Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 50v joilla ei ole älypuhelinta?

Älytönpuhelin
15.02.2018 |

Löytyykö yhtään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi!

Vierailija
2/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä yksi!

ja täällä toinen. vuoden 1995 Nokia käytössä yhä edelleen. en tykkää tökkiä sormella kosketus näyttöpuhelimia . vielä kun ulkona sattuu olemaan pakkasta ja tuulenviima käy niin paljaalla sormella.......

minulla oli 500 euron arvoinen kosketusnäyttö puhelin hetken ajan mutta edellä kerrotuista syistä minulle riitti. hakkasin puhelimen maata vasten kappaleiksi.

ei tule enää koskaan olemaan kosketusnäyttö / älypuhelinta ja piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei älypuhelinta enää koskaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä yksi!

ja täällä toinen. vuoden 1995 Nokia käytössä yhä edelleen. en tykkää tökkiä sormella kosketus näyttöpuhelimia . vielä kun ulkona sattuu olemaan pakkasta ja tuulenviima käy niin paljaalla sormella.......

minulla oli 500 euron arvoinen kosketusnäyttö puhelin hetken ajan mutta edellä kerrotuista syistä minulle riitti. hakkasin puhelimen maata vasten kappaleiksi.

No et sinäkään ihan penaalin terävin kynä ole. Ei tullut vaikka mieleen myydä sitä puhelinta? 😂

Vierailija
4/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä yksi!

No et sinäkään ihan penaalin terävin kynä ole. Ei tullut vaikka mieleen myydä sitä puhelinta? 😂

no ei vit....tus raivo noita kaikkia nykylaitteita kohtaan  oli niin suuri juuri sillä hetkellä

Vierailija
5/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös odottaa tärkeää puhelua mutta taas taskuun työntäessä kameraa yms päälle ja akku tyhjä.Myös tavoiteltu ja virrat menny poikki itsekseen ja Nokiaa kaivaa esille.

Telkkariin sitten oppikoulu senioreita jotka osaa käyttää hetken päästä mutta kellään tuntemallani vanhukselle älypuhelinta ole.

Vierailija
6/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole, olen 37. Vihaan kosketusnäyttöjä, enkä tarvitse nettiä puhelimessa yhtään mihinkään. Toivottavasti ei tarvitse älypuhelinta koskaan hankkiakaan.

Vierailija
7/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös odottaa tärkeää puhelua mutta taas taskuun työntäessä kameraa yms päälle ja akku tyhjä.Myös tavoiteltu ja virrat menny poikki itsekseen ja Nokiaa kaivaa esille.

Telkkariin sitten oppikoulu senioreita jotka osaa käyttää hetken päästä mutta kellään tuntemallani vanhukselle älypuhelinta ole.

Saisiko tämän vielä suomeksi, kiitos.

Vierailija
8/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole älylaite puhelimena. Tarvisen ja haluan puhelimen vaan soittamista ja viestejä varten.

Vierailija
9/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi, mieheni ja ystäväni mies. Molemmat päälle kolmekymppisiä, eikä kummallakaan ole älyluuria.

Vierailija
10/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-vuotias ja minulla on älypuhelin.

Mielenkiintoista, että ns. älypuhelinraja on 50 vuotta. :D

Vierailija
11/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä yksi!

no ei vit....tus raivo noita kaikkia nykylaitteita kohtaan  oli niin suuri juuri sillä hetkellä

onhan se kun tuttava perhe pyysi kylälle heille ja menin sinne niin perheen jokainen jäsen jauhaa  niskat kyttyrässä kumarassa jotain älypuhelinta ja tablettia.

ihan sama olinko minä siellä tai en sain jutella itsekseni

on todella luonteen heikkoutta jos joku laite pystyy hallitsemaan ihan täysin sinua

itse ajattelen että yksikään laitevalmistaja ja operaattori eivät ole siinä juridisessa asemassa että pystyvät ohjailemaan minua

Vierailija
12/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ kaverilla ei ole älypuhelinta. Ei koe sitä tarpeelliseksi.

Vierailija
13/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä yksi!

tempperamenttia siis löytyy :)

Vierailija
14/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v ja ei ole.

Vierailija
15/21 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on älypuhelin pöytälaatikossa. Sain sen lahjaksi isältäni. Käytän vanhaa nokian puhelintani koska minulle riittää se, että voin soittaa ja tekstata. Joskus pitkillä matkoilla pelaan matopeliä. En kaipaa jatkuvaa nettiä/somea elämääni aina ja kaikkialla. Haluan rauhoittua ja ajatella omiani.

Vierailija
16/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 17vee ilman älypuhelinta. Perustelut on tainnut olla tällä foorumilla lajitovereilta riittävän monta kertaa.

Vierailija
17/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ilman älyluuria. Omppu  ei kiinnosta ja Googlen tuotteita en käytä. Enkä  tarvitse nettiä mukaani joka paikkaan.

Vierailija
18/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52-vuotias ja minulla on älypuhelin.

Mielenkiintoista, että ns. älypuhelinraja on 50 vuotta. :D

Ei kai se ole mikään raja? Lapseni isovanhemmilla on kaikilla, 64-74 -vuotiaita.

Älypuhelimettomuus (huh, mikä sanahirviö) on varmaan vaan kannanotto... johonkin. Pl ne, jotka oikeasti todella pienituloisia, ja tekevät valinnan puhelimen ja bussikortin välillä.

Vierailija
19/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näppäinpuhelin. Haluan tuntea sormissani painikkeet, kun näppäilen puhelinta. Lisäksi en ole löytänyt vielä sellaista älypuhelinta, jossa olisi niin suuret kirjaimet/numerot, että niitä saisi vaivattomasti painettua niin, ettei joka toinen tökkäisy osu väärään kirjaimeen/numeroon.

Vierailija
20/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, olen köyhä eikä ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi