Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tiedän että oon liian hyvä ja itsestäänselvä vaimo miehelle ja siksi myöskin epäkiinnostava enkä saa seksiä.

Vierailija
15.02.2018 |

Mutta sitä en tiedä, miten voisin muuttua ei-itsestäänselväksi ja alkaisin taas kinnostamaan miestäni ja saisin myöskin seksiä. Auttakaa!

Siis en hypi baareissa, nautin kotona olemisesta, kokkaamisesta, siivoamisesta, käyn töissä, näytän hyvältä (kyllä!), haluaisin seksiä vaikka joka päivä, annan suuseksiä jne, mutta: Minä en saa suuseksiä, saati mitään muutakaan seksiä kuin ehkä kaksi kertaa kuukaudessa ja olen päätellyt että olen vain epäkiinnostava ja itsestäänselviö miehelleni. En ole jännittävä nainen ja jännittävät naiset joita miehen täytyy jahdata, tuntuvat saavan miehen syttymään. Mutta kun en osaa muuttua jännänaiseksi!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet saanut vain pari kertaa kuussa ja oletko koskaan sitäkin harvemmin? Koska viimeksi nuolentaa vai etkö koskaan?

Vierailija
22/22 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää tärkeänä että vaimo saa kunnon seksiä ja mies on itse sanonut että vaimo lähtee kyliltä katselemaan josko saisi seksiä jos ei kotona saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme