Onko 30-vuotiaan naisen söpöily TURN OFF?
- Lapsellisen lässyttävä puhetapa
- Viljelee viesteissä ylisöpöjä sydämiä ja tarroja
- Ylikiltti
- Musiikkimaku Aasiapop,josta puolet ei ymmärrä yhtäkään laulettua sanaa, mutta nainen ymmärtää kaiken
- Syvällinen pohdiskelija
- Lapsirakas
- Pukeutuu tyttömäisesti
- Kirjoittaa blogia söpöilystä
- "Viihteellä" juo muumilimsaa mutta ei käy baareissa eikä ryyppää
Kommentit (25)
Kyllä, se on ehdottoman tuomittavaa, vieläpä hyvin jyrkästikin jo pienestäkin sen suuntaisesta viitteestäkin siihen, sekun näet kertakaikkiaan ei yksinkertaisesti käy laatuun se semmoinen meininki...
Söpöilköön vaikka viiskymppisenä, elämä on kuulkaa lyhyt!
Vierailija kirjoitti:
Verrattuna mihin? Tatskoihin, poslareihin/lävistyksiin siellä, räväkkyyteen josta merkkinä lyhyt eläinmaailmavaikutteisesti värjätty tukka? Juu mitäs luulet... t. mies
Miten niin verrattuna mihin? Miksi pitää verrata? Kysymys oli, onko kyseisenlainen henkilö turn off vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Verrattuna mihin? Tatskoihin, poslareihin/lävistyksiin siellä, räväkkyyteen josta merkkinä lyhyt eläinmaailmavaikutteisesti värjätty tukka? Juu mitäs luulet... t. mies
Olin tuon naisen 30-vuotissynttäribileissä, joiden teema oli söpöily. Sain kutsun bileisiin kaverin kaverin kautta ja naiselle söpöily on elämäntapa ei hetken mielijohde. Oli yllättävän hauskat ja erilaiset kemut, joissa ei ollut tarjolla päihteitä.
Kuulostaa kahjolta josta on parempi pysytellä erossa.
Lässyttävä puhetapa kuulostaa erittäin arveluttavalta kaikilla paitsi lapsilla.
Kaikki muu mainittu ihan jees iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kahjolta josta on parempi pysytellä erossa.
Ei kärsi mt-ongelmista eikä käytä päihteitä. Juhlissa nainen oli kaikille mukava ja ystävällinen ja kaverin mukaan on sitä arkielämässäkin.
Joo lässytys turn-off. Muuten en tunne listan kaltaisia ihmisiä
Jep, noista pahin on se jokeltava puhetyyli. Tunnen yhden bimbon, joka harrastaa sitä nelikymppisenäkin, kun yrittää tehdä vaikutusta.
Ei toki, elämässä ei saa olla mitään söpöä.
Kun nainen täyttää 30-vuotta on leikattava hiukset järkevän lyhyiksi. Täytyy käyttää järkeviä kenkiä. Mitään vähänkään poikkeavaa ei saa tehdä. Mitään aitoa tunnetta ei saa näkyä. Leikkmielisyys on ehdottomasti kielletty.
Vain juovuksissa saa rääkyä karaokessa.
Minä olen muuten tuollainen, mutta en todellakaan silti mikään naiivi tai ylikiltti, kuten kaikki aina luulevat.
N24
Meillä oli yksi tuollainen sössöttäjä töissä, lisäksi pyöritteli silmiään ”söpösti”, ja taapersi välillä sillein lapsekkaasti jalat tönkkönä. Mua rassasi sen show, ja niin ilmeisesti muitakin, kun se saikin monoa meiltä yllättäen.
Ainakin itse viehätyn naisista, en tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muuten tuollainen, mutta en todellakaan silti mikään naiivi tai ylikiltti, kuten kaikki aina luulevat.
N24
Kiinnostuvatko miehet sinusta?
Hän poikkeaa selvästi normista ja standardista ja kaikki sellaisethan ovat vähintään epäilyttäviä ja yleensä myös tuomittavia ja vältettäviä yksilöitä.
Jos itse haluaa välttää sitä leimaa, on syytä pysytellä hänestä erossa.
Tuolle naiselle olisi oikeastaan annettava siitä jälki-istuntoa ja käytöksen alennus. Kotiin on ikävä kyllä myös pakko ilmoittaa aina tällaisissa tapauksissa.
Asia on tänään esillä opettajakunnan kokouksessa.
Sanon samaa kuin monet muutkin, muuten ei haittaa kunhan ei lässytä. Sellainen keinotekoinen, lapsenomainen puhetapa on aikuisella ihan hirveän rasittavaa kuultavaa.
Lsd päissäni voisin tollasta huvittuneena sietääkin limupullon ajan, muuten todellakin turn off! Ihan sama minkä ikäinen.
Hyi kamala. On se aika hirveää.