Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä opiskeluani ja suuttui kun en pääse hänen luokseen

Vierailija
15.02.2018 |

Meillä kaukosuhde 400 kilometrin päässä asuu mies ja minä toisella paikkakunnalla opiskelujen takia. Joka viikonloppu yritetään nähdä ja aina minä menen miehen luo. Mies ei ole koskaan ollut viikonloppua luonani - on ainoastaan käynyt kerran ovella hakemassa minut luokseen. Mies ei ymmärrä, ettei minulla ole varaa maksaa matkoja ja hänen luona ollessaan vaatii maksamaan ylläpitokuluja, koska syön kuulemma liikaa, vaikka aina olen ostanut omat ruokani jotka mies lopulta syö. :( Mies ei ymmärrä opiskelujani ja on kateellinen koulusta. Voitteko kuvitella koulusta! Suuttui kun en pääse tänä viikonloppuna hänen luokseen ja en tiedä mitä teen tuon ukon kanssa, kun aina ollessani siellä vaatii jo eteisessä seksiä, vaikka haluaisin pelkästään levätä. :( Tänä viikonloppuna saan olla rauhassa vonkaajalta, jota en edes halua seksuaalisesti....Tuleva viikko ahdistaa jo. Pitäisikö vaan erota? Pääsenkö helpommalla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aloitusta ensin trolliksi, hyvä kun olet ilmeisesti lopulta tullut järkiisi, pidä toi. Se on niin päin ettei äijän kanssa halua olla kukaan kuten et sinäkään jos hän käyttäytyy noin. Minusta kuulostaa jopa jotenkin pelottavalta, tai karvat nousee pystyyn, en tiedä miksi. Epäempaattinen? Jos mies rakastaa sinua, toivoo että sulla olisi esim. mahd hyvin ja tukisi opiskelua jne.

Vierailija
22/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tämä tosiaan on trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tehnyt selväksi etten löydä parempaa miestä ja parisuhdetta mitä hän on - korkeintaan panosuhteen toiseen mieheen, joka kohtelee huonosti.

Miten se eroaa nykytilanteesta? Paitsi ehkä siinä, että jäät taloudellisesti plussalle nykysuhteeseen verrattuna.

Vierailija
24/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä saa mitä tilaa

Vierailija
25/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sure,että se mies on suuttunut sulle,koska sillä äijällä ei ole mitään todellista syytä suuttua.Se vaan yrittää saada sulle huonon olon ihan olemattomasta.Sen neuvon sanon,että älä välitä tuollaisen miehen suuttumisesta.Sä oot sille helppo pano,kun pääset vaan viikonloppuisin ja se voi puuhastella kaikkee kivaa sitten viikolla.Ihmettelen kyllä miten sinun kaltaisesi fiksu nainen meee tuollaiseen halpaan.

Vierailija
26/26 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tämä tosiaan on trolli

Mitä olen naisilta juttuja kuullut eksistä ja nykyisistä, niin tämmöisiä nuoria naisia on paljon. Etenkin niissä tapauksissa, joissa mies jää kotikylään ja itse mennään kaupunkiin opiskelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme