Kun kuulet, että mukava pomosi on irtisanoutunut!
Mikä pettymys, mukava ja rento pomo ilmoitti että jättää meidät. Hyvä pomo on ollut yksi syy, miksi työssä viihdyn. Tämä pomo ei ole ikinä aiemmin vaihtanut työpaikkaa ja on vähän yli nelikymppinen, eli sen puoleen ymmärrän että keski-iässä on aika vaihtaa, jos meinaa.
Itse olen kuitenkin melko uusi vielä työssäni ja mietin, onko täällä työpaikalla jotain mätää, "mitä en vielä tiedä", sillä pari muutakin on lopettanut tässä viimeisen puolen vuoden aikana...
Kommentit (4)
Minunkin todella mukava esimieheni irtisanoutui juuri varmaan noista syistä, josta numero 1 kirjoitti...
Hän mm. yritti saada meille kaikille palkankorotuksia, mutta ylemmällä tasolla siihen ei suostuttu. Yritä siinä sitten olla hyvä esimies, kun alaiset valittaa. Tehtävän vaativuus vaan nousee ja nousee, kun taas palkka pysyy samana.
Minuakin jonkin aikaa masensi kun harvinaisen hyvä pomo lähti vuosia sitten. Hän piti meidän puolia ja piti tasavertaisena. Hänen omat pomonsa eivät taas tätä kaikkea arvostaneet. Liian hyvä ihminen siis tuohon työpaikkaan.
Minä olen juuri tuollainen tykätty pomo, osaston johtaja, alaiset tykkäsivät kovasti kun olen kuunteleva, innostava, kannustava ja oikeudenmukainen. Pidän valtavasti alaisiatani ja tiimistäni, 30 mahtavaa upeaa osaajaa!
Mutta irtisanouduin koska en saanut mitään tukea ja apua kollegoiltani, siis muilta saman tason johtajilta. Siellä sahattiin oksaa, juoniteltiin ja kieroiltiin, minua mustamaalattiin toimitusjohtajalle ja muutenkin oli ihme valtapeliä. Tätä en tietenkään näyttänyt omalle osastolleni, vaan yritin parhaani mukaan suojella heitä. Olen kovin pahoillani ja ikävöin porukkaani. Toivottavasti ymmärtävät että syy ei ole heissä.
Ap, sinunkin pomollasi on ollut ehkä sama kohtalo.