Minne veisit japanilaisen, jolla on päivä aikaa Helsingissä?
On myös yöt täällä, eli koko päivä aikaa. Voi mennä myös Helsingin ulkopuolelle, mutta minne? Nyt talvella. Ei liikaa ulkona, tulee kylmä. Mitä näyttäisit?
Kommentit (65)
Kansallismuseo, Suomenlinna - jos sää on yhtään siedettävä. Ateneum.
Ateneum
Kiasma
Mitä tää tyyppi harrastaa tai on kiinnostunut
Tallinna
Riippuu kyllä mistä ihminen on kiinnostunut ja minkä ikäinen on? Mies vai nainen? Opiskelija vai vanhus? Valota nyt hieman enemmän....
Helsingin jokaiseen kiinalaiseen ravintolaan.
kävelylle helsingin keskustasta hietaniemeen, töölö, meilahti, seurasaari ja sieltä takaisin keskustaan ratikalla. Matkan varrella on PALJON nähtävää.
Suomenlinnaa mietittiin, mutta jos onkin kylmä. Taitaapi olla paleleva sorttia. Nyt on tosiaan talvi.
Porvoo, vähän sama ongelma. Mielessä on ollut tämäkin. Voisi kuitenkin toimia.
Sibeliusmonumentti, hyvä idea! Itse tykätään siitä.
Ateneum -olisiko liikaa suomalainen? Saako japanilainen siitä mitään? Rakennuksena toki kaunis. Sisäkonserttitilan on toki hyvä. Yöpyy hyvin lähellä keskustahotellissa.
Ajattelin itse yhtenä Temppeliaukion kirkkoa, sitten loppui ideat.
Ap.
Tuomiokirkko
Kävelyä espalla ja kauppatorilla
Joku museo, itse varmaan veisin vieraan Kiasmaan
Shoppailua Marimekossa, Moomin shopissa yms.
Riittävän usein kahvitauot ja jossain kivassa paikassa lounas.
Lounas esim. Loisteessa, josta hienot näkymät Helsinkiin. Ruoka tavanomaista tosin.
Ratikkakierros ympäri Helsinkiä, sitten veisin jonnekin Hesan ulkopuolelle laavulle paistamaan makkaraa,
Temppeliaukion kirkko, Suomenlinna, Ateneum, pikainen kävelylenkki Helsingin keskustassa (espan puisto, kauppatori, tuomiokirkko). Kansallismuseo? Luonnontieteellinen museo jos Suomen luonto kiinnostaa.
Tornin baariin, Emma museoon, Gallen-kallelamuseoon Espoossa, Didrichsenin museoon, pulkkamäkeen,
Kallioon baarikierrokselle. Välissä Harjun saunaan, jos haluaa suomalaista fiilistä.
Porvoo
Suomenlinna
Seurasaari
Sibeliusmonumentti
Artek
Joku kiva ravintola/baari punavuoressa
Jne
Uunisaari