Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annoitte miehillenne ystävänpäivälahjaksi?

Vierailija
15.02.2018 |

Kokkasitteko herkkuaterian vai ostitteko jotain? Kotikutoinen pikkulahja vai isompaa ja kalliimpaa? Vai kukkia kenties?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein ruuan miehelle, lisäksi ostin kukkia, pienen kuohuviinin (juhlittiin samalla yhtä toista asiaa) ja pienet suklaat jälkiruuaksi. Mies ei ostanut minulle mitään, mutta ei se yleensä muista tällaisia hömppäjuttuja :D saattaa kyllä sitten ihan muuten vain muistaa vaikka juuri kukilla tai hyvällä suklaalla.

Vierailija
22/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ostanut mitään, mies osti minulle kukkia. Ei lahjojen tarvitse mennä tasan. Mies on onnellinen kun saa ilahduttaa ja minä olen huono keksimään mitään.

Miksei tarvitse mennä?

Jos minä ostan toiselle jotain, en ole vailla häneltä vastalahjaa, vaan haluan itse ilahduttaa. Me ilahdutamme mieheni kanssa toisiamme joka päivä ihan vain osoittamalla rakkautta monin eri tavoin. Mies sanoo usein, että jokainen päivä kanssani on juhlaa. Ehkä se asenne, että emme ole vailla mitään toisiltamme tekee meistä onnellisia. Itsekkäiden ihmisten voi olla vaikea tajuta tällaista. Lasketaan jokainen sentti ja mietitään onko toinen nyt päässyt käyttämään hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli töiden jälkeen käynyt kaupassa ostamassa paketin suklaakeksejä. Itse en hankkinut miehelle mitään, mutta ruoka oli valmiina, kun hän tuli kotiin. Toivotin hänelle hyvää ystävänpäivää. Tykkään kekseistä enkä pidä koruja, mutta näköjään olen palstamiesten mielestä liian vaatelias.

Vierailija
24/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi miehelle paras lahja on se mitä nainen voi suullaan antaa miehelleen...

Vierailija
25/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kokkasin ja syötiin hyvä illallinen.Mies oli saunaan laittanut kynttilät,oli jalkakylpy ja hieronta sekä pieni pullo kuohuvaa.Meille jo perinteiksi muodostunut ystävänpäivän vietto...hemmottelua puolin ja toisin...

Ei saunaan saa kynttilöitä viedä, voi tulla tulipalo.

Vierailija
26/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kumminkaan päin. Tai mies kyllä pesi autoni samalla kuin omansakin, mutta sen hän olisi tehnyt muutenkin.

Meillä ei ystävänpäivää vietetä.

Vierailija
27/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää suklaata ja lasisen juomapullon minkä mies on halunnut jonkun aikaa. Itse en saanut mitään. Mies tietää että tykkäisin vaikka kukista tms. mutta hän ei jostain syystä saa koskaan aikaiseksi hommata mitään. Enkä siis ole vailla mitään kallista, itse arvostan enemmän sitä että minua on ajateltu ja haluttu ilahduttaa. Mies olisi voinut vaikka piirtää itse kortin a4-arkille ja olisin ollut ikionnellinen. Aiemmin olin tästä katkera ja asia tuntui pahalta. Nykyään lähinnä ihmettelen miehen ajatusmaailmaa. Tykkään itse kuitenkin ilahduttaa häntä niin jatkan hänen lahjomistaan :D

Vierailija
28/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin jo viime viikolla maailman parhaan lahjan, isyyden.

Heseruokaa syötiin kun mäkkärissä oltiin viime vuonna.

Vierailija
29/32 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin persepanon.

Vierailija
30/32 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en antanut mitään. Mies hoitaa meillä minulle lahjat. :)

Anteeks? Mies ostaa sulle, mutta sinä et sille??

Mä olen itse se lahja, jonka mies on saanut. :) Kyllä lahjojen osto on miesten homma. Eriasia joku joulu tai synttärit, mutta niinkun tällaiset muut päivät ja sellaiset muuten vaan -lahjat. :) Ja kun mun mies tietää, että ei mulla ole kuitenkaan varaa ostaa samalla lailla mitään kallista, kun se ostaa mulle.. Niin ihan turha käyttää rahoja sellaseen ja mun mieskin tykkää että käytän omat rahat itseeni. Herkkujakaan ei syödä kumpikaan, jos ei ole juhlapäivä niin turha leipoakaan, mitä jotkut tekee

N29

Vierailija
31/32 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, enkä antanut. Ja se oli hyvä juttu

Vierailija
32/32 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään enkä  näe syyt miksi edes olisi pitänyt ostaa mitään. Hei haloo  ap.