Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko virtsatientulehdukseen aina antibiootit..

Vierailija
15.02.2018 |

.. vai voiko odotella muutaman päivän, että meneekö itekseen ohi? Miten nopeasti voi levitä munuaisiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu sen joskus väliaikasesti ohi juomalla paljon, mut uusii aina sit parin päivän päästä. Eli oon oppinu et aina het lääkäriin.

Vierailija
2/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hhvin mennä itsestään ohi kun juo runsaasti vettä ja karpalomehua. Mehun pitää olla sokeroimatonta. Myös c-vitamiinia voi kokeilla tai persiljateetä.

Nyt kun on torstai niin odottaisin huomiseen. Ei tarvii sit viikonloppuna mennä päivystykseen jonottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskirjaston mukaan puolet virtsarakkotulehduksista paranisivat ilman antibiootteja. Omahoitona runsaasti vettä, sokeroimatonta karpalomehua, karpalokapseleita ja c-vitamiinia. Nämä happamoittavat ja huuhtelevat virtsaa ja rakkoa niin, että tulehdus voi parantua.

En kuitenkaan suosittele yksittäisessä tulehduksessa. Itse teen näin siksi että saan jatkuvia tulehduksia enkä halua syödä pienen kylän verran antibiootteja vuodessa.

Vierailija
4/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on toistuvia virtsatieinfektioita, kannattaa myös kiinnittää huomiota limakalvojen kuntoon. Vanhemmalla iällä auttaa hormoonikorvaushoito joitakin.

Vierailija
5/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podin ekaa lastani oottaissa useita virtsatietulehuksia ja kaikki ne selätin parissa päivässä vettä juomalla,joskus karpalomehuakin.Juotava siis todella tiuhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi