Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 vuotta nuorempi nainen veti pultit kun mieheni valitsi minut hänen sijastaan

Vierailija
15.02.2018 |

Mies sai tältä naiselta vihaisen vuodatuksen, jossa lueteltiin pitkä lista kohtia, joiden perusteella hän on minua kaikin tavoin parempi, kauniimpi, fiksumpi, koulutetumpi, jne. Loppuun ihmettelyä siitä, miten on mahdollista että hän ei kelvannut miehelleni, jos kerran minunlaiseni nainen kelpaa. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun mies julkaisi FB:ssa kuvia lomamatkaltamme ja äityi vähän hehkuttamaankin onneaan. Tämän naisen mies oli siis jättänyt vähän ennen kuin me tapasimme.

Älkää hyvät ihmiset ottako noita markkina-arvoteorioita niin tosissanne! Onhan se totta, että ko. nainen on objektiivisesti arvioiden minua kauniimpi ja parempi tutkintokin hänellä on, mutta ei noilla asioilla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Minulla ja miehelläni on hyvä olla toistemme seurassa, ja kumpikaan ei ole kokenut mm. yhtä ihanaa seksiä muiden kanssa. Yhteensopivuutta ei voi selittää listalla ominaisuuksia. Lisäksi jotkut ominaisuudet eivät näy päälle päin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli erityisesti tämä AV-palsta mieleen tämän tilanteen aikana, ja ne ainaiset jutut siitä että nelikymppinen nainen ei voi mitenkään pärjätä pariutumis"markkinoilla" parikymppisille. 

ap

Vierailija
2/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli erityisesti tämä AV-palsta mieleen tämän tilanteen aikana, ja ne ainaiset jutut siitä että nelikymppinen nainen ei voi mitenkään pärjätä pariutumis"markkinoilla" parikymppisille. 

ap

Provohan tämä oli mutta toki vaikea on pärjätä yleensä mutta aina voi löytyä poikkeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai tältä naiselta vihaisen vuodatuksen, jossa lueteltiin pitkä lista kohtia, joiden perusteella hän on minua kaikin tavoin parempi, kauniimpi, fiksumpi, koulutetumpi, jne. Loppuun ihmettelyä siitä, miten on mahdollista että hän ei kelvannut miehelleni, jos kerran minunlaiseni nainen kelpaa. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun mies julkaisi FB:ssa kuvia lomamatkaltamme ja äityi vähän hehkuttamaankin onneaan. Tämän naisen mies oli siis jättänyt vähän ennen kuin me tapasimme.

Älkää hyvät ihmiset ottako noita markkina-arvoteorioita niin tosissanne! Onhan se totta, että ko. nainen on objektiivisesti arvioiden minua kauniimpi ja parempi tutkintokin hänellä on, mutta ei noilla asioilla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Minulla ja miehelläni on hyvä olla toistemme seurassa, ja kumpikaan ei ole kokenut mm. yhtä ihanaa seksiä muiden kanssa. Yhteensopivuutta ei voi selittää listalla ominaisuuksia. Lisäksi jotkut ominaisuudet eivät näy päälle päin.

Näinhän se on. Laajasti (talous- ja kauppatieteiden tiedekuntien ulkopuolella) tunnettu ja harmiteltu ongelma, että neoliberalistisessa kulttuurissa taloustieteen paradigmoja sovelletaan kaikkien ilmiöiden analyysiin siitä riippumatta soveltuvatko siihen vai eivät, ja siitä, olisiko parempiakin vaihtoehtoja käytettävissä. Mutta ei tälle näy loppua ja ihmiset kyllä uskovat noihin analyyseihin tulevaisuudessakin, niin kauan kunnes ajan henki muuttuu. Innokkaimmin ne, joita analyysi jollain tapaa suosii tai validoi.

Vierailija
4/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Laajasti (talous- ja kauppatieteiden tiedekuntien ulkopuolella) tunnettu ja harmiteltu ongelma, että neoliberalistisessa kulttuurissa taloustieteen paradigmoja sovelletaan kaikkien ilmiöiden analyysiin siitä riippumatta soveltuvatko siihen vai eivät, ja siitä, olisiko parempiakin vaihtoehtoja käytettävissä. Mutta ei tälle näy loppua ja ihmiset kyllä uskovat noihin analyyseihin tulevaisuudessakin, niin kauan kunnes ajan henki muuttuu. Innokkaimmin ne, joita analyysi jollain tapaa suosii tai validoi.

Sama minuakin on ihmetyttänyt. Hassu erityisryhmä näiden uskovaisten joukossa on naisettomat miehet, jotka ilmeisesti saavat jonkinlaista mielihyvää epäonnistumisensa perustelemisesta ma-teorialla. Harmi vain, että sokea usko ko. teoriaan todennäköisesti heikentää heidän edellytyksiään onnistua jatkossa. Syntyy kielteinen, itseään toteuttava kehä, joka perustuu lähinnä väärin sovellettuun tilastotietoon. Olen miettinyt, hyötyvätkö tätä uskomusjärjestelmää propagoivat tahot (Laasanen ja ulkomaiset esikuvansa) siitä jotenkin, että heidän teoriansa vähentää miesten menestymistä parisuhdemarkkinoilla. Enemmän tarjontaa heille itselleen?

ap

Vierailija
5/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ongelma ma-teoriassa on, että silloin kun se ennustaa pariutumista edes auttavasti oikein, kyse on lyhyen tähtäimen pariutumisesta. Lähinnä siis seksiseuran hausta. Elämänkumppania valittaessa korostuvat aika erilaiset ominaisuudet ja tärkeinä pidettyjen ominaisuuksien hajonta on suurta. Oma pariutumiseni ei ole koskaan ollut ma-teorian mukaista, koska en ole koskaan etsinyt partneria pelkästään irtoseksiä varten (eivätkä kumppanini myöskään).

ap

Vierailija
6/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minuakin on ihmetyttänyt. Hassu erityisryhmä näiden uskovaisten joukossa on naisettomat miehet, jotka ilmeisesti saavat jonkinlaista mielihyvää epäonnistumisensa perustelemisesta ma-teorialla. Harmi vain, että sokea usko ko. teoriaan todennäköisesti heikentää heidän edellytyksiään onnistua jatkossa. Syntyy kielteinen, itseään toteuttava kehä, joka perustuu lähinnä väärin sovellettuun tilastotietoon. Olen miettinyt, hyötyvätkö tätä uskomusjärjestelmää propagoivat tahot (Laasanen ja ulkomaiset esikuvansa) siitä jotenkin, että heidän teoriansa vähentää miesten menestymistä parisuhdemarkkinoilla. Enemmän tarjontaa heille itselleen?

ap

Hyötyvät niin, että voivat työkseen sanoa asioita jotka heitä itseään miellyttävät julkisuudessa ja saavat siten huomiota ja seuraajien kannatusta ja ihailua. Jotkut myyvät kirjoja. Varmasti on jonkinlaista ideologisuuttakin taustalla, katsovat vaikuttavansa yhteiskuntaan propagandallaan ja "totuuden" levittäminen on heille oma palkintonsa. 

Vierailija
7/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tottakai voi. :) Ihminen on niin paljon muutakin kuin eletyt vuodet. Minun miehelle olisi ollut tarjolla ihan kivannäköisiä parikymppisiä, mutta hän rakastui minuun, reilu kolmekymppiseen eronneeseen naiseen jolla on lapsiakin.

Vierailija
8/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo.

Alkaa jo haukotuttaa.

Vierailija
9/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumpikaan ei ole kokenut mm. yhtä ihanaa seksiä muiden kanssa.

Puhu vaan omasta puolestasi :)

Miehen mielipidettä asiaan et voi tietää.

Vierailija
10/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo.

Alkaa jo haukotuttaa.

Miksi olisi? Mieheni on vielä sellainen, joka ammatin/persoonallisuuden/statuksen vuoksi saa todella helposti naisseuraa. Ja ehdottoman uskollinen parisuhteessa ollessaan. Nyt viimeistään aloitukseni on provo, eikös juu?

ap

Vierailija
11/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan mies on sinut siis omistanut? Miksi puhut sinusta ja siitä toisesta naisesta ikään kuin olisitte jotakin kauppatavaraa? Ihan kuin teitä olisi ollut samalla viivalla kaksi naista ja mies olisi siitä erilaisten ominaisuuksien mukaan valkannut sinut, tällä kertaa ainakin.

Tai olit kuin myynnissä oleva auto, johon mies oli nyt ihan tyytyväinen, kun lomareissun ajomatkakin meni ihan kivasti, mutta vuoden päästä hänellä voikin olla erilainen ajopeli mielessään. Mies voi haluta vaikka sellaista ketterää kaupunkiajoon sopivaa autoa, esimerkiksi vähän pienempää, nuorempaa ja vähäpäästöisempää menopeliä, jolloin sinä saatat lähteä kiertoon nopealla varoitusajalla.

Sinulla ei siis ole oikeastaan mitään sanomista, vaan hyriset nyt tyytyväisenä, kun mies valitsi sinut.

Vierailija
12/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joitain vituttaa, kun ei sovi omaan redpillistiseen maailmankuvaan tällainen todellisuus :D no, me ma-teoriaan uskomattomat elelemme onnellisina sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa viihdymme :) oikeastaan melko win-win, vihaiset saa puhista sankoin joukoin, ja onnelliset olla onnellisia.

Vierailija
13/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksen fantasioinnit taas alkavat.

Vierailija
14/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva satu mutta vähän tylsä ja ennalta arvattava.

Vierailija
15/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä provo.

Alkaa jo haukotuttaa.

Miksi olisi? Mieheni on vielä sellainen, joka ammatin/persoonallisuuden/statuksen vuoksi saa todella helposti naisseuraa. Ja ehdottoman uskollinen parisuhteessa ollessaan. Nyt viimeistään aloitukseni on provo, eikös juu?

ap

Luepas nyt tämä vastaus ja aloitus vielä ajatuksen kanssa ja mieti onko niissä tolkkua?

Ei

O/5

Vierailija
16/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu mutta vähän tylsä ja ennalta arvattava.

Voi olla tottakin, mutta milloin tulee jatko-osa? :) Siinä tämä upea uljas prinssi on huomannut, kuinka sadun ihana prinsessa-ap onkin keski-ikäinen kuiva nalkuttava ja ilkeä noita-akka, joka olikin ihan vain prinssin rahojen perässä.

Vierailija
17/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök,mä kyllä oksentaisin jos mies puisi henkilökohtaisia asioita facebookissa.

Naismainen mies.

Vierailija
18/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naismainen mies.

Tunteellinen ja tunteistaan avoin. Ja takuulla (ainakin osaksi) juuri siitä syystä niin monen naisen kiikarissa. Itsekään en valita. :)

ap

Vierailija
19/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naismainen mies.

Tunteellinen ja tunteistaan avoin. Ja takuulla (ainakin osaksi) juuri siitä syystä niin monen naisen kiikarissa. Itsekään en valita. :)

ap

Mitä sinulla on antaa miehelle? Mitä sinussa on sellaista, että mies jaksaa katsella ja kuunnella sinua?

Vierailija
20/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi samoin. Melkein kakskyt vuotta nuoremmalle naiseelle ei millään meinannut mennä kaaliin, että mieheni kanssa päädyttiin yhteen. Olemme samana vuonna syntyneitä ja liikuttu samoissa piireissä 18-vuotiaista saakka. Sattuman kautta päästiin tutustumaan paremmin ja se oli menoa. Viihdytään älyttömän hyvin yhdessä. Paljon yhteisiä muistoja ja samanlaisia kokemuksia takavuosilta. Molemmilla reilusti mittarissa mielenkiintoista elettyä elämää. Juttua riittää, seksi on hyvää eikä tarvitse pähkäillä perheenperustamistamisasioista. Vieläkin ihmetytää se röyhkeys ja solvausten määrä kyseisen naisen suunnalta. Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi