Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani tuli kaapista

Vierailija
14.02.2018 |

Poikani (15v) kertoi tänään olevansa homo. Hänellä on kuulemma poikaystävä kenenkä kanssa hän on ollut yhdessä 2kk. Miten en ole huomannut tätä. En tiedä miten suhtautua asiaan mutta ainakin vakuuttelin pojalleni hyväksyväni hänet homona.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!

Vierailija
2/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olisi pitänyt huomata? Ja mitäs suhtautumista tuossa nyt on, suhtaudut kuten tähänkin asti. Ihan normaalisti. Ja ole iloinen poikasi puolesta ja hänen poikaystävänsä puolesta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuuttelit, mutta hyväksytkö?

Vierailija
4/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertominen on varmasti ollut pojalle jännittävä ja rankka paikka. En tiedä, millaisen keskustelun kävitte, mutta itselleni särähti aloitusviestissä käytetty termi "hyväksyminen". Hyväksyminen on kuin pakollisen pahan sietämistä, siitä ei välttämättä jää niin tervetullut olo. Ymmärrettäväähän on tietenkin sekin, että vanhempi kokee tarvitsevanha hieman aikaa sulatella asiaa.

Jos haluat, että pojalle ei ainakaan jää enää epäileväinen ja arka olo suhtautumisestasi, voit vielä kertaalleen mennä kiittämään poikaa avoimuudesta, kertoa että hän on tärkeä juuri tuollaisena omana itsenään ja esim. että poikaystäväkin on tervetullut teille käymään. 

Vierailija
6/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13v poika ja en uskaltaisi tulla kaapista ulos. Olen kyllä haaveillut poikaystävästä mutta sen saaminen vaikuttaa aika epätodennäköiseltä.

Vierailija
7/11 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä asiassa nyt vaatii sen kummempaa suhtautumista? Eihän asia nyt ole sen ihmeellisempi, kun että jos pojallasi olisi tyttöystävä.

Vanhemmat joskus, ikävä kyllä, kuvittelevat lapsensa elämän valmiiksi ("sitten kun sinäkin hankit tyttöystävän" yms. yms), eli jos joku asia ei menekkään kun on oletettu, saa sitä toki ihan rauhassa sulatella. Monta vanhempaa myös huolettaa laspen hyvinvointi, kiusaaminen, homfobia yms. mitkä nyt ovat onneksi nykymaailmassa aika vähäisiä. Tuon ikäisillä on jo yleensä ihan avoin suhtautuminen homoihin, koska asia on nykyään niin esillä. 

Mutta jos se itse homous nyt on joku ongelma, niin siinä vaiheessa kannattaa mennä itseensä ja miettiä, mikä siinä loppujen lopuksi nyt on niin kamalaa? Ihan sama poika se on nyt kun aina ennenkin.

Vierailija
8/11 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hom0ot pitäis tappaa piste

Vierailija
9/11 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isä on homo

Vierailija
10/11 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni.

Vierailija
11/11 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 15-vuotias poika enkä ole varma tietääkö hän mistään homoista tai heteroista tai sukupuolisuuteen liittyvistä asioista yhtikäs mitään. Pelaa vaan pleikkaa. Olisin ihan s-tanan yllättynyt jos hän kertoisi että hänellä on tyttöystävä tai poikaystävä tai kolmannen sukupuolen ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän