Suositelkaa hyvää nettiliittymää (mokkulan kanssa)
Minä tässä tutkailen noita nykyisiä vaihtoehtoja DNA, Telia, Elisa/Saunalahti ja Moi, enkä ihan ole varma miten noita sivuja luetaan näin epäteknillisenä ihmisenä. Tarkoitus siis saada todella yksinkertainen netti halvimpaan hintaan läppäriin.
Kommentit (8)
Ja jos nopeudella ei väliä niin sitten halvin. Joku 2GB tiedonsiirtoa riittää oikein hyvin suurimmalle osalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos nopeudella ei väliä niin sitten halvin. Joku 2GB tiedonsiirtoa riittää oikein hyvin suurimmalle osalle.
Eipä riitä läppärin kanssa kovin pitkälle. Yhden elokuvan katsominen netistä HD laadulla kuluttaa jo enemmän.
Onkohan Aplla kännykässä nettiliittymää, jos on, niin käytä sitä. Sen voi yleensä jakaa langattomasti tai usb-kaapelilla. Sillä ei ole toimivuuden kannalta mitään eroa, onko erillinen mokkula, mobiiilireititin vai puhelimen liittymä, nykyään ne kaikki on samanlaisia. Toki erillisessä laitteessa voi olla vähän paremmat antennit, mutta hyvässä kentässä ihan sama.
Tietysti kiinteä liittymä kannattaa myös harkita, ei ole halvin mutta parempi kuin mobiili. Näitä ei yleensä saa kuin yhdeltä ainoalta operaattorilta, joka riippuu asuinpaikasta.
Itse jaan puhelimen netin. Saunalahti 4g. Voi katsoa sarjat, elokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä riitä läppärin kanssa kovin pitkälle. Yhden elokuvan katsominen netistä HD laadulla kuluttaa jo enemmän.
Onkohan Aplla kännykässä nettiliittymää, jos on, niin käytä sitä. Sen voi yleensä jakaa langattomasti tai usb-kaapelilla. Sillä ei ole toimivuuden kannalta mitään eroa, onko erillinen mokkula, mobiiilireititin vai puhelimen liittymä, nykyään ne kaikki on samanlaisia. Toki erillisessä laitteessa voi olla vähän paremmat antennit, mutta hyvässä kentässä ihan sama.
Tietysti kiinteä liittymä kannattaa myös harkita, ei ole halvin mutta parempi kuin mobiili. Näitä ei yleensä saa kuin yhdeltä ainoalta operaattorilta, joka riippuu asuinpaikasta.
No tässä haettiin yksinkertaista nettiä halvimpaan hintaan, jotenkin luulen että hd striimaus ei ole tähtäimessä.
Ei sen mitään kovin ihmeellistä tarvitse olla. Ihan perus selailuun vaan. Osaako joku selittää miten tuo "Moi":n liittymä juttu toimii? Siellä puhutaan simistä? Tiedän että puhelimessa voi käyttää sim-korttia mutta en tiedä miten tuo kääntyy läppärille sopivaksi. Ja siis tosiaan en omista älykännykkää jos se vaikuttaa. Ap
Osaako kukaan myös sanoa suurinpiirtein mikä hinta tällaisella palvelulla keskimäärin on? Eri sivuilta löytyy niin erilaista tietoa.
Joka operaattorilta löytyy suunnilleen samat liittymät, mutta kuten joku tuossa yllä kirjoittikin, eri operaattoreilla voi olla paremmat/huonommat kentät juuri sinun osoitteessasi.
PS: Moi toimi DNA:n verkossa.
Riippuu siitä minkä kenttä on vahvin käyttöpaikassa. Mun kotona esim Elisa on todella hidas mutta DNA nopea. Edellisessä asunnossa DNA oli todella hidas mutta Telia supernopea kun oli Telian linkki ihan vieressä.