Annoitko Ystävänpäivänä miehellesi - poikaystävällesi vai jäikö taas ilman?
Kommentit (11)
En vaan mä jäin ilman. Tuplasti sillä en saanut mieheltä enkä rakastajalta. Jm sentään halasi lämpimästi ja tiukasti.
En "anna" ikinä. Jos seksi menee antamiseksi niin mitä sitä turhaan, mielummin kokonaan ilman.
Meillä ei oteta ja anneta. Seksi ei ole mikään velvollisuus, sääli tai palkinto vaan sitä tehdään kun molemmat haluaa.
Mieheke ei antanut mulle. Olen vieläkin vähän kitkerä.
Vierailija kirjoitti:
En "anna" ikinä. Jos seksi menee antamiseksi niin mitä sitä turhaan, mielummin kokonaan ilman.
Meillä ei oteta ja anneta. Seksi ei ole mikään velvollisuus, sääli tai palkinto vaan sitä tehdään kun molemmat haluaa.
Eli kun sinä satut haluamaan.
Mies kyllä sais. Se ei oo jääny viel ikinä ilman. Mä sitten taas taidan jäädä tänäänkin ilman..
En anna seksiä, me yhdessä harrastamme sitä. Se on yhteinen nautinto. Ystävänpäivänä ei valitettavasti pystynyt, kun oltiin eri kaupungeissa. Muuten kyllä olisimme nauttineet toisistamme seksinkin merkeissä kuten joka päivä jonka voimme yhdessä viettää. :)
Eilen oli sen verran huono päivä ettei ennätetty ja sitten myöhemmin ei jaksettu. Touhuiltiin sitten ihan ekaksi aamulla.
Mies sai suihinoton, itse jäin ilman. Okei, vähän aikaa halailua sain.
Meillä mies saa kanssani seksiä milloin ikinä vain haluaa. Haluaa vähemmän kuin minä... eli jäin itse ilman.
Miksi miehelle pitäisi "antaa"? Tuo kuulostaa niin kuin naista ei kiinnostaisi, mies olisi aina vonkaamassa, ja nainen sitten makaisi jalat levällään ja sallisi miehen ottaa hänet ja jotenkin suorittaisi seksiä velvollisuudesta.
Antaa huomenna kun palaan matkoilta