+++++ PAINONPUDOTTAJAT 06 vko 16 +++++
Missä kaikki on ?
Tulin juuri kotiin mummolan reissusta ja ajattelin tulla kurkkaamaan miten muilla on pääsiäinen mennyt....
Itse en ole uskaltautunut vaa´alle :o)
Kurkataan huomenna paljonkö suklaata ja mämmiä kermalla tulikaan nautittua, hyvää ruokaa, punaviiniä ...
Palataan
Kommentit (10)
ei paljoa hymyilytä :0( USKOMATONTA !!!
Nyt tsemppiviikko, vaikkakin koko perhe ikävässä flunssassa...
Ei mullakaan paljon hymyiltävää ole kun painoa on tippunut vuoden alusta vain reilut 2 kg ihan omaa laiskuuttani. No, tällä viikolla olen menossa painonvartijoihin, sieltä saa hyvän lisätsempin teidän lisäksenne. Kyllä me tästä selvitään, jatketaan vaan. Mulla on vielä hurja tavoite eli elokuun puoliväliin mennessä -15 kg ja siitä vuoden loppuun mennessä vielä -5kg eli yhteensä -20kg! Ja mä uskon että onnistun surkeasta alkuvuodesta huolimatta. Ei lannistuta!
nanu77
ooooo ooooo ooooo oooxx
76,4/74,4/56,4
PALJON! Luulen, että ne kilot on vielä tulematta... Toivottavasti kuitenkin olis laskusuunta taas ens viikolla.
Ja hyvät naiset!!!! eipäs lannistuta! Kyllä se tästä, kun kevät koittaa ja mieli alkaa pysyä pirteänä ilman sipsipussia ja irtokarkkeja.
Elikkäs miun luvut edelleen 76/70.4/62
Eli kilo tuli lisää viime viikkoseen ja vaaka näytti siis 63.3kg. Urheilla en saanut viime viikolla, kun viisuri poistettiin suusta ja pääsiäisenä tuli ahmittua herkkuja eli eiköhän siitä syy löydy painon nousuun. Taas pitäis tsempata uuteen viikkoon, mut tiedän jo valmiiks, et saataa näyttää huonolta ens maanantaina puntari lukemat. Edessä olis pidennetty viikonloppu Roomassa, joka tietää kyllä aikamoista herkuttelua jne.mut ehkä sielä tulee sit myös käveltyä paljon..
69/63.3/60
ja silloin oli lasissa 62,2. Elikkäs 400 gr tippunut. Mutta loman vietin Kölnissä, ja vaa´assa en TOSIAANKAAN tänään uskaltanut käydä! Yritin HIUKAN hillitä semmoista jatkuvaa naposteluhimoa siellä reissussa, niin että olis syönyt kyllä kunnon ateriat, mutta sitten jättänyt kaikenmaailman kebabit ja suklaat väliin. Ihan hyvin siinä onnistuinkin, mutta silti tuntui tänä aamuna, että turvotusta oli varmaan kaksi litraa! Tämän viikon tavoitteena onkin päästä edes tohon viime viikon lukemaan, pudotuksesta en edes haaveile. Tulihan reissussa nimittäin olutta ja viiniäkin litkittyä ihan kaksin käsin. Toki siellä sitten käveltiinkin pitkät matkat ja esimerkiksi kiivettiin Kölnin tuomiokirkon huipulle kaikki 700 askelmaa ylös ja alas!
Nesteiden liikkeellelähdön huomaakin nyt siinä, että pissalla pitää ravat jatkuvasti...
No, muistaakahan kaikki, että tämmöiset juhlat kuuluu elämään, ja jos me aiotaan ola hoikkia loppuelämän, niin siihen aikaan sisältyy aika monta pääsiäistäkin... ; ) Tsemppiä!
Meku72 aka Mozzer
OOOOOOOOXXX (en koskaan muista onko nuo pallukat niit' ä pysyviä vai menetettyjä kiloja...)
no kumminkin; 71/62,2/58-60
jolla pudotusta tuli pääsiäisestä huolimatta. Söinhän minäkin mämmiä ja suklaata ihan liikaakin, mutta tuli kyllä myös ulkoiltua kävellen, pyöräillen ja jopa uimahallissa uiden. Joten viikossa paino tippui kilon verran, vaikka olin jo aikaisemmin aika masentunut, kun pudotusta ei ollut tullut moneen viikkoon. Mutta kait tää kuuluu laihdutukseen, että välillä tulee takapakkia ja kilot on tiukassa ja välillä tippuu ettei itse huomaakaan. Kyllä se tästä, tsemppiä vaan kaikille!
Minna-66 103/94/85
XXXXX XXXXO OOOOO...
Eli nuo pallukat, joita käytetään merkitsemään pudonneita kiloja, merkataan niin, että O = jäljellä olevat kilot ja X = tippuneet kilot. =)
Pääsiäisestä ja lomasta huolimatta ennallaan
73/69,4/66 eli
OOOOX XX (vai pitäisikö piirtää puolipallero).
Mies on muuten laihtunut vuodenvaihteesta 8 kg eli kyllä se koko perheen syömisessä näkyy. Uusimmassa Kodin kuvalehdessäkin on hyviä ja motivoivia keinoja kuinka laihtua juhannukseksi 5 kg. Tarkoittaa joko 500 kcal ruokaa vähemmän päivässä tai tunnin kävelylenkkiä samalla syömingillä noin suunnilleen 70 kg ihmisellä.
Tsemppiä vaan
minullahan patterit loppui vaa,asta ja mummolassa punnitsin itseni.olin jossain vaiheessa jo 65 kg mutta nyt 67.6
yritän jatkaa,ONHAN KESÄÄN VIELÄ KUUKAUSI
69-67.6-58 / 161cm
Ja jos ei tällä viikolla paino putoa, niin minä lopetan koko homman! Kilo tuli lisää painoa viikon aikana..! Ja itsekuri on ihan nolla. Uskomattoman surkealta näyttää pallukat!
78/75,8/68 OOOOO OOOXX