Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuttopalvelu maksaa? Kokemuksia muutoista kiitos!

Vierailija
14.02.2018 |

Onko palstalaisilla kokemusta muuttopalvelun käytöstä? Mitä muuttonne maksoi ja mikä siinä maksoi?

Joudun eron vuoksi muuttamaan pois yhteisestä kodista. Kaikki on rankkaa, joten mielellään hommaa helpottaisi muuttopalvelulla, mutta palveluien sivuilla ei ole mitään hintatietoja. Tarjouspyyntöä varten tarvittaisiin muuttopäivä ja tieto uudesta asunnosta, mutta uutta asuntoa ei vielä ole.

Puhutaanko kotimuutossa saman kaupungin alueella kympeistä vai satasista? Lähinnä kantoapu ja kuljetus on se ongelma, kun omasta takaa on käytössä vain henkilöauto ja pari pikkuruista naisihmistä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos saat toim.tulotukea niin kela maksaa muuton. vain yksi mies jos pystyt itse kantamaan huonekaluja. vaativat lääkärin lausunnon jos olet jotenkin esteellinen kantamaan niitä.

Ei välttämättä kela maksa. Ystävälläni oli lääkärintodistus, ei pysty kantamaan painavia esineitä. Muutto oli edullisempaan ja pienempään asuntoon. Kela ilmoitti, että koska muuttaa omasta tahdostaan eikä kehoitus tullut heiltä, eivät maksa muuttoapua.

Oli toimeentulon asiakas eikä mitään täydentävää toimeentulotukea saanut.

koska kyse on erosta niin tilanne on toinen. Kannattaa ainakin kysyä täydentävää.

Vierailija
42/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 500-800€ ei todellakaan ole mikään kallis!

laskekaa kuinka paljon tulee kuluja yrityksille ja vähentäkää vielä kaikki pakolliset verot.

Köyhille kaikki on kallista joten suosittelen vahvasti köyhille tekemään muuton ihan itse

Nykyään kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja vielä nenän eteen tarjoiltuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiön muutto Jy-Pillä maksoi 380e, välimatka oli vaan muutaman kilometrin niin siinä säästi. Joka sentin arvoinen palvelu, käytän toistekin!

Vierailija
44/72 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se 500-800€ ei todellakaan ole mikään kallis!

laskekaa kuinka paljon tulee kuluja yrityksille ja vähentäkää vielä kaikki pakolliset verot.

Köyhille kaikki on kallista joten suosittelen vahvasti köyhille tekemään muuton ihan itse

Nykyään kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja vielä nenän eteen tarjoiltuna

Totta toinen puoli mutta kun olet oikeasti köyhä niin ei sitä kovin herkästi edes muuta. - Muuttokuluihin  kun ainakin itselläni tärväytyi paitsi itse muutto e. tapauksessani muuttoauto siihen bensat ja kuskin palkkaus -kun oma kortti ei riittänyt niin ison auton ajamiseen ja lisäksi pakkaustarpeita (joo tiedän banaanilaatikoita ja jätesälit ei paljon maksa) mutta lisäkisi täytyi kaivaa kuvetta, että pystyi maksamaan takuuvuokrat uuteen kämppään ja lopuksi kinata edellsien vuokrananatjan kanssa siitä kuinka paljon minun pitää maksaa hänelle sakkoa siitä, että onko asunto "riittävän siisti" jäljiltäni ja kun kaikenlisäksi jätän määräaikasen (asuin tuossa kämpässä 11 kuukautta ja määräaikaisuuden oli määrä kestää 12kk)  vuokrasopimuksen kesken  kun sain niin kaukaa uuden työpaikan, missä vaiheessa olin ollut työttömänä 10 kuukautta, jota ennen korona lomautettana,  

Vierailija
45/72 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa paljon ja sun täytyy soittaa ja kysyä hintaa. Tuskin haluat tietää mitä maksaa 100 neliön muutto.

Vierailija
46/72 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan remonttia paossa ja mun mies vasta kalliiksi tuli. En anna enää hoitaa muuttoa kun muutetaan takaisin. Ryskääminen ja kovakouraisuus ei ole eduksi. 

Vierailija
47/72 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tasan 20v sitten muutimme (2 aikuista ja vauva) rivarista 2h+ k, ok-taloon 10km matkan.

Ammattimainen kuljetusliike, sis kuljettajan ja pienehkön kuorma-auton. Kuski avusti kamojen siirrossa, tavarat siirtovalmiina lähtö paikassa, aikaa kului ehkä max 1-1,5h yhteensä. Hinta 50€, hinta/laatu ihan kohdillaan!

Haloo! Tervetuloa nykypäivään ja nykypäivän hintoihin.

Vierailija
48/72 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttokengurut, muutto Helsingin sisällä. Kaksion isot huonekalut ja niiden suojaaminen. Alle 300 e (arkipäivänä).

Nettilomakkeen kautta varasin ajan ja kysyin hinnan. Kaikki meni sovitusti, ei mitään moitittavaa. Läheinenkin varasi meidän kokemuksen jälkeen muuttonsa täältä, edelleen kaikki sujui Ok, voin suositella 😊.

Muuttomiehet mukavia hyväkäytöksisiä nuoria miehiä. Kalusteita hakiessa ottivat ilman eri maksua (sanoivat itse, että tilaa on autossa vielä!) tavaraa, josta ei ollut erikseen sovittu varauksen yhteydessä. 

Vierailija
49/72 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin toiselta puolelta Helsingin toiselle puolen plus 500 e. Tämä vuonna 2015 elikä hinnat vuonna 2023 ehkä hieman suuremmat.

Vierailija
50/72 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna käytin neljättä kertaa elämäni aikana muuttofirmaa. Päätin hullutella ja valitsin firmaksi entuudestaan tuntemattoman Roudarit. Täytyy sanoa, että Niemeä ja Muuttohaukkoja aiemmin käyttäneenä Roudarit on aivan eri planeetalta. Ikinä en olisi uskonut, että muuttopalvelun on edes mahdollista olla näin hyvää. Tavaranmäärä oli julmettu, mutta Roudarit kantoivat tyytyväisinä lukuisat listasta unohtuneet tavaratkin ja olivat silti nopein firma tähän mennessä. Ei voi muutakun olla kiitollinen. Kaikenlisäksi pojilla on loistava huumorintaju ja osaavat keventää normaalisti niin stressaavaa tilannetta. Käyttäkää kaikki jatkossa Roudareita, jos haluatte uuden kotinne tuntuvan kodilta heti ensi päivästä lähtien!

Vierailija
51/72 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele kouluista, logistiikka-alan opiskelijat voi lähtee halvalla treenaamaan.

Vierailija
52/72 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna käytin neljättä kertaa elämäni aikana muuttofirmaa. Päätin hullutella ja valitsin firmaksi entuudestaan tuntemattoman Roudarit. Täytyy sanoa, että Niemeä ja Muuttohaukkoja aiemmin käyttäneenä Roudarit on aivan eri planeetalta. Ikinä en olisi uskonut, että muuttopalvelun on edes mahdollista olla näin hyvää. Tavaranmäärä oli julmettu, mutta Roudarit kantoivat tyytyväisinä lukuisat listasta unohtuneet tavaratkin ja olivat silti nopein firma tähän mennessä. Ei voi muutakun olla kiitollinen. Kaikenlisäksi pojilla on loistava huumorintaju ja osaavat keventää normaalisti niin stressaavaa tilannetta. Käyttäkää kaikki jatkossa Roudareita, jos haluatte uuden kotinne tuntuvan kodilta heti ensi päivästä lähtien!

Oliko aika selkeä Roudari mainos?

JanneJ
53/72 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut muutaman kerran ja käytin tätä muuttopalvelua https://www.citymuutot.fi/

Mikael07
54/72 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut muutamat kerrat ja paras muuttofirma mielestäni ollut https://www.citymuutot.fi/ 

Kaikki sujui vaivattomasti ja kundit olivat kohteliaita.

Vierailija
55/72 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi apumies ja paku maksoi kilpailitettuna 60 e Hki-Espoo. Toki olen vahva mies itse kantamaan. 

Vierailija
56/72 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako alennusta jos antaa pimppiä komealle muuttomiehelle?

Ei saa koska ovat keikkatyöläisiä. Mutta hyvät kyydit saat toki. 

Vierailija
57/72 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako alennusta jos antaa pimppiä komealle muuttomiehelle?

Jos on sopivan pientä niin tiukka hinta voi onnistua kolmesta kerrasta.

Liian isosta ei niillä ole antaa takaisin, joten väljällä ei onnistu.

Vierailija
58/72 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTTAKO LAATIKOT LIIKKUU FIRMAA!

Otimme Laatikot liikkuu firman puolisoni kanssa, koska he tarjosivat puhelimessa meille edullisen tarjouksen, mikä kuulosti alussa liian hyvältä edes ollakseen totta.

Muutto päivänä kuitenkin he tulevat noin 45 min myöhässä ja aloittavat muuton myöhässä. Sanoimme, että emme maksa turhaan myöhästymisestä. Muutossa tavaroita oli mennyt rikki ja jälkikäteen huomasimme, että kalliimmat esineet kuten jotkin korut ovat kadonneet. Pidimme myös kummallisena, että keltaisen muutopakun rekkarit olivat maalattu mustalla, mikä oli outoa. 

Muuton jälkeen meille oltiin sanottu, että meille lähetetään lasku muuton jälkeen s.postiin. Kuitenkin heti muuton jälkeen muuttajat vaativat että me heti maksamme laskun, joka oli kaksinkertainen hinnasta mitä sovimme. HUOM toinen muutto oli tekemättä. Sanoimme, että tämä ei ole sovittu hinta ja muutomiehet alkoivat olevaan agressiivia ja alkoivat uhkamaan meitä. Paikalle soitettiin poliisit, ja kerroimme, että emme maksa huijareille kaksinkertaista hintaa ja sanoimme myös, että emme ota toista muuttoa. 

heiltä. HUOM! paikalle oli myös tullut laatikot liikkuu omistaja painostamaan polisiien edessä.Tästä huolimatta he kuitenkin lähettivät meille laskun toisesta muutosta mitä ei edes tehty, jonka olin perunut poliisien läsnäollessa. 

Samana ilta Laatikot liikkuu omistaja toteutti kostonsa. 

Autoni oli parkissa ja hän ajoi mustalla autollansa kylkeen. Paikalla oleva todistaja kuvaili hänen autoaan ja rekkaria. Häntet oltiin saatu kiinni matkalla. Paikalle hän jätti autonsa puskuriosan joka on vielä minulla, mikä menee polisiille. Samana iltana hänen autossa oli myös puuttunut osia ja hänen oli selviä vaurioita omassa autonssaan, mikä kuvasi minun auton osumaa. 

MIten ihmeessä virallinen muuttofirma voi toimia näin? 

Seuraavana aamuna laatikot liikkuu omistaja soittaa ja uhkasi yöllisellä väkivallalla. Hän sanoi meille, mikäli emme maksa maanataihin mennessä, niin meidän kannattaa pitää yöllä toinen silmä auki. HUOM! emme edes tehneet toista muuttoa ja peruimme sen niin miksi maksaa sitä? Uhkailu tallentui meille onneksi ja se meni poliisille suoraan. Sanoimme tämän myös hänelle suoraan puhelimessa. 

Tämän jälkeen autoon on samalla parkkipaikalla kohlittu kahdesti ja asiaa selvitetään parhaillaan. 

ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTTAKO LAATIKOT LIKKUU FIRMAA. 

Suoraan valahtelua ja uhkailua, en edes tiedä, miten on mahdollista, että firma on pystyssä vielä.

Vierailija
59/72 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttopalvelu Tampere Vuokratori on edullinen! Meillä muutto maksoi vain 180€!

Kannattaa pyytää sieltä tarjous: https://vuokratori.com/muuttopalvelu-tampere/

Vierailija
60/72 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa toimiva Muuttola.fi on aivan paska firma.

Eivät vastaa tarjouspyyntöihin,ja valehtelevat soittajalle. Miten tuollainen firma voi toimia, kun asiakkaat eivät kiinnosta? Luulisi edes hyviin tapoihin kuulua edes vastata juu tai ei, siihen ei montaa sekuntia menisi. Täysiä moukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän