Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kuvat Tinderissä - JOKA kerta on nainen ollut ihan erinäköinen luonnossa, mutta joskus myös ollut kauniimpi

Vierailija
14.02.2018 |

Olen tavannut 23 - 35-v ikäisiä naisia varmaan parikymmentä vuoden aikana. Sama juttu aina: kuvassa oleva nainen on aivan eri kuin luonnossa.

Jos ei ole vartalokuvaa on vartalossa useimmiten jotain vikaa. Jos on vain kuvia kaukaa eikä näe kasvoja on nenä iso tai jotain muuta peiteltävää kasvoissa jne.

En sano että aina olisi rumempi tai kauniimpi mutta AINA ihan erinäköinen kuin kuvissa. Useimmiten kuvat on edustavampia mutta ollut myös tilanteita muutama kerta että nainen on luonnossa paljon kauniimpi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näyttävät usein hyvinkin erilaisilta eri vaatteissa, ilmeillä ja tilanteissa. Seuraan somessa muutamaa julkkista (miehiä), joista on aika paljon kuvia ja videoita eri yhteyksissä ja olen nähnyt myös livenä useamman kerran. Ovat hyvin eri näköisiä eri kuvissa ja myös livenä olemus vaihtelee paljon. 

Jos vastaava tapahtuisi Tinderissä, varmaan toinen toteaisi, että ei pitänyt kuva paikkaansa, vaikka oikeasti kyse on vain siitä, että sama ihminen voi näyttää hyvin erilaiselta eri hetkinä ja silti olla oma itsensä. Minusta tuntuu, että tämä vaikutelma on vahvin ns. tavallisen näköisillä, joilla ei ole jotain erityistä voimakasta piirrettä, johon huomio keskittyy. Neutraalin näköisellä ihmisellä eri piirre tai osa kasvoista voi korostua eri tilanteissa ja ilmeillä, jolloin katsojan huomio kohdistuu eri asiaan, joten tuntuu siltä kuin koko ihminen olisi eri näköinen.

Yhdellä näistä julkkiksista on esimerkiksi hänelle tyypillinen jopa silmiinpistävä perusilme, jollaisena hänet näkee usein julkisuudessa. Jos ilme onkin eri, hän vaikutta täysin eri näköiseltä.

Vierailija
42/44 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin miehissä miehekkyys on sellaista joka vääristyy kuvissa, sanon tämän miehenä. Kun näen tutun kaverin kuvassa, jossa näyttää hyvin vahvalta ja dominoivalta onkin livenä syrjään vetäytyvä nörtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska. Vähän sama kuin firman henkilöhakemiston kuvissa naisilla. Monta kollegaa tullut vastaan, joita en olisi tunnistanut kasvokkain valokuvan perusteella. :D

On mitä ihmeellisempiä kuvakulmia ja kunnon pakkelit naamassa.

Vierailija
44/44 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v nainen ja ihan tarkoituksella pyrin valitsemaan kuvia jossa en ainakaan näytä yhtään nuoremmalta tai paremmalta kuin luonnossa. Yritän karsia ulkonäöstä liikaa kiinnostuneet pintaliitäjät ja nuorekkuudesta saan liikaa kommenttia muutenkin. Etsin pitkää parisuhdetta, aikuista ihmistä rinnalle ja usein n 50v miehiä joilla elämä kunnossa ja ei enää pieniä lapsia.

Olen hoikka ja treenattu mutta en ole tajunnut laittaa kokovartalokuvia, siis missä näkyisi vyötäröstä alaspäin. Ihmettelen voiko hoikkuutta tosiaan feikata, olisi vaikea kuvitella että vaikkapa minun kasvoihin tai yläkroppaan voisi yhdistää lihavaa alavartaloa.

Yleensä siis miehet sanovat miltei samantien treffeillä että olen tosi nuoren ja kauniimman näköinen kuin kuvissa. Kai parempi näin päin. Iltaelämässä mua lähestyy vain omaan silmään hyvin nuoret 20-35 miehet. Omanikäiset eivät koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan