Mies repäisi kissaa hännästä
Miea tekee tuossa sohvalla töitä tietokoneella. Kissa meni pyörimään miehen luo ja yritti kävellä näppäimistölle. Mies raivostui ja veti kissaa hännästä. Eläin rääkäisi ja nyt pakoilee tuolla sängyn alla. Ihan kauheaa! Pitääkö se viedä lääkäriin?
Kommentit (39)
Kannattaa viedä kissa eläinlääkäriin tutkittavaksi. Eläin on aina sairaampi kuin miltä se näyttää. Eläimet eivät valita pienestä ja yrittävät piilottaa kivun ja sairauden.
Miehillä enemmän testosteronia joten ovat myös väkivaltaisempia verrattuna naisiin.
Jos on noin ilkeä kissaa kohtaan, millainen olisi lapsia kohtaan? Niitäkin voi heivauttaa tukasta jos tulevat läppärille.
Itse asiassa tuleemieleen yksi mies jota tapailin. Kertoi heittäneensä kissanpennun kaaressa ulos tuttavien luona kun tämä häiritsi yöunia. Myöhemmin kertoi nostaneensa poikansa paidasta naulakkoon. Oli sen tyylinen ettei naisia uskalla uhata mutta pienempiä kyllä.
Ihminen joka vahingoittaa itseään heikompia, eläimet/ lapset, vammaiset ja vanhukset, on niin paljon psyykkeessä vialla, ettei sellaista mätäkasaa pitäisi laskea ihmisten ilmoille lainkaan.
Ihmiselläkin on häntäluu kiinni selkärangassa. Kissan häntä on siellä kiinni. Selkärankavauriot tarkoittavat halvausvaurioita. Jos kissa oireilee niin pitää tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Kissa on kusipää.
Sinä et ole edes ihminen.
Mies käyttäytyi todella törkeästi. Itse veisin kissan eläinlääkäriin pian.
Se parveekkeen pudotus juttu oli hauska. Harmi kun parhaat jutut menee heti sensuuriin. Olipas muuten törkee muija!! :-)
Katuuko mies ja myöntää ylireagoineensa eikä aio tehdä enää uudelleen vai kokiko olleensa oikeassa? Jos hän ei mitenkään kadu kivun tuottamista niin kyllä miettisin hetken, että kannattaako suhdetta jatkaa. Jos hän ei ole aiemmin tehnyt mitään tuollaista kissalle, niin joka tapauksessa kynnys on ylittynyt ja seuraavan kerran se on tavallaan helpompaa hänelle tehdä uudelleen. Mutta kuten joku jo totesi, mistä tietää miten hän kissaa kohtelee kun sinä et ole paikalla.
Väkivalta eläimeen indikoi hakkaamista sinua kohtaan
Jotain todella vastenmielistä on ihmisessä joka kohtelee eläimiä kaltoin. Ja niille jotka väittää että kissat on kusipäitä tai ei kiinny omistajaansa, te ette vain koskaan ole voittaneet kissan ystävyyttä.
Nonii ukko pois, kissa lääkäriin T: Toinen Ukko
Eläinrääkkäyksestä on tuossa kyse
Toivon, että tämä on provo, mutta jos ei ole, vie kissa viimeistään aamulla eläinlääkärille tutkittavaksi. En välttämättä heti eroaisi, jos mies on itse pahoillaan ja säikähtänyt omaa reaktiotaan, jos hänellä oli joku todella tärkeä kesken ja säikähti, että kissa hävittää sen tai vastaavaa. Jos ei kadu, sitten ero on oikea vaihtoehto.
Ja kissa on upea lemmikki, minulla on itselläni 3 kissaa ja ne kaikki ovat kiintyneet minuun, samoin kuin minä niihin. Meneehän niihin joskus hermo kun tallovat päällä huonoon aikaan ja tulevat tielle, tai meinaavat kaataa vaikka vesilasin näppäimistölle, mutta siirrän ne sivuun, en todellakaan revi. Te jotka väitätte että kissa ei piittaa hevonp*skaakaan omistajastaan tai ihmisistä, ette vain osaa kohdella kissaa oikein.
piikille.. ja mies... ei kissa...