Elämäni on ollut viimeiset 3 vuotta niin hirveää, että haluaisin vain kuolla
Jatkuvia vastoinkäymisiä toisensa perään. En taida enää kauaa kestää.
Kommentit (24)
Mulla tuli masennus vuositolkulla jatkuneen päivittäisen migreenin takia. Työpaikankin saanti takkusi ja ihmiset pettivät luottamuksen. Paranin ilman lääkkeitä ja terapiaa. Nyt vanhempani lähes kuoli ja on vakavasti vammautunut, mut olen onnellinen ja kiitollinen. Töitäkin on ja sairaus lähes parani, vaikkei toivoa silloin annettu. Nyt diagnosoidaan toista pahempaa, mutta tulkoot. Haluan sanoa, että kaikilla on ongelmia, mutta joskus ne paremmat ajat tulevat sinullekin.
3 vuotta... Itse olen ollut sairas, masentunut, työtön, perheetön ja vailla ensimmäistäkään ihmiskontaktia jo 20 vuotta. Antaisin mitä tahansa että olisi tarvinnut tätä pskaa sietää vain kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eräs päivä etsin jo metsästä puuta johon mennä roikkumaan.
Hyvä!!! Metsässä liikkumisen on todettu monissa tutkimuksissa olevan avain henkiseen hyvinvointiin! Varsinkin mäntyvaltainen metsä on hyväksi, koska ilmassa on enemmän mäntyöljyä tms. (siitä syystä keuhkoparantolatkin on rakennettu mäntymetsiin). Raitis ilma, epätasaisen maaston aiheuttama aktiivinen jalkojen nostelu ja luonnon äänet tasaavat mielenkuohuja ja toisaalta tasaavat sykettä terveellä tavalla.
Jatka samaan malliin. Puita voit halailla, mutta jätä jatkossa köysi kotiin.
Googlaa "mieli maasta ry", mene vertaisryhmään.