen vanhemmille... Mutta kun sitä lasta ei voi mitenkään väkisin hiljentää, jos se ei suostu rauhoittumaan eikä varmasti suostu siinä vaiheessa kun vanhemmat on jo itsekin paniikissa kun muut matkustelijat huokailevat edessä ja takana.
Tämähän aloitti demonisen huutamisen jo ennen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ä p ä r ä
Helpottiko?
Toivottavasti minun ei tarvitse koskaa olla tekemisissä kaltaisesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No voi kamala. Oispa kaikilla sellanen elämä, että jonkun toisen kokema 8 tunnin lento huutavan lapsen kanssa ansaitsee "ongelman" tittelin...
Siellä pitkän lennon toisessa päässä voi odottaa tärkeä liiketapaaminen, joten todellakin on ongelma jos lennolla ei saa levättyä. Nykyään suurin osa myyntimiehistä lentää turistiluokassa. Ja saattaapa olla, että tuo mökä kuuluo businessluokkaan asti.
Oikein hyvä muistutus siitä miksi kannattaa käyttää ehkäisyä. Ymmärrän täysin miksi yhä useampi jättää lapset tekemättä ja ottaa mieluummin lemmikin. Hyvä hyvä.
Entäs tämä, mamma somettaa ja lapsi hyppää junaradalle.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/tvaaring-hoppar-ner-pa-sparet-sekund…
Eilen ei ainakaan tiedetty oliko kakaralla joku kehitysvamma vai johtuiko tuo jostain muusta. Aika rauhallisina muut matkustajat pysyivät.