Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 henkisellä perheellä menee vain 300 euroa kuukaudessa ruokaan

Vierailija
15.02.2018 |

Tekevät ruuan jota syövät pari päivää, leipovat itse. Olisiko sinusta samaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olis. Meitä 2 +2 ja mulla menee vähän vajaa 300 kuussa ruokaan, mutta sen lisäksi mies ostaa itse omat työsafkat ja viikonloppuherkkuja, näihin menee vähintään satanen. Teen lähes kaiken itse ja leivon myös. Jos olis vielä yksi suu lisää ja satanen vähemmän rahaa niin ei kyllä onnistuis...

Vierailija
2/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Enkä haluisi

Meitä on neljä ja menee 800

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 eurolla ruokkii kokonaisen afrikkalaisen kylän kuukauden ajan.

Vierailija
4/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kahdella edes riitä 300 €.Tosin kaikki ruoat myös töissä kuuluu laskuun.Tämä perhe ehkä syö myös koulussa ja töissä.

Vierailija
5/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu mitenkään. Kymppi päivässä viidelle hengelle. Ollaan kolmisteen joskus säästetty muutama kuukausi tuolla budjetilla ja teki kyllä tiukkaa. Toki jos perunat, juurekset ja marjat ovat omasta takaa, saattaa onnistua jonkin aikaa.

Vierailija
6/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi. Enkä haluisi

Meitä on neljä ja menee 800

Hullua!! Älä sitten valita että rahat ei riitä "mihinkään", uliuli nyyh nyyh.

Vierailija
7/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aikuiset syövät töissä ja lapset koulussa/päiväkodissa, eikä näitä ole laskettu perheen ruokailukuluihin.

Vierailija
8/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ja yhdessä elämän vaiheessa oli. Ei ollut vaihtoehtoja sillä miehen yrittäjyyden takia emme saaneet toimeentulotukea. Siinä oppi todella velhoksi ruuan laitossa ja tietämään haukkana milloin kaupassa on myynnissä laputettuja lihoja yms.

En kaipaa niitä aikoja yhtään takaisin, oikeasti oli rankkaa. Muovikassillinen ilmaisia omenoita tien vieressä sai kyyneleet silmiin kun tiesi minkä määrän siitä valmistaa perheelle syötävää.

Vierailija
9/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella jotkut jopa viljelevät itse viljan, josta sen leivän leipovat....

Vierailija
10/10 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun paikka. Tuossa ei ole kun 2€/hlö/päivä. Vaikka miten tekisit nollista kaiken, ei yksinkertaisesti ruuasta saa riittävän ravitsevaa tuolla rahalla. Tietty jos perhe dyykkaa, niin se saattaa palastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme