Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä opiskeluani ja suuttui kun en pääse hänen luokseen

Vierailija
15.02.2018 |

Meillä kaukosuhde 400 kilometrin päässä asuu mies ja minä toisella paikkakunnalla opiskelujen takia. Joka viikonloppu yritetään nähdä ja aina minä menen miehen luo. Mies ei ole koskaan ollut viikonloppua luonani - on ainoastaan käynyt kerran ovella hakemassa minut luokseen. Mies ei ymmärrä, ettei minulla ole varaa maksaa matkoja ja hänen luona ollessaan vaatii maksamaan ylläpitokuluja, koska syön kuulemma liikaa, vaikka aina olen ostanut omat ruokani jotka mies lopulta syö. :( Mies ei ymmärrä opiskelujani ja on kateellinen koulusta. Voitteko kuvitella koulusta! Suuttui kun en pääse tänä viikonloppuna hänen luokseen ja en tiedä mitä teen tuon ukon kanssa, kun aina ollessani siellä vaatii jo eteisessä seksiä, vaikka haluaisin pelkästään levätä. :( Tänä viikonloppuna saan olla rauhassa vonkaajalta, jota en edes halua seksuaalisesti....Tuleva viikko ahdistaa jo. Pitäisikö vaan erota? Pääsenkö helpommalla?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali loinen ei ansaitse miestä.

Vierailija
2/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali loinen ei ansaitse miestä.

En ole loinen. Mies on ruoan suhteen loinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet, maksat matkat ja ylläpitokustannukset sekä miehen ruoat ja harrastat seksiä heti eteisessä. Näinhän olet miehen kanssa sopinut tekeväsi ilmeisesti.

Vierailija
4/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käyt miehen luona antamassa pimppiä ja täyttämässä hänen jääkaappinsa. En sanoisi suhteeksi, vaan hyväksikäytöksi.

Vierailija
5/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä saat suhteesta verrattuna siihen että olisit yksin? Tai millaisen suhteen tai kumppanin tahtoisit jos tätä nykyistä ei olisi?

Vierailija
6/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet tuossa suhteessa? Pidät siitä ettei sinua arvosteta? Jonkinlainen läheisriippuvuus?

Vierailija
7/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet tuossa suhteessa? Pidät siitä ettei sinua arvosteta? Jonkinlainen läheisriippuvuus?

Aemmissa riidoissa mies kääntää syyn aina minuun ja en ansaitse edes häntä,  koska keskityn intensiivisesti opiskeluun. Mies on tehnyt selväksi etten löydä parempaa miestä ja parisuhdetta mitä hän on - korkeintaan panosuhteen toiseen mieheen, joka kohtelee huonosti. Aiempi riita on suullisesti sovittu, mutta mies loukkasi niin pahasti etten oikeasti antanut anteeksi. :(

Vierailija
8/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä saat suhteesta verrattuna siihen että olisit yksin? Tai millaisen suhteen tai kumppanin tahtoisit jos tätä nykyistä ei olisi?

Nykyisestä suhteesta saan pahan mielen ja masennuksen. En halua olla yksin - haluan suhteen, jossa minua rakastetaan ja miehellä saisi olla matala libido eli pienet halut, koska haluan romantiikkaa, en kiihkeää panemista.

Vierailija
9/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö usko ansaitsevasi mitään muuta?

Olisiko yksinolo suurikin rangaistus verrattuna nykyiseen tilanteeseen? Saisit itse päättää elämästäsi, panostaa opintoihin  ja niiden jälkeiseen elämään oman tahtosi mukaan. 

Miten kuvittelet tilanteen jatkuvan kun valmistut? Muutatteko yhteen ja aloitatteko yhteisen arjen? Onko hän jo valmistunut vai opiskeleeko vielä? 

Vierailija
10/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiset pallisi eivät ole vielä laskeutuneet.

Vierailija
11/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö usko ansaitsevasi mitään muuta?

Olisiko yksinolo suurikin rangaistus verrattuna nykyiseen tilanteeseen? Saisit itse päättää elämästäsi, panostaa opintoihin  ja niiden jälkeiseen elämään oman tahtosi mukaan. 

Miten kuvittelet tilanteen jatkuvan kun valmistut? Muutatteko yhteen ja aloitatteko yhteisen arjen? Onko hän jo valmistunut vai opiskeleeko vielä? 

Ansaitsen paljon parempaa kuin mitä nykyinen mies on. En aio enää harrastaa pakotettua väkinäistä seksiä miehen kanssa enkä aio muuttaa yhteen hänen kanssaan enkä jakaa arkeani. Haluan eroon nykyisestä lopullisesti. Mies on tehnyt töitä paljon pidempään kuin minä ja hän on minua 10 vuotta vanhempi, mutta silti uskomattoman typerä.

Vierailija
12/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt loistava tilaisuus laittaa itsesi  ja opintosi elämäsi  ykköseksi ja kertoa tuolle lusmulle että jos  se haluaa jatkossa nähä sut, tulee ite käymään.

Sun elämäsi  ja tulevaisuutesi  on omissa käsissäsi. Sä tarviit aikaa ja rauhaaa opiskeluun ja mies joka ei sitä  tajua, ei arvosta sua pätkääkään. Sulta on mennyt todella paljon sekä  aikaa että  rahaa noihin reissuihin ja sillä ajalla oisit voinut nopeuttaa opintojasi ja rahalla hemmotella itseäsi.

Laita se ukko  jäihin. Sä  ansaitset parempaa ja lähempääkin löytyy kivoja ihmisiä elämänkumppaniksi.

Vierailija
13/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli käyt miehen luona antamassa pimppiä ja täyttämässä hänen jääkaappinsa. En sanoisi suhteeksi, vaan hyväksikäytöksi.

Tämä. Olet pelkkä pesä miehelle ja hän suuttuu kun ei saa haluamaansa. Lopeta hänen tapailu heti.

Vierailija
15/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aemmissa riidoissa mies kääntää syyn aina minuun ja en ansaitse edes häntä,  koska keskityn intensiivisesti opiskeluun. Mies on tehnyt selväksi etten löydä parempaa miestä ja parisuhdetta mitä hän on - korkeintaan panosuhteen toiseen mieheen, joka kohtelee huonosti. Aiempi riita on suullisesti sovittu, mutta mies loukkasi niin pahasti etten oikeasti antanut anteeksi. :(

Miksi sitten näennäisesti annoit anteeksi

Vierailija
16/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tein sen mokan että jäin vähän vastaavassa tilanteessa suhteeseen ja se oli valtava virhe, vaikka mies ei ollut edes noin paha. Jätä tuo mies ja kiireesti ennen kuin jämähdät pilaamaan loppuelämäsi.

Vierailija
17/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= Mies   haluaa pitää pakolla susta kiinni koska ei usko itse löytävänsä ketään ja manipuloi sulta itsetuntoa alas moisilla väitteillä. Voin kuule kertoa että se mies valehtelee. Mieti tuota siten että se mies puhuu itsestään kun haukkuu sua  eli  syy on aina hänen, hän se  ei   löydä toista naista jonka saa jäämään haukkumalla koska nainen ei sen vertaa arvosta itseään. Hän itse pitää sua panosuhteena ja kohtelee sua huonosti, juoksuttaa sua kuin koiraa. Ja sinä juokset vaikka sulla ois mahis parempaan suhteeseen.

Jos se mies välittäisi, se tulisi sun luo viikonloppuisin, passais sua kun luet tentteihin, antais hyviä vinkkejä, tukisi ja kannustaisi. Niin mun mieheni on toiminut.

Sun elämäsi  edistyy koska opiskelet, sulla on tulevaisuus. Tuo miehenkuvatus on kuin mutainen seisova lampi, ei raikastu, ei kehity. Sitäkö sinä haluat? Ihan oikeasti? Ota nyt  järki käteen ja tee tuolle  stoppi. Ilmoitat vaan että nyt tuli  muuta, pärjäile. Sinä pärjäät ilman tuota ankeuttajaakin.

Vierailija
18/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi kertoisi sinulle saman kuin mitä olet ketjussa kertonut, mitä sanoisit hänelle?

Vierailija
19/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ja päätä nyt haluatko tämän ainoan elämäsi viettää tuollaisen kohtelun parissa.Sinulla on vaan yksi elämä ja ne minuutit kuluvat lopulta nopeasti.Et ole oikeasti vapaa jos olet tuollaisen miehen kanssa.Vapaus...se että saat itse päättää omasta itsestäsi,elämästäsi on kaikkein tärkeintä.Ethän halua katkeroitua vanhana,että olet elänyt vaan toisen määräysvallan alla ja lopulta et ole saanut itse päättää vaan elänyt toisen ihmisen näköistä elämää et omana itsenäsi.Nyt jo huomaa kirjoituksesta kuinka kärsit.

Vierailija
20/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäisikö erota?"

Vastaus on selvä ja rehellinen "Kyllä!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan