Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoitko Ystävänpäivänä miehellesi - poikaystävällesi vai jäikö taas ilman?

Vierailija
15.02.2018 |

Miten meni tällä kertaa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa huomenna kun palaan matkoilta

Vierailija
2/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan mä jäin ilman. Tuplasti sillä en saanut mieheltä enkä rakastajalta. Jm sentään halasi lämpimästi ja tiukasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "anna" ikinä. Jos seksi menee antamiseksi niin mitä sitä turhaan, mielummin kokonaan ilman.

Meillä ei oteta ja anneta. Seksi ei ole mikään velvollisuus, sääli tai palkinto vaan sitä tehdään kun molemmat haluaa.

Vierailija
4/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheke ei antanut mulle. Olen vieläkin vähän kitkerä.

Vierailija
5/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En "anna" ikinä. Jos seksi menee antamiseksi niin mitä sitä turhaan, mielummin kokonaan ilman.

Meillä ei oteta ja anneta. Seksi ei ole mikään velvollisuus, sääli tai palkinto vaan sitä tehdään kun molemmat haluaa.

Eli kun sinä satut haluamaan.

Vierailija
6/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antanut

Vierailija
7/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä sais. Se ei oo jääny viel ikinä ilman. Mä sitten taas taidan jäädä tänäänkin ilman..

Vierailija
8/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna seksiä, me yhdessä harrastamme sitä. Se on yhteinen nautinto. Ystävänpäivänä ei valitettavasti pystynyt, kun oltiin eri kaupungeissa. Muuten kyllä olisimme nauttineet toisistamme seksinkin merkeissä kuten joka päivä jonka voimme yhdessä viettää. :)

Vierailija
9/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli sen verran huono päivä ettei ennätetty ja sitten myöhemmin ei jaksettu. Touhuiltiin sitten ihan ekaksi aamulla.

Vierailija
10/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai suihinoton, itse jäin ilman. Okei, vähän aikaa halailua sain.

Vierailija
11/11 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa kanssani seksiä milloin ikinä vain haluaa. Haluaa vähemmän kuin minä... eli jäin itse ilman.

Miksi miehelle pitäisi "antaa"? Tuo kuulostaa niin kuin naista ei kiinnostaisi, mies olisi aina vonkaamassa, ja nainen sitten makaisi jalat levällään ja sallisi miehen ottaa hänet ja jotenkin suorittaisi seksiä velvollisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä