Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavata lääkäreitä/lääkäriopiskelijoita?

Vierailija
14.02.2018 |

Jos olet onnistunut nappaamaan itsellesi lääkäripuolison, olen kateellinen.
Olen nuori nainen, terveydenhuoltoalalla ja olen melkein päivittäin tekemisissä lääkärien kanssa. He ovat äärettömän fiksuja, mukavia, henkilöstä riippuen myös ulkonäöllisesti viehättäviä. Ihastun heihin helposti mutta miltei poikkeuksessa heillä on sormus sormessa vastavalmistuneillakin. Olen alkanut haavailemaan lääkärimiehestä, koska siinä kiteytyy kaikki mitä ihailen. Haluaisin käydä fiksuja ja monipuolisia keskusteluja päivistä ja viikoista toiseen, aiemman poikaystävän kanssa ei voinut puhua kuin autoista.

Ongelmana on se etten tiedä mitä kautta voisin heihin tutustua. En tiedä kehtaanko ladata Tinderiä, mutta sekin voisi olla vaihtoehto... nettideiteistä tuskin mistään löytyy. Opiskelijabileistä voisi bongata, mutta kun katsoin niin lähialueella ei ole lääkisbileitä nyt tulossa.

Vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just ne lääkisbileet on varmaan helpoin. Tai pyri ottamaan selvää, mikä on lääkisläisten yleisin jatkopaikka tms. ja "eksy" sinne bileiltana. Oletan, että asut kaupungissa, jossa on lääketieteellinen tiedekunta.

Mutta toivottavasti ymmärrät, että lääkäreihinkin mahtuu ihan saakelin urpoa sakkia, kaikki eivät ole mitään kovin mukavia. Jotkut ovat hiljaisia nörttejä ja autojen sijaan ainut keskustelun aihe olisikin sairaudet tai jonkin tietyn sairauden syntymekanismi. Jotkut saattavat katsoa kaikkia alemmin koulutettuja nenänvarttaan pitkin. Joillakin on ikäviä asenteita hoitsuja jne. kohtaan, melkein kuin hoitajat olisivat alamaisia heille. Jotkut lääkärimiehet todellakin tietävät olevansa haluttuja naisten keskuudessa ja saattavat käyttää sitä hyväkseen. Ovat myös tarpeeksi fiksuja höynäyttämään varomattomia.

Vierailija
2/4 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a itse olen lääkiksessä enkä osaa tohon vastata. Oon kolmosella ja suurin osa meistä on jo pariutunut. Itse oon ihastunut yhteen kurssikaveriin mutt tyyppi käyttäytyy todella omituisesti nykyään mun seurassa ett ei se homma tuu mihinkään etenemään. Tosi outo jännite meidän välillä..

Bileet on yks mutt siell meno on kyll ainaki meidän keskuudessa ihan perseestä. Hajotetaan lasiovia ja pilataan tuntemattomien ihmisten nurmikoita. Ett kyll mun mielest edelleenki sun kannattas hakee sieltä töistäs sitä seuraa jos niin paljon lääkäriä itelles haluat. Itteeni ei kyll kiinnosta ku vaikka tykkäänkin alasta niin en silti kauheesti viihdy lääkäripiireissä ku puhe on 90 % vaan työstä. Lääkäripariskunnat keskustelee kotonaan sohvalla "rentoutuessaan" potilaiden aivokasvaimista. Tosi kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkikseen. Hyvä kroppa ja menestys opinnoissa antaa sulle hyvät mahdollisuudet valita sieltä sopivan.

Vierailija
4/4 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a itse olen lääkiksessä enkä osaa tohon vastata. Oon kolmosella ja suurin osa meistä on jo pariutunut. Itse oon ihastunut yhteen kurssikaveriin mutt tyyppi käyttäytyy todella omituisesti nykyään mun seurassa ett ei se homma tuu mihinkään etenemään. Tosi outo jännite meidän välillä..

Bileet on yks mutt siell meno on kyll ainaki meidän keskuudessa ihan perseestä. Hajotetaan lasiovia ja pilataan tuntemattomien ihmisten nurmikoita. Ett kyll mun mielest edelleenki sun kannattas hakee sieltä töistäs sitä seuraa jos niin paljon lääkäriä itelles haluat. Itteeni ei kyll kiinnosta ku vaikka tykkäänkin alasta niin en silti kauheesti viihdy lääkäripiireissä ku puhe on 90 % vaan työstä. Lääkäripariskunnat keskustelee kotonaan sohvalla "rentoutuessaan" potilaiden aivokasvaimista. Tosi kiva.

Wtf? Missä päin on tuollainen meno? Ei ainakaan Oulussa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan