Latinonainen vastaa!
En tarkenna kotimaatani, mutta kerron sen verran, että olen Etelä-Amerikasta.
Mulla ei ole täydellistä suomea, mutta yritän kirjoittaa parhaani mukaan, joten älkää tuomitko kielioppivirheitäni.
Antakaa palaa!!!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä mikään latino ole!!
Vain suomalainen osaa käyttää "Antaa palaa" kaltaisia idiomeja.Olen asunut täällä monta vuotta, siinä ajassa oppii kyllä käyttämään erilaisia ilmaisuja.
Sä olet suomalainen.
Ei epäilystäkään.
Onko elämä noin tylsää, että pitää esittää?
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalaiset miehet niin haluttuja myös Etelä-Amerikassa, mitä täällä on väitetty? Entä suomalaiset naiset, nauretaanko meitä ns. helppoudesta?
En ole kuullut erityisesti suomalaisista miehista, mutta ylipäätään eurooppalaiset kyllä ovat haluttuja. En uskokaan, että siellä tiedetä suomalaisen naisen ns. maineesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä mikään latino ole!!
Vain suomalainen osaa käyttää "Antaa palaa" kaltaisia idiomeja.Olen asunut täällä monta vuotta, siinä ajassa oppii kyllä käyttämään erilaisia ilmaisuja.
Sä olet suomalainen.
Ei epäilystäkään.
Onko elämä noin tylsää, että pitää esittää?
Mulla ei ole mitään tarvetta latinonaisen esittämiseen, sillä olen jo.
Jos et usko, ei sitten.
Onko sulla suomalainen tai omanmaalainen (tai joku muu) aviomies / poikaystävä?
Miten latinomiehet ja suomalaismiehet poikkeaa toisistaan sun mielestä?
Tunnetko Suomessa asuva Etelä-Amerikkalaisia miehiä ja minkälaista porukkaa he ovat?
Miksi Etelä-Amerikassa on tosi paljon transuja? :D Monet niistä on tosi kauniita.
Paras ja pahin suomalainen ruoka?
¿ Hablas español y de donde eres?
¿ Tienes muchos amigos aquí en Finlandia?
¿ Qué te gusta la sauna finlandesa?
Onko sukunimesi
FLORES
LOPES
GUTIERREZ
FERNANDES
HERNANDEZ
TORRES
Eli kuin Suomen korhonen Virtanen mäkinen
Eli TAVIS
Taitaa suomimuija olla linjalla kun eppanja ei taivu.
No comprendo español.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla suomalainen tai omanmaalainen (tai joku muu) aviomies / poikaystävä?
Miten latinomiehet ja suomalaismiehet poikkeaa toisistaan sun mielestä?
Mieheni on puoliksi suomalainen ja puoliksi omanmaanlainen. Äitinsä on suomalainen.
Latino miehet ovat huomaavaisia, hauskoja, romanttisia, perheitään rakastavia, avoimia, a tykkäävät tanssimisesta,ym...
Kaverini miehet ovat täyssuomalaisia: ovat rauhallisempia (jopa tylsiä) ja hiljaisia, silti hyviä aviomiehiä ja perheitään rakastavia myös. Kaikki ovat oppineet tervehtimään poskipussulla :)
The pope smokes the dope kirjoitti:
Oletko katolinen? Ovatko katoliset kaksinaismoralisteja?
Olen kasvanut katolilaisessa perheessä ja kotimaassani harjoitin uskontoani. Tänne tultuani en enää harjoittanut.
Mun pitää sanoa että on katolilaisia, jotka ovat kaksinaismoralisteja, mutteivät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko Suomessa asuva Etelä-Amerikkalaisia miehiä ja minkälaista porukkaa he ovat?
Tunnen muutama miestä. Hyviä tyyppejä kaikki. Sinkut ottavat elämästä kaiken irti, kun taas naimisissa olevat ovat kiltiimpi kotona. Toki käyvät välillä vaimojen kanssa latinobileissä pitämässä hauskaa.
Ai kamala. Kuolen taas nauruun.