Naisten kuvat Tinderissä - JOKA kerta on nainen ollut ihan erinäköinen luonnossa, mutta joskus myös ollut kauniimpi
Olen tavannut 23 - 35-v ikäisiä naisia varmaan parikymmentä vuoden aikana. Sama juttu aina: kuvassa oleva nainen on aivan eri kuin luonnossa.
Jos ei ole vartalokuvaa on vartalossa useimmiten jotain vikaa. Jos on vain kuvia kaukaa eikä näe kasvoja on nenä iso tai jotain muuta peiteltävää kasvoissa jne.
En sano että aina olisi rumempi tai kauniimpi mutta AINA ihan erinäköinen kuin kuvissa. Useimmiten kuvat on edustavampia mutta ollut myös tilanteita muutama kerta että nainen on luonnossa paljon kauniimpi.
Kommentit (44)
Ja sehän vasta hauskaa on, kun käyt passikuvassa ja saat passin😀. Kenen kuva siihen on laitettu?
Olen jo hiukan iäkkäämpi enkä kyllä laita naamaani mihinkään esille.
Facessa sitten tuttavanaisista on vaikea tunnistaa henkilöä. Jotkut ovat ihan itsensä näköisiä, mutta osa on muokannut kuvia siten, ettei heitä tunnista!
Onhan se miehelle järkytyksen paikka, kyn se kivannäköinen likka osoittautuu ihan joksikin muuksi. En tiennyt, kuinka voi näin pahasti viilata, mutta toistaiseksi tyydyn häneen. Tyttö on niin muuteltavissa eikä hän kestä sitä että jättäisin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Ja joskus myös 50-v kääkät kaunistavat omia fb- kuviaan niin, ettei livenä tunnista samaksi.
Ai jaa. Tämä 50v kääkkä ei ole koskaan muokannut kuviaan. En osaisi edes tehdä sitä. Esille pistän vain vähiten huonon kuvan :D Kaikki face ystävät tietää kyllä miltä näytän luonnossa.
Minä olen eri mieltä. Kaikki on olleet ihan itsensä näköisiä.
Toisaalta pistän punaista ruksia suoraan kaikille jotka selvästi peittelee itseään jollain tavalla. Pitää olla ihan normaalit profiilikuvat. Naama pitää näkyä ja mielellään joku vartalokuva.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ja sehän vasta hauskaa on, kun käyt passikuvassa ja saat passin😀. Kenen kuva siihen on laitettu?
No äläpä! Minä sain viimeksi jonkun alkoholistirouvan passin. Mustat silmänaluset, hiukset sekaisin ja vihainen ilme.
Tuossa unelmien poikamiestyttöjen kuvissakin sen huomasi, että huonot meikit ja huono kuvakulma voi tehdä ihmisestä täysin erilaisen näköisen kuin hän oikeasti on.
Itse olen tinderissä törmännyt siihen, että miesten paidattomista kuvista tulee hyvin helposti varoitus, mutta samaan aikaan joka toisella naisella näkyy tissit ja perse niin, ettei mitään jää arvailujen varaan.
Toki näin miehenä tuollainen ei haittaa, ihmetyttää vaan kaksoisstandardit tässäkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tällaisena vanhana 50v. kääkkänä hämmästelen välillä miten jotkut sukulaistytöt näyttävät aika erilaiselta niissä facen selfieissä kuin luonnossa. Kerrankin hämmästelin sitä miten eräskin tyttö oli kovasti laihtunut, akne hävinnyt ja muutenkin kaunistunut. No sitten livenä nähtynä olikin ihan samannäköinen kuin pari vuotta aiemminkin. Miksi pitää muokata kuvia, kun se petos paljastuu kuitenkin?
Pitää.
T. Sanni 16vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äläpä! Minä sain viimeksi jonkun alkoholistirouvan passin. Mustat silmänaluset, hiukset sekaisin ja vihainen ilme.
Kyllä se menee niin että juuri passikuva on se totuus, eikä ne ai-filtteri selfiekuvat mitä lataat instaasi ja faceen.
Sellasta naista en tapaa, jolla ei ole kokovartalokuva esittelyssä. Sen verran on tullut pettymyksiä. Ja kyllä mulla on rima aika korkeella, koska en ole itsekään alemman tason mies. Ilmankos oon sinkku, ei löydy ei. M41
Yleensä sen naisprofiilin takana on mies, joka runk kaa ringissä miesten kesken naisten kuville, naiseksi pukeutuva mies, etsivä, työnantaja, soluttautunut poliisi tai soluttautunut sotilas. Kaikki feikkejä.
Tai sitten joku muokannut kuvia tahalleen niin, että esim. silmät näyttää oudolta? Tiedän että noin on tehty eräässä tapauksessa monet eivät ole tajunneet sitä ollenkaan idiootteja kun ovat. Säälittävää! Raukkamaista! Aikuisten oikeesti hei! Fuskupeliä!
Tässä tapauksessa totuus on tarua ihmeellisempää. Yksi niistä tapauksista, missä henkilön väitteet niin uskomattomia, että häntä väitettäisiin hulluksi kun kertoo niistä,
Lisäksi niin häpeällistä tekijöille, että tekevät kaikkensa, jotta henkilö ei pääse kertomaan niistä uskottavasti tai sabotoivst tilanteita niin, että muilla ei mahdollisuutta tajuta totuutta asioissa. Pitäisi olla taitava rikostutkija tajutakseen kaiken.
Se joka tsjuaa totuudet on fiksu, se joka ei, on häviäjä.
Kyseessä onkin ihminen eikä kuminukke.
En ole koskaan tykännyt nettitreffailusta, siitä ei käy ilmi olennainen eli liikkeet ja yleisvaikutelma. Paras keino saada hyvännälöinen mies on katsella illalla baarissa tai terassilla ympärilleen, ja kun näkee kiinnosravan miehen, mennä moikkaamaan ja juttelemaan. Toki päivälläkin voi niin tehdä, mutta vaatii niin paljon pokkaa, että en pystyisi, baarityyppisessä miljöössä se on taas ihan ok. Eikä sen tarvitse onnistua kerralla, jos vaikka ekana iltana juttelee kymmenelle, niin se on hyvä tulos. Osahan paljastuu jutellessa ja tutustuessa ääliöiksi, ei voi tietää, ellei yritä. Eli suosittelen live-elmän aktiivisuutta niin miehille kuin naisille.
T. Vanhan koulukunnan nainen
Kamera vääristää, ”kaunistaa”, eikä tuota ominaisuutta saa kännykän kameroista pois. Eri digikamerat ja äpit vääristää vähän eri tavalla. Aidon kuvan saisi vain vanhalla filmikameralla.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin vaikea laittaa kunnon kuvia
Ai niinkuin miehet, jotka laittaa 20vuotta vanhan kuvan?
Tai toinen vaihtoehto on se wc- peili- nenäsierainselfie?
Kolmas: kuvat raatojen kanssa
Neljäs: auton, moottoripyörän, supergrillin tms kanssa
Hääkuva exän kanssa, josta exä " leikattu" pois, mutta kuitenkin niin, että käsi olkapäällä tms näkyy
Tai kuvat omien lasten kanssa?
Tai pahin: taustalla näkyy: hääkuva nyxästä, psyykenlääkepurkkeja ja vahvoja kipulääkkeitä ja kaljaa, pokekamaa tms
Kuva jostain kaljoittelureissusta, missä toisessa kädessä kalja ja toisessa rööki, yläruumis paljasna, ja naama on palanut ja silmät punoittaa.
Kyllä teillä miehillä on vielä paljon kirittävää edes noihin naisten kuviin👍
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tinderissä törmännyt siihen, että miesten paidattomista kuvista tulee hyvin helposti varoitus, mutta samaan aikaan joka toisella naisella näkyy tissit ja perse niin, ettei mitään jää arvailujen varaan.
Toki näin miehenä tuollainen ei haittaa, ihmetyttää vaan kaksoisstandardit tässäkin. :D
Miten epätoivoinen voikaan olla?
Paras on nähdä naamatusten.