Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin taaperolle sormiruokaa lautaselle ja annoin mummolle luvan vahtia syömistä

Vierailija
15.02.2018 |

Olimme paikassa, jossa ei ollut syöttötuolia, joten äitini piti lasta sylissä ruokailun ajan. Menin itse vahtimaan 2,5-vuotiaan lapsemme touhuja, kunnes huomasin vilkaista keittiöön, jossa mummo syöttää lasta työntämällä sormiruokaa suoraan suuhun katsomatta lapseen päinkään.

Suorastaan kauhistuin, sillä lapsi näytti itsekin kauhistuneelta. Tähän mummo totesi, että lapsi selvästi pitää siitä, kun sitä syötetään.

Ymmärtääkö muiden vanhemmat mitään sormiruokailun päälle ja tajuavatko he, jos sanotaan, että lapsi syö kyllä aivan ITSE?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huolettomasti tunkenut sormiruuat roskiin, antanut lapselle yhden tai kaksi palaa jotain ronkittavaksi ja maitoa päälle. Pysyy keittiö siistinä.

Vierailija
42/44 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, ap, olen järkyttynyt siitä, että niin moni luulee automaattisesti kyseessä olleen jonkunsortin mustikka-punajuuripihvi-kermakastike -menu, joka syötettiin taaperolle hienoissa vaatteissa olleen mummon sylissä.

Jatkakaa.

Teidän mielestänne ei siis ole vaarallista työntää ruoanpalasia lapsen suuhun katsomatta lasta kasvoihin ja samalla juoruta omia asioitaan jonkun toisen tädin kanssa?

Miksi annat lapsellesi syötäväksi vaarallisia palasia? Ja mitä vaarallista on turvallisen ruuan suuhun laittamisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai lounaaksi minun syöttämänä sosetta purkista. Välipalan halusi _välttämättä_ antaa mummo ja tarjolla oli hedelmää paloina. Eikä ollut nyt mitään sellaista hedelmää, jolla olisi sotkenut kaikki paikat. Syö kotona sujuvasti itse, eikä sotke. Oletin, että näin olisi helpompi. Ap

Vierailija
44/44 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoa täytyy rankaista jotenkin eikä häntä kannata enää ottaa mukaan lapsi-touhuihin. Menköön juoruilemaan jonnekin ompeluseuroihin jos se kiinnostaa enemmän kuin lastenlasten hyvinvointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä