Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 vuotta nuorempi nainen veti pultit kun mieheni valitsi minut hänen sijastaan

Vierailija
15.02.2018 |

Mies sai tältä naiselta vihaisen vuodatuksen, jossa lueteltiin pitkä lista kohtia, joiden perusteella hän on minua kaikin tavoin parempi, kauniimpi, fiksumpi, koulutetumpi, jne. Loppuun ihmettelyä siitä, miten on mahdollista että hän ei kelvannut miehelleni, jos kerran minunlaiseni nainen kelpaa. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun mies julkaisi FB:ssa kuvia lomamatkaltamme ja äityi vähän hehkuttamaankin onneaan. Tämän naisen mies oli siis jättänyt vähän ennen kuin me tapasimme.

Älkää hyvät ihmiset ottako noita markkina-arvoteorioita niin tosissanne! Onhan se totta, että ko. nainen on objektiivisesti arvioiden minua kauniimpi ja parempi tutkintokin hänellä on, mutta ei noilla asioilla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Minulla ja miehelläni on hyvä olla toistemme seurassa, ja kumpikaan ei ole kokenut mm. yhtä ihanaa seksiä muiden kanssa. Yhteensopivuutta ei voi selittää listalla ominaisuuksia. Lisäksi jotkut ominaisuudet eivät näy päälle päin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Kiva fantasia.

Vierailija
22/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök,mä kyllä oksentaisin jos mies puisi henkilökohtaisia asioita facebookissa.

Naismainen mies.

Tunteellinen ja tunteistaan avoin. Ja takuulla (ainakin osaksi) juuri siitä syystä niin monen naisen kiikarissa. Itsekään en valita. :)

ap

Mitä sinulla on antaa miehelle? Mitä sinussa on sellaista, että mies jaksaa katsella ja kuunnella sinua?

Tosissasiko kysyt, vai tuletko kohta kuittaamaan vastauksen väitteellä, että mies vain valehtelee tykkäävänsä minusta jotta saisi pesää?

Kuulemma älyllinen, emotionaalinen ja seksuaalinen yhteys ovat kaikki poikkeuksellisen vahvoja, ja lisäksi seurassani oleminen tuntuu turvalliselta ja "kuin olisi tullut kotiin". Hän kokee suurta vetoa minuun myös ulkoisesti, ja näytän kuulemma hänen silmissään maailman kauneimmalta - vaikka toki molemmat tiedämme että en pärjäisi Miss Universum -kisoissa. Koen kaikki nämä asiat itsekin samoin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök,mä kyllä oksentaisin jos mies puisi henkilökohtaisia asioita facebookissa.

Naismainen mies.

Tunteellinen ja tunteistaan avoin. Ja takuulla (ainakin osaksi) juuri siitä syystä niin monen naisen kiikarissa. Itsekään en valita. :)

ap

Mitä sinulla on antaa miehelle? Mitä sinussa on sellaista, että mies jaksaa katsella ja kuunnella sinua?

Tosissasiko kysyt, vai tuletko kohta kuittaamaan vastauksen väitteellä, että mies vain valehtelee tykkäävänsä minusta jotta saisi pesää?

Kuulemma älyllinen, emotionaalinen ja seksuaalinen yhteys ovat kaikki poikkeuksellisen vahvoja, ja lisäksi seurassani oleminen tuntuu turvalliselta ja "kuin olisi tullut kotiin". Hän kokee suurta vetoa minuun myös ulkoisesti, ja näytän kuulemma hänen silmissään maailman kauneimmalta - vaikka toki molemmat tiedämme että en pärjäisi Miss Universum -kisoissa. Koen kaikki nämä asiat itsekin samoin.

ap

Tarkennus: en siis itse koe olevani maailman kaunein, vaan että mieheni on maailman komein ja seksikkäin mies. Objektiivisesti katsoen näin ei ole, mutta hän vain viehättää minua poikkeuksellisen paljon olemalla juuri sellainen kuin on.

ap

Vierailija
24/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ok että Ikis valitsi nyt tämän tien.

Paljon parempi kuin miesten oksettava solvaaminen.

Jatka Ikis näin. Hyvä.

Vierailija
25/25 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen on katkera siitä, että miehesi jätti hänet ja on löytänyt uuden onnen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme