Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa nostaa netittömän puhelinliittymän hintaa 10 euroon. Minkä hintaisia teillä on netittömät puhelin liittymät? -Sinkkumies

Vierailija
14.02.2018 |

Minkä hintaisia puhelinliittymiä teillä on?

Elisa nostaa netittömän liittymän hinnan 10e. Mä hoidan kuitenkin 99% asioistani netin kautta, niin puhelin toimii vain hätävarana, jos auto hajoaa tms, että voi soittaa edes hinauksen.

Tuntuu kovalta maksaa 120e vuodessa "tyhjästä". Nyt kun sinkkuna ei tarvitse kotiinkaan soitella. Tuohon hintaan käsittääkseni saisi jo netillisenkin liittymän (jota en kyllä tarvitse sitäkään)

Sitten taas ei kiinnostaisi maksaa taas yhtä laskua taas eri paikkaan. Josko lopettaisi riskillä koko paskan. Sitten jos auto hajoaa, niin on käveltävä kotiin, taksia ei soitella :)

Sinkkumies

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, eikö kannattaisi vaihtaa kuuden euron simmiin?

Vierailija
2/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna:lla halvin liittymä on 4,90€. Kaikissa on nykyään netti, vaikkapa vain hidaskin, koska puhelimet tekevät päivityksensä verkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA nosti juuri liitymäni perusmaksun 6 euroon. Se oli ennen alle 2 euroa. Liittymään kuuluu joku hidas netti, mutta puhelimessani ei ole nettimahdollisuutta. Puhelut ja tekstiviestit tulee päälle. Oma laskuni on kk n.10e. Olenko erakko? En, minulla on työpuhelinkin.

Vierailija
4/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DNA nosti juuri liitymäni perusmaksun 6 euroon. Se oli ennen alle 2 euroa. Liittymään kuuluu joku hidas netti, mutta puhelimessani ei ole nettimahdollisuutta. Puhelut ja tekstiviestit tulee päälle. Oma laskuni on kk n.10e. Olenko erakko? En, minulla on työpuhelinkin.

Sorry hinta olikin tuo 4,90. Muistin eurolla väärin.

Vierailija
5/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuuden euron simmi. Oon ollu tyytyväinen. Siinä on vähän dataakin, jonka pystyn siirtämään pojan käyttöön. Suosittelen.

Vierailija
6/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäääh! Linkki?

Vierailija
7/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, asiakkaiden pitäisi maksaa tyhjästä?

Vierailija
8/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahden latausliittymä, maksat vai puheluista ja viesteistä. Tosin jos et lataa lisää 12kk välein, niin lakkaa toimimasta (ainakin prepaidissa oli näin).

Vierailija
9/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA on surkeimpia firmoja joita tiedan.

jos laskussa on virhe ei sita saa korjattua

Vierailija
10/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuuden euron simmi. Oon ollu tyytyväinen. Siinä on vähän dataakin, jonka pystyn siirtämään pojan käyttöön. Suosittelen.

Kerrotko mikä tämä on, miten toimii, mistä saa? Meneekö se 6€ kuukaudessa vai miten?

Vierailija
11/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globetel mini  7,90.

Vierailija
12/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunalahden latausliittymä, maksat vai puheluista ja viesteistä. Tosin jos et lataa lisää 12kk välein, niin lakkaa toimimasta (ainakin prepaidissa oli näin).

Mitä maksaa? Onko linkkiä?

Vierailija
13/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 euron simmejä,

https://www.moi.fi/

Samalla tilillä olevien simmien data lasketaan yhteen, voi käyttää millä vaan tarvii.

Vierailija
14/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 euron simmejä,

https://www.moi.fi/

Samalla tilillä olevien simmien data lasketaan yhteen, voi käyttää millä vaan tarvii.

Vaikuttaa sekavalta.

Vierailija
15/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hintaisia puhelinliittymiä teillä on?

Elisa nostaa netittömän liittymän hinnan 10e. Mä hoidan kuitenkin 99% asioistani netin kautta, niin puhelin toimii vain hätävarana, jos auto hajoaa tms, että voi soittaa edes hinauksen.

Tuntuu kovalta maksaa 120e vuodessa "tyhjästä". Nyt kun sinkkuna ei tarvitse kotiinkaan soitella. Tuohon hintaan käsittääkseni saisi jo netillisenkin liittymän (jota en kyllä tarvitse sitäkään)

Sitten taas ei kiinnostaisi maksaa taas yhtä laskua taas eri paikkaan. Josko lopettaisi riskillä koko paskan. Sitten jos auto hajoaa, niin on käveltävä kotiin, taksia ei soitella :)

Sinkkumies

Prepaid, maksat vain käytöstä

Vierailija
16/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen euron vastikkeeton hinnankorotus vitosen kuussa -hintaisen liittymän päälle ei voi olla laillista. Linkkiä pikkumiehen uutisankkaan?

Vierailija
17/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

prepaid on halvin, jos käyttää vähän puhelinta

Lataus kerran vuodessa 10€, kuukausi hinta n. 0,90€

Vierailija
18/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä Simmissä maksaa sen 6e onko se perusmaksu? Miltä ajalta tuo 6e menee? Lisätäänkö siihen sitten puhelut ja tekstarit, entä kun minulla on puhelin ilman nettiä ja läppäri, miehellä älypuhelin ja läppäri? Ihan nyt kaipaisin rautalankamallia esimerkein. :)

Vierailija
19/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen euron vastikkeeton hinnankorotus vitosen kuussa -hintaisen liittymän päälle ei voi olla laillista. Linkkiä pikkumiehen uutisankkaan?

Kenelle sä puhut?

Sinkkumies

Vierailija
20/21 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

prepaid on halvin, jos käyttää vähän puhelinta

Lataus kerran vuodessa 10€, kuukausi hinta n. 0,90€

Mutta mitä se maksaa? Kertokaa nyt jo. Onko se liittymä/kortti ilmainen vai? 

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän