Kerttu 20v väsyi Tinderiin koska ei löydä poikaystävää: Pelureita, vaikeasti tavoiteltavia...
Kepa 20v puhuu kyllä ihan totta, saman olen huomannut. Tinteristä ei voi löytää itselleen muuta kuin panoseuraa ja sitä ei kukaan normaali nainen hae Tinteristä. Kaikista miehistä tullut vain vaikeasti tavoiteltavia pukkeja, kuten Kerttu sanoo
https://hymy.fi/uutiset/kerttu-20-mista-loytaisin-poikaystavan/
Kommentit (16)
Monet naiset silti ovat suhteissa.
Niille jännille pelimiehille on niin paljon kysyntää ettei sitä tarvitse asettua aloilleen vielä vuosikymmeneen
Hahaa, jos nimi/nimimerkki ovat oikein, niin taidan tuntea tämän Kertun ja hänen vanhempansa. Tyttö on saanut aika paljon aika nuorena ja tässä tulos, nuori nainen, jolla ei ole "mitään". Kaikilla kavereilla on, mutta hänellä ei. Mitenköhän typykkä tuosta voisi yli päästä? Normaali elämä ei aina ole ihan sitä mitä aika hyvätuloisten vanhempien kanssa on saanut elää, kaikkea ei saa rahalla.
Kerttu, kyllä niitä poikaystäviä alkaa löytymään, kunhan alat kelpuuttamaan 10-30 vuotta vanhempia epäviehättäviä miehiä. Tässä sinulle elämänopetus: miehet tavoittelevat aina omaa tasoonsa parempaa seuraa (nuorempia ja viehättäviä naisia) joten naisena sinun on tyydyttävä tasoasi huonompaan mieheen, muuten et seurustelutasolle pääse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla muuten lukee LATEST?
Tarkottaa "UUSIMMAT" englanniksi. No heh heh! Joo, en tiedä itsekään syytä.
Kerttu-raukka. Tinteri tonteri on ihan väärä paikka. Etsiä miestä.
Hannu ja Kerttu -kaksikosta puuttuu Hannu, mutta Kerttu löytää vain puolihannuja.
Olen 18v tyttö ja minä etsin kylläkin Tinderistä vain ihan yhden illan juttuja ja hyvännäkösiä nuoria jannuja. Ällöttää 40 setämiehet, lihavat kaljut punakat jotka yrittää iskee.
Naiset valittavat ettei Tinderistä löydy kuin pelimiehiä ja vaikeasti tavoitettavia.
95% miehistä valittavat ettei Tinderistä löydy mitään, naiset antavat pakit.
5% miehistä ovat tyytyväisiä, seksiä löytyy helposti.
Ei kovinkaan monimutkainen yhtälö.
Olen kepa, 20 haluatko kysyä minulta jotain?
Varmaan ei kiltit miehet kelpaa