Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssaan SAIRASTUMINEN ON VALINTA!

Herbalisti
15.02.2018 |

Jokaiseen sairauteen sairastuminen ei ole valinta. Monet sairaudet vain tulevat, haluat sinä sitä tai et halua. Kausi-influenssa kuitenkin kuuluu niihin sairauksiin, jonka sairastamisen SINÄ joko valitset, tai jonka välttämisen sinä valitset. SINÄ PÄÄTÄT!

Jos joku haluaa sairastua, se hänelle suotakoon, mutta minä valitsin jo syksyllä olla sairastumatta. Työkavereita on pitkin talvea kaatunut viereltä sairasvuoteeseen influenssan runtelemina, mutta jonkunhan ne työt on tehtävä. Se joku olen minä.

Influenssaa vastaan on olemassa sellaisia rohdoskasveja, että ei tauti tartu (eikä yksikään niistä ole kannabis, eikä myöskään Vogelin rohto Echinaforce kuulu niihin). Sellaisia vähän eksoottisempia itämaisia, joita saa tilattua netistä. Tylympää kamaa, vuosituhansien aikana testattua - ja nyt myös modernin länsimaisen lääketieteen testaamia.

Jos ihminen omaa riittävästi kielitaitoa, hän voi netistä etsiä ja löytää influenssan estäviä rohtoja. Hän voi tutkia sellaisia netissä olevia lääketieteellisiä tietokantoja, joissa esitellään näistä kasveista tehtyjä tutkimustuloksia, ja näiden kasvien kykyä ehkäistä influenssa. PubMD. Cochrane.

Kausi-influenssa on VALINTA!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen rohtoja siihen tarvitsee? Tarpeeksi d-vitamiinia ja flunssakauden ollessa pahimmillaan, läheisten sairastaessa joka päivä c-vitamiiniporetta. Alkaviin oireisiin (nuha) 3x 1000mg/vrk. Tämän lisäksi kun muistaa pestä kädet saippualla joka vessassa käynnin jälkeen ja kotiin tullessa, sekä pumpata vessan pöntön kansi kiinni, niin eipä tarvitse sairastaa.

Vierailija
22/47 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Infulenssan ja kaikki muutkin kulkutaudit voi välttää jos niin haluaa. Kyse on ihan samasta asiasta kuin syövän suhteen: noin 12% syövistä johtuu einesten syömisestä ja joka vuosi meillä syödään enemmän eineksiä.

Laittaisitko nyt lähteen noinkin rohkealle väitteelle?

Useista lähteistä, mutta tässä yksi http://time.com/5157885/processed-foods-cancer/

"In the new study, researchers found that, among almost 150,000 French adults, a 10% increase in the proportion of ultra-processed foods in a person’s diet was correlated with a 12% higher risk of cancer."

Suomalaiset syövät hurjasti enemmän prosessoitua paskaa: http://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/201802142200744589_rh.shtml

Suomalaiset ostavat yhä enemmän valmisruokia - ”kasvanut lähes 35 prosenttia”

Taidat olla se kuuluisa laiturille jäänyt. Tuo tutkimustulos ei todellakaan tarkoita, että 12% syövistä johtuisi einesten syönnistä. Luepa kirjoittamasi väite ja tuo lainaus uudelleen ajatuksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haise pahalle. Sama kun väittäisi maapallon olevan litteä.

Tuu tänne niin tartutan suhun hörhöön influenssan. Atshii..

Vierailija
24/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minussa mahtaa olla vikana, kun en ole 10 vuoden aikana ollut kuin puoli päivää saikulla, enkä mitään influenssapiikkejäkään ole ottanut. Ei kai porukka ihan oikeesti sen takia vaan jää himaan, että nenästä tulee vähän räkää ja on sen vuoksi vähän ikävähkö olo?

Heikot sortuu elon tiellä.

Vierailija
25/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Infulenssan ja kaikki muutkin kulkutaudit voi välttää jos niin haluaa. Kyse on ihan samasta asiasta kuin syövän suhteen: noin 12% syövistä johtuu einesten syömisestä ja joka vuosi meillä syödään enemmän eineksiä.

Puhumattakaan alkoholin ja tupakan osuudesta! Jo yhden annoksen juominen päivittäin lisää selvästi monien eri syöpien riskiä. Tästähän julkaistaan jatkuvasti tutkimuksia, mutta alkoholiriippuvaisia ei kiinnosta. Voisi alkaa kiinnostaa, jos joutuisi itse hoitonsa maksamaan.

Pulihuorat ja röökikorsteenit maksavat alkoholi- ja tupakkaveroina jo nyt sekä omien sairauksiensa hoitamisen että sinun. Se on katsos niin kuin jenkit sanovat: Got to pay your dues to the life you choose.

Vierailija
26/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut yli 10 vuotta joka vuosi kausi-influenssarokotteen ja samoin muut perheenjäsenet. Kukaan meistä ei ole sairastunut. En halua influenssaa, kun tavallinen fkunssakin saa joskus keuhkoputket niin ahtaiksi ja pelkään allergioitteni vuoksi astman puhkeamista.

En ole kertaakaan ottanut kausi-influenssarokotetta, ja olen sairastanut influenssan kerran, 16 vuotta sitten.

Halusin tällä kommentilla vain osoittaa miten turha yhden ihmisen kokemus on argumentaatiovälineenä.

Vierailija
27/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä jotain lähdettä näin paksuun väitteeseen, että 12% syövistä johtuu eineksistä. 😂 Olen lääketieteen kandi, mutta tuollaista tietoa ei meille kyllä ole opetettu. Toki tietyillä ravintoon liittyvillä tekijöillä on roolinsa tietyissä syövissä (esim punainen liha ja kolorektaalisyövät), mutta että einekset itsenäisenä aiheuttajana.

Aloittajan viestiä kommentoidakseni, kannattaa olla varovainen noiden rohdosten kanssa. Niillä on moni aiheuttanut itselleen maksavaurion.

Vierailija
28/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön räkää. Ei ole ollut influenssaa kuin viimeksi kouluaikoina. Perus lievää vilustumista ehkä 1-2 krt vuodessa. En ole kovin varovainen, mitä nyt käsiä tykkään pestä

Vierailija
29/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Se on luonno valinta. Sairaat kuolevat ja vahvat, terveet ja voimakkaat ryskyttävät rojut ränniin pussit heiluen ja nainen vapisee orkasmissa. OOH! OOH!

Vierailija
30/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, uskon myös että viisivuotias lapseni VALITSI influenssan. Viikon kestäneen kuumeen ja öisin vaivaavan hakkaavan yskän. Ja samalla tavalla minä en VALINNUT koska pääasia että itse olen terve, sairastakoon lapseni koska hänhän sen itse VALITSI.

Vittu mitä paskaa.

Lapsen puolesta valinnan tekee tietysti yksinhuoltajaäiti. SINÄ olet syyllinen. SINÄ et etsinyt sopivia yrttejä, vaan VALITSIT sen, että annoit lapsesi sairastua. Katso peiliin, sinä, joka kuvittelet äidillinen kasvattaja olevasi, ja häpeä - jos vielä hävetä OSAAT!

Vierailija
31/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro ap mitä ne rohdot on? Mua kiinnostaa siis oikeasti. En ole vielä tähän päivään mennessä kyllä influenssaa sairastanut ja oon kohta 50 v. Tavallisen flunssan muutaman vuoden välein. Mitään muitakaan sairauksia tai vaivoja ei ole. Flunssapiikkiä en ole koskaan ottanut, enkä käytä mitään säännöllistä lääkitystä enkä juuri koskaan lääkkeitä muutenkaan. Luontaislääkkeitä kyllä jos on tarvetta ja käyn vaihtoehtohoidoissa. 

Vierailija
32/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin syön räkää. Ei ole ollut influenssaa kuin viimeksi kouluaikoina. Perus lievää vilustumista ehkä 1-2 krt vuodessa. En ole kovin varovainen, mitä nyt käsiä tykkään pestä

Hyi vittu mikä räkäimuri! Iljettävä jaska!

Vierailija
33/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä jotain lähdettä näin paksuun väitteeseen, että 12% syövistä johtuu eineksistä. 😂 Olen lääketieteen kandi, mutta tuollaista tietoa ei meille kyllä ole opetettu. Toki tietyillä ravintoon liittyvillä tekijöillä on roolinsa tietyissä syövissä (esim punainen liha ja kolorektaalisyövät), mutta että einekset itsenäisenä aiheuttajana.

Aloittajan viestiä kommentoidakseni, kannattaa olla varovainen noiden rohdosten kanssa. Niillä on moni aiheuttanut itselleen maksavaurion.

Toivottavasti teille myös opetetaan, miten valtavan paljon lääkkeet niitä maksavaurioita aiheuttavat ja muutenkin kuolemia. Pelkästään lääkkeet taitavat olla kolmanneksi yleisin kuolinsyy länsimaissa. Ja kaikkia lääkkeiden aiheuttamia kuolemia ei edes tiedetä. Ja sitten vielä hoitovirheet ja kaikki muu lääketieteellinen puoskarointi. Lääketiede on yksi suurimmista huijauksista, sitä tarvitaan toki, mutta ehkä kymmenesosa siitä mitä sitä nyt käytetään. Sehäon on pääosin laillistettua huumekauppaa. (en ole ap) 

Vierailija
34/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisitko nyt lähteen noinkin rohkealle väitteelle?

Useista lähteistä, mutta tässä yksi http://time.com/5157885/processed-foods-cancer/

"In the new study, researchers found that, among almost 150,000 French adults, a 10% increase in the proportion of ultra-processed foods in a person’s diet was correlated with a 12% higher risk of cancer."

Suomalaiset syövät hurjasti enemmän prosessoitua paskaa: http://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/201802142200744589_rh.shtml

Suomalaiset ostavat yhä enemmän valmisruokia - ”kasvanut lähes 35 prosenttia”

Niin tuossahan ei todellakaan sanota, että 12% syövistä johtuisi eineksistä. Vaan tuon kyseisen tutkimuksen mukaan henkilöllä, jonka ruokavaliossa on paljon pitkälle prossoituja tuotteita, on 12% suurempi todennäköisyys sairastua syöpään, kuin verrokilla. Suhteellinen riski ei siis edes ole kovin paljoa suurempi. Lisäksi tuollaisessa tutkimuksessa on vaikea olla varma kausaliteetista, vaikka korrelaatio kohonneen riskin ja einesten välillä olisikin; virhelähteitä on hyvin paljon. Esim mikä on punaisen lihan ja muiden yksittäisten aineosien osuus asiassa.

Pelottavaa, jos ihmisten sisälukutaito on tätä tasoa. 12% syövistä johtuu eineksistä, just joo...

Vierailija
35/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sairastuu, voi saikuttaa ja olla pois töistä. Hyvä diili niin!

Vierailija
36/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbalisti kirjoitti:

Jokaiseen sairauteen sairastuminen ei ole valinta. Monet sairaudet vain tulevat, haluat sinä sitä tai et halua. Kausi-influenssa kuitenkin kuuluu niihin sairauksiin, jonka sairastamisen SINÄ joko valitset, tai jonka välttämisen sinä valitset. SINÄ PÄÄTÄT!

Jos joku haluaa sairastua, se hänelle suotakoon, mutta minä valitsin jo syksyllä olla sairastumatta. Työkavereita on pitkin talvea kaatunut viereltä sairasvuoteeseen influenssan runtelemina, mutta jonkunhan ne työt on tehtävä. Se joku olen minä.

Influenssaa vastaan on olemassa sellaisia rohdoskasveja, että ei tauti tartu (eikä yksikään niistä ole kannabis, eikä myöskään Vogelin rohto Echinaforce kuulu niihin). Sellaisia vähän eksoottisempia itämaisia, joita saa tilattua netistä. Tylympää kamaa, vuosituhansien aikana testattua - ja nyt myös modernin länsimaisen lääketieteen testaamia.

Jos ihminen omaa riittävästi kielitaitoa, hän voi netistä etsiä ja löytää influenssan estäviä rohtoja. Hän voi tutkia sellaisia netissä olevia lääketieteellisiä tietokantoja, joissa esitellään näistä kasveista tehtyjä tutkimustuloksia, ja näiden kasvien kykyä ehkäistä influenssa. PubMD. Cochrane.

Oletpa lapsellinen työnsankari. Ja iso palkinto odottaa varmaan sitten lopussa!

Vierailija
37/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teille myös opetetaan, miten valtavan paljon lääkkeet niitä maksavaurioita aiheuttavat ja muutenkin kuolemia. Pelkästään lääkkeet taitavat olla kolmanneksi yleisin kuolinsyy länsimaissa. Ja kaikkia lääkkeiden aiheuttamia kuolemia ei edes tiedetä. Ja sitten vielä hoitovirheet ja kaikki muu lääketieteellinen puoskarointi. Lääketiede on yksi suurimmista huijauksista, sitä tarvitaan toki, mutta ehkä kymmenesosa siitä mitä sitä nyt käytetään. Sehäon on pääosin laillistettua huumekauppaa. (en ole ap) 

Toki lääkkeiden haitoista opetetaan paljonkin. Kuten myös siitä, miten sivuvaikutuksia voidaan välttää, kun lääkitys on tarpeen. Lääkkeettömiä hoitokeinoja ja elintapojen tärkeyttä korostetaan, mutta valitettavasti potilaat yleensä ennemmin haluavat sen pilleripurkin helppona ratkaisuna, kuin tehdä elämäntaparemonttia.

Lääkkeitä kuitenkin tutkitaan isolla rahalla ja ennen käyttöönottoa on menty aika monen vaiheen läpi turvallisuuden kartoittamiseksi, valvonta on tiukkaa. Noita luontaistuotteita ei kukaan valvo eikä kontrolloi, ja ihmiset pitää niitä turvallisina, koska "luonnollisuus." Pitäisi tajuta, että ihan luonnossa on niin vahvoja myrkkyjä, että häviävän pienellä määrällä voi tappaa valtavan joukon ihmisiä. Ja yhtä lailla niistä luontaistuotteista joku käärii rahat kuin lääkkeistäkin, ilman että tarvitsee olla mitään takeita turvallisuudesta tai näyttöä terveysväitteiden takana.

Vierailija
38/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia immuunipuolustuksen. Jollain se pystyy puolustautumaan influessatyyppisiä virustauteja vastaa ja joku muu osio on se heikko kohta. Joku taas haalii kaikki liikkuvat infektiot. Siksi on ihan turha selittää toisille, mikä on oikea tapa esim.rokotusten suhteen.

Vierailija
39/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herbalisti kirjoitti:

Oletpa lapsellinen työnsankari. Ja iso palkinto odottaa varmaan sitten lopussa!

Lopussa jokainen meistä mätänee kuin kulkukoiran raato Buenos Airesin esikaupungin katuojassa. Paitsi ne jotka muuttuvat tuhkaksi. Kuolo on suuri tasapäistäjä

Vierailija
40/47 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuin mieheni. Hänkin pitää sairastumista heikkouden merkkinä ja tyhjästä valittamisena.

Koskaan ei ole tarpeeksi sairas; flunssassa pitää lasten mennä kouluun jos ei ole kuumetta yli 38 astetta. Kaikki on kuulemma asenteesta, heikkoudesta tai laiskuudesta kiinni.

Johtuu lapsuudenkodin asenteista. Kun isänsä kuoli syöpään, syytetään ahnetta tupakkateollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan