Influenssaan SAIRASTUMINEN ON VALINTA!
Jokaiseen sairauteen sairastuminen ei ole valinta. Monet sairaudet vain tulevat, haluat sinä sitä tai et halua. Kausi-influenssa kuitenkin kuuluu niihin sairauksiin, jonka sairastamisen SINÄ joko valitset, tai jonka välttämisen sinä valitset. SINÄ PÄÄTÄT!
Jos joku haluaa sairastua, se hänelle suotakoon, mutta minä valitsin jo syksyllä olla sairastumatta. Työkavereita on pitkin talvea kaatunut viereltä sairasvuoteeseen influenssan runtelemina, mutta jonkunhan ne työt on tehtävä. Se joku olen minä.
Influenssaa vastaan on olemassa sellaisia rohdoskasveja, että ei tauti tartu (eikä yksikään niistä ole kannabis, eikä myöskään Vogelin rohto Echinaforce kuulu niihin). Sellaisia vähän eksoottisempia itämaisia, joita saa tilattua netistä. Tylympää kamaa, vuosituhansien aikana testattua - ja nyt myös modernin länsimaisen lääketieteen testaamia.
Jos ihminen omaa riittävästi kielitaitoa, hän voi netistä etsiä ja löytää influenssan estäviä rohtoja. Hän voi tutkia sellaisia netissä olevia lääketieteellisiä tietokantoja, joissa esitellään näistä kasveista tehtyjä tutkimustuloksia, ja näiden kasvien kykyä ehkäistä influenssa. PubMD. Cochrane.
Kausi-influenssa on VALINTA!
Kommentit (47)
Oikeassa olet. Infulenssan ja kaikki muutkin kulkutaudit voi välttää jos niin haluaa. Kyse on ihan samasta asiasta kuin syövän suhteen: noin 12% syövistä johtuu einesten syömisestä ja joka vuosi meillä syödään enemmän eineksiä.
Olen ottanut yli 10 vuotta joka vuosi kausi-influenssarokotteen ja samoin muut perheenjäsenet. Kukaan meistä ei ole sairastunut. En halua influenssaa, kun tavallinen fkunssakin saa joskus keuhkoputket niin ahtaiksi ja pelkään allergioitteni vuoksi astman puhkeamista.
Just. Jos tuollainen ihmerohto, joka estää kaikki influenssan muodot aina kaikilta eikä aiheuta merkittäviä haittoja olisi olemassa, se olisi erittäin tunnettu ja käytössä kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet. Infulenssan ja kaikki muutkin kulkutaudit voi välttää jos niin haluaa. Kyse on ihan samasta asiasta kuin syövän suhteen: noin 12% syövistä johtuu einesten syömisestä ja joka vuosi meillä syödään enemmän eineksiä.
Laittaisitko nyt lähteen noinkin rohkealle väitteelle?
Vierailija kirjoitti:
Hopeavettä kannatta myös juoda 3 litraa päivässä. Perinteinen vanhanajan lyijypuuteri pitää myös flunssan loitolla. Virukset kuolevat ennen kuin ehtivät nenään asti.
Ai hitto soikoon, olin unohtanut HOPEAVEDEN. Mitä mä nyt näistä sovellan? Demonioppia, yrttejä vai hopeavettä? Vai pitäiskö käyttää kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö, mun veli kuuluu semmoiseen uskonlahkoon, jonka mukaan sairaudet aiheutuvat demoneista. Jos uskoo oikein ja saa oikeanlaista hengellistä apua (rukoilua, henkiparannusta), parantuu! Nyt nämä kaksi vaihtoehtoa, sekä tämä veljeni uskonto että tämä sinun, kuulostavat molemmat niin houkuttelevilta, että en tiedä, kumpi pitäisi valita!
Vältä lahkoja, palaa luontoon. Etsi tietoa sairauksista useilla eri kielillä, kuten minä teen, tutki lääketieteellisiä tutkimustuloksia. Lahko on uskon asia - herbalismi ei. Eipä paljon virus pure, kun elimistössä jylläävät virusten voittavat aineet.
Mikähän minussa mahtaa olla vikana, kun en ole 10 vuoden aikana ollut kuin puoli päivää saikulla, enkä mitään influenssapiikkejäkään ole ottanut. Ei kai porukka ihan oikeesti sen takia vaan jää himaan, että nenästä tulee vähän räkää ja on sen vuoksi vähän ikävähkö olo?
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan alkoholin ja tupakan osuudesta! Jo yhden annoksen juominen päivittäin lisää selvästi monien eri syöpien riskiä. Tästähän julkaistaan jatkuvasti tutkimuksia, mutta alkoholiriippuvaisia ei kiinnosta. Voisi alkaa kiinnostaa, jos joutuisi itse hoitonsa maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän minussa mahtaa olla vikana, kun en ole 10 vuoden aikana ollut kuin puoli päivää saikulla, enkä mitään influenssapiikkejäkään ole ottanut. Ei kai porukka ihan oikeesti sen takia vaan jää himaan, että nenästä tulee vähän räkää ja on sen vuoksi vähän ikävähkö olo?
Kyllä se hiljaseks vetää kun kuumetta on yli 39 astetta ja joka paikkaa särkee. Ei silloin töihin mennä. Ihan sama mikä sankari sä olet, mä en edes tahtoisi mennä töihin muita sairastuttamaan, vaikka juuri ja juuri kykenisisin.
Vierailija kirjoitti:
Just. Jos tuollainen ihmerohto, joka estää kaikki influenssan muodot aina kaikilta eikä aiheuta merkittäviä haittoja olisi olemassa, se olisi erittäin tunnettu ja käytössä kaikkialla.
Ei ole olemassa ainoastaan "tuollaista ihmerohtoa". On olemassa useita erilaisia "tuollaisia ihmerohtoja". Maapallo on suljettu järjestelmä, suljettu ekosysteemi. Mitä sairauksia maapallolla löytyykään, kaikkiin niihin on myös löydettävissä ratkaisu maapallolta. Aina se ratkaisu ei ole kasvi. Joskus se on myös tiede. Influenssaan on kasviperäinen ratkaisu. Jopa useitakin. Siksi minä olen kieltäytynyt sairastumasta.
Koska mä voin.
Mä en peseydy ollenkaan. Virukset ei löydä jalansijaa kaikkien niiden bakteerien välistä. Ja saan tehdä itse kaikki työt työpaikalla, kun muut lähtevät aina, kun tulen.
T.työn sankari
Meillä ei ole koskaan otettu influenssarokotusta, aika terveenä olemme silti olleet. Sekä mies, että minä olemme sairastaneet influenssan, eli kunnon rajun ja pitkäkestoisen talviflunssan kuumeineen päivineen noin viisitoista vuotta sitten. Tauti tarttui meihin silloin jostain sairaana olevista lapsistamme. Lasten kasvettua aikuisiksi ja muutettua pois, emme ole olleet edes tavallisessa flunssassa. Syömme terveellisesti, eli monipuolista kotitekoista ruokaa, pesemme aina kädet kotiin tultuamme ja varsinkin ruokaa laittaessamme jatkuvasti ja olemme muutenkin tarkkoja, ettemme altista itseämme sairauksille. Sairaiden ihmisten kanssa emme kyläile, siirrämme tapaamisen siihen, että ovat tervehtyneet. Leipää tai muuta sormilla syötävää emme ravintolassa syö jne. Ihan normaalisti käymme molemmat töissä ja kaupassa, tapaamme ihmisiä, mutta omilla päivittäisillä valinnoilla voi myös terveyteensä ja sen vaalimiseen vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hiljaseks vetää kun kuumetta on yli 39 astetta ja joka paikkaa särkee. Ei silloin töihin mennä. Ihan sama mikä sankari sä olet, mä en edes tahtoisi mennä töihin muita sairastuttamaan, vaikka juuri ja juuri kykenisisin.
No eipä ole kyllä kuumettakaan ollut kuin ehkä kerran koko työaikana, mutta sekin meni illassa ohi ja sattui just viikonlopulle. Ehkäpä tämä yli-inhimillinen vastustuskykyni johtuu siitä, etten tee niinkuin muut normaalit ihmiset jotka kupsahtaa aina heti kun joku edes mainitsee influenssan. Eli en kuuraa jokapaikkaa steriiliksi ja harrastan myös tätä kaikkien paheksumaa touhua, eli napostelen välipaloja omasta nenästäni. Miksi luulette, että luonto on järjestänyt sinne makealta maistuvia kokkareita, ikäänkuin syötäväksi mitä nykyihminen pitää hienostellessaan iljettävänä ja "hyvien tapojen" vastaisena? Koska räkäpallerot on täynnä kaikenlaista pöpöä sopivasti vaarattomassa tilassa jotka nautittuna on ikäänkuin ilmaisia päivityksiä immuunijärjestelmälle.
- Sairastujan syyllistämistä.
- "Minä vs. ympärilläni olevat" -esimerkki.
- Mystisen, voimakkaan tuotteen markkinointia.
- Ei oikeita todisteita yhtään mistään.
Hävettää kutsua sinua suomalaiseksi kanssaeläjäksi, en vieläkään kykene uskomaan miten paljon tässäkin maassa on juuri tällaista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko nyt lähteen noinkin rohkealle väitteelle?
Useista lähteistä, mutta tässä yksi http://time.com/5157885/processed-foods-cancer/
"In the new study, researchers found that, among almost 150,000 French adults, a 10% increase in the proportion of ultra-processed foods in a person’s diet was correlated with a 12% higher risk of cancer."
Suomalaiset syövät hurjasti enemmän prosessoitua paskaa: http://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/201802142200744589_rh.shtml
Suomalaiset ostavat yhä enemmän valmisruokia - ”kasvanut lähes 35 prosenttia”
Kyllä, uskon myös että viisivuotias lapseni VALITSI influenssan. Viikon kestäneen kuumeen ja öisin vaivaavan hakkaavan yskän. Ja samalla tavalla minä en VALINNUT koska pääasia että itse olen terve, sairastakoon lapseni koska hänhän sen itse VALITSI.
Vittu mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kyllä kuumettakaan ollut kuin ehkä kerran koko työaikana, mutta sekin meni illassa ohi ja sattui just viikonlopulle. Ehkäpä tämä yli-inhimillinen vastustuskykyni johtuu siitä, etten tee niinkuin muut normaalit ihmiset jotka kupsahtaa aina heti kun joku edes mainitsee influenssan. Eli en kuuraa jokapaikkaa steriiliksi ja harrastan myös tätä kaikkien paheksumaa touhua, eli napostelen välipaloja omasta nenästäni. Miksi luulette, että luonto on järjestänyt sinne makealta maistuvia kokkareita, ikäänkuin syötäväksi mitä nykyihminen pitää hienostellessaan iljettävänä ja "hyvien tapojen" vastaisena? Koska räkäpallerot on täynnä kaikenlaista pöpöä sopivasti vaarattomassa tilassa jotka nautittuna on ikäänkuin ilmaisia päivityksiä immuunijärjestelmälle.
Vastustuskyky on ennen kaikkea geeneistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustuskyky on ennen kaikkea geeneistä kiinni.
Ja käytös vaikuttaa myös paljon sairastuvuuteen. Suurin osa viruksista tarttuu nenää pyyhkimällä. Monet tekevät sitä satoja kertoja päivässä huomaamattaan. Genetiikan osuus on looginen, sillä heikon vastustuskyvyn omaavien kuuluukin kuolla pois ja hävitä geenipoolista.
Herbalisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa ainoastaan "tuollaista ihmerohtoa". On olemassa useita erilaisia "tuollaisia ihmerohtoja". Maapallo on suljettu järjestelmä, suljettu ekosysteemi. Mitä sairauksia maapallolla löytyykään, kaikkiin niihin on myös löydettävissä ratkaisu maapallolta. Aina se ratkaisu ei ole kasvi. Joskus se on myös tiede. Influenssaan on kasviperäinen ratkaisu. Jopa useitakin. Siksi minä olen kieltäytynyt sairastumasta.
Koska mä voin.
Lyödäänkö vetoa, että saat influenssan seuraavan 4 vkon kuluessa ja vaikenet!?
Tiiätkö, mun veli kuuluu semmoiseen uskonlahkoon, jonka mukaan sairaudet aiheutuvat demoneista. Jos uskoo oikein ja saa oikeanlaista hengellistä apua (rukoilua, henkiparannusta), parantuu! Nyt nämä kaksi vaihtoehtoa, sekä tämä veljeni uskonto että tämä sinun, kuulostavat molemmat niin houkuttelevilta, että en tiedä, kumpi pitäisi valita!