Valion jogurttinen tuorepuuro - vai sittenkin tuorepuuroinen jogurtti ? Vaiko jogurtti jossa on jotakin hyviä?
Luulin, että Valio olisi päässyt pois tuotteista, jotka ovat aivan jotakin muuta kuin pakkaus antaa ymmärtää.
Ostin Luomu jogurttinen tuorepuuron.
Ei se kyllä ole tuorepuuroa nähnytkään. Se on saostettua jogurttia, jossa on jotakin jyviä ja hitusia siellä täällä.
Ei minun mielestäni tuorepuuroon kuulu saostusaineet. Puuro itsessään on sakeaa, kun vettä ei laita liikaa.
https://www.valio.fi/tuotteet/jogurtit/valio-luomu-jogurttinen-tuorepuu…
Pastöroitu suomalainen luomumaito*, vesi, luomuvadelma 11 %, luomukaura* 6 % (leikattu kaura*, kauranjyvä*, kauralitiste*), luomusokeri 5 %, luomupellavansiemen, sakeuttamisaine (guarkumi), luontaiset aromit ja hapate.
Kommentit (9)
Jaah, kyllä itse laitan jogurttia jos teen tuorepuuroa
Ai, siksi itsetehdyistä tuorepuuroista ei tullutkaan niin hyviä kun tuosta...
Miten ihmeessä Valio voi taas aliarvioidan kuluttajia noin paljon ! Eikö se jo opi, että ei ihmiset osta enää mitä sattuu.
Mikä ihmeen luomu tuo purkki on, siinähän lukee AROMI
Varmaan valio on taas muka tehnyt jonkun tutkimuksen, että juuri tällaista litkua ihmiset haluavat.
Erehtyvät kyllä pahasti.
Tuorepuuron kuuluu olla aika paksua eikä velliä.
Ehkä nimeksi voisi laittaa tuorepuuroinen jogurttivelli.
Jogurtti sattumilla, Sattumanvarainen jogurtti jne.
Ei tuote mielestäni vastaa mitenkään tuorepuuroa. Pelkkää jogurttia ja muutama knööli joukossa.
Miks ostatte tollasta p*skaa, maailman helpointa ja halvinta ja terveellisintä tehdä itse xD
Fkkfkffk kirjoitti:
Miks ostatte tollasta p*skaa, maailman helpointa ja halvinta ja terveellisintä tehdä itse xD
Tiedoksesi, en ole ostanut, enkä ostaisikaan. Cittarissa oli maistiaiset tuotteesta noin vuosi sitten, kun tuo tuli markkinoille. :)
-6
Vierailija kirjoitti:
Ai, siksi itsetehdyistä tuorepuuroista ei tullutkaan niin hyviä kun tuosta...
Osta apteekista ilman reseptiä saatavaa Guaremia, joka on käytännössä guaria. Minä syön sitä lääkkeiden tukihoitona koska olen diabeetikko. Se tasaa verensokeria ja laskee kolesterolia.
Kyllä nimi pitäisi olla
Tuorepuuroinen jogurtti.