Jere&Nanna: Vauva tulossa
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Toihan on Martinalta kopsattu tienaamismalli:
Erotaan, ei erota, erotaan, ei erota... (Raskaana, ei raskaana, raskaana, ei raskaana...)
Ip-lehdet kirjoittaa koko ajan juttuja ja rahaa tulee kasoittain.
Martina ja Nanna osaa.
Mutta ip-lehdet ei maksa jutuista mitään kohteille, niin mistä se raha tulee?
Että mua naurattaa sitten kun ei sitä lasta kuulu 9kk päästäkään. Taas ovat av-mammat niin varmoja ja oikeassa, että sitten varmaan seuraavaksi spekuloidaan että "Nanna teki salaa abortin, ja siksi ei tullutkaan lasta".
Joku päätti vähän levitellä Seiskalle huhuja ja täällä moni pitää sitä jonain varmana totuutena, ja että "Nanna vaan silti kiistää, vähänkö noloa ettei myönnä raskauttaan". Olette kuin alakoululaisia lapsia.
Jatketaanhan keskustelua sitten 9kk päästä kun on jo selvinnyt varmuudella ettei Nanna ollutkaan raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on Martinalta kopsattu tienaamismalli:
Erotaan, ei erota, erotaan, ei erota... (Raskaana, ei raskaana, raskaana, ei raskaana...)
Ip-lehdet kirjoittaa koko ajan juttuja ja rahaa tulee kasoittain.
Martina ja Nanna osaa.
Mutta ip-lehdet ei maksa jutuista mitään kohteille, niin mistä se raha tulee?
Tarkoittikin varmasti tilannetta jossa itse kohde ilmoittaa itse itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/siskot/uutiset/artikkeli/nanna-karalahti… en myöskään usko että olisi raskaana.
Onpa hirveen näkösiä nuo naiset tossa jutussa. Miks kukaan haluaa leikellä/meikata itsensä ton näköseksi?
Katsoin ihan samaa, meikkaavat veljekset pikemminkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/siskot/uutiset/artikkeli/nanna-karalahti… en myöskään usko että olisi raskaana.
Onpa hirveen näkösiä nuo naiset tossa jutussa. Miks kukaan haluaa leikellä/meikata itsensä ton näköseksi?
Katsoin ihan samaa, meikkaavat veljekset pikemminkin..
Kamalan näköistä, kun blondattujen hiusten ja oranssin naaman(tai liian tumman meikkivoiteen) sävyt riitelee noin paljon keskenään.
Ja mitkä ihmeen Suomen Kardashianit, en oo ikinä edes kuullu noista siskoista vaikka katsoin esim fitnesspäiväkirjoja.
Köyhänmiehen RuPaul´s Drag Race
Mutta pitää vielä kieltää, koska juorulehdille paljastamisesta ei saa rahaa. Paljastus pitää tehdä teennäisen sponsoripostauksen kautta. Yök.
Suomen Kardashianit :DDDDD anna mun kaikki kestää.
Nannan ikivanha isosisko näyttää aika pelottavalta. #tiinajylhalook
Vierailija kirjoitti:
No herranjestas, Jere on tosi seksikäs.Antaisit itsekkin sille.
Oletko nähnyt sitä koskaan. Se on jäävän ruma, tasapaksu perseetön ukko, ja jäätävän tyhmä. Siis todella jäätävän tyhmä. Idiootti suorastaan.
Eipä minulla muuta.
"Kommenttisi julkaistaan hyäksynnän jälkeen"
Vierailija kirjoitti:
"Kommenttisi julkaistaan hyäksynnän jälkeen"
Listataan siskot sanoja joita ei kannata käytttää?
Hui olkoon kirjoitti:
Ikivanha? Taidat itse olla teini, kun tuollaisia kirjoitat. Vaikka kyseinen henkilö ei ole yhtä nuorekas kuin Mette Mannonen, niin ei hän silti mikään ikivanha ole.
Mä ihmettelen suuresti kuinka Nannan siskot (ja oma äitikin vielä!!!!) ylistävät Jereä miehenä vaikka ovat TÄYSIN TIETOISIA kuinka Jere on kohdellut kahden aikaisemman lapsensa äitejä. Ja Nannaa. Haloo!!! Eka riita tulee niin Jere lähtee jonkun parturikampaajan kanssa Thaimaaseen ja Nannan oma veli vielä mukana reissussa? Eli hänkin hyväksyy tämän toiminnan?
Jere sanoo että kunnioittaa äärimmäisen paljon sitä miten Nannan äiti on omistautunut perheelleen, mutta kaikkihan me olemme lehdistä lukeneet valitettavasti useampaan otteeseen Jeren kunnioituksesta naisia ja äitejä kohtaan...
Jeren teot sotivat omia sanomisiaan vastaan jatkuvasti ja vain tyhmät uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Hui olkoon kirjoitti:
Ikivanha? Taidat itse olla teini, kun tuollaisia kirjoitat. Vaikka kyseinen henkilö ei ole yhtä nuorekas kuin Mette Mannonen, niin ei hän silti mikään ikivanha ole.
Hei. Olet oikeassa. Ilmaisu ikivanha oli epäoikeutettu. Vanha on, muttei nyt kuitenkaan ikivanha.
Pelottavan allekirjoitan kyllä. Kaikilla kirurgeilla/täyteainehoitajilla ei ole silmää työn tulokseen mutta laskun osaavat kyllä kirjoittaa.
Toivottavasti Nanna ei käytä samaa hoitajaa sitten kun aika koittaa.
Nolottaa Nannan puolesta, ottaa renttumiehensä takaisin joka käy välissä vähän hässimässä toisen naisen kanssa. Ja Nanna syytti erosta itseään haastattelun mukaan, kuinka vaati Jereltä liikaa vauvan kanssa. Nyt on asettunut kiltin kotirouvan rooliin ja suhde kukoistaa. Ihanko oikeesti Jere ei enää petä uudelleen? Ovat yhdessä lopunelämää?
Toisaalta jos Nanna haluaa vaan lapselleen samalta isältä sisaruksen niin ymmärrän sitten tämän päätöksen. Lapset tehty ja elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Voimia Jaxille!
Tsäksille
Tossa uutisessa sanotaan, että noita siskoja tituleerataan Suomen Kardashianeiksi. Ja yksi oikeista Kardashianeista piti raskautensa salassa synnytykseen asti, synnytykseen pääsikin sitten oikein kameraryhmä. Tässä tästä on kyse...