Viljami vai Verneri?
Kommentit (15)
Noista Viljami, mahdollisen ärrävian varalta.
Verneri olisi tullut toisesta, jos olisi ollut poika.
Esikoinen on Vilperi.
Viljami on myös kiva nimi.
Molemmat tosi kivoja, mutta ehkä Verneri vielä kivempi, veikkaisin ainakin olevan hieman harvinaisempi kuin Viljami
Ei kumpikaan, en pidä noin pitkistä nimistä. Minä antaisin nimeksi jonkun seuraavista eli Niki, Kimi, Miro, Lari, Jami, Samu, Jasu, Jiri, Eero, Eeli, Jani, Joni, Toni, Iiro, Olli, Oiva, Aaro.
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä on kivoja niin löytyyhän noita saman tasoisia ainakin. Kuten Pellervo, Petteri, Armas, Yrjänä, Väinö...
Jos yrität pilkata kyseisiä nimiä niin tiedoksesi vain ainakin Armas ja Väinö nykyään aika suosittujakin ja petteri nyt ei varsinaisesti koskaan ole ollut poissa valikoimasta vaan tiedän ihan kaiken ikäisiä pettereitä...
Sopivat ehkä pikkupojalle, mutta eivät aikuiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, en pidä noin pitkistä nimistä. Minä antaisin nimeksi jonkun seuraavista eli Niki, Kimi, Miro, Lari, Jami, Samu, Jasu, Jiri, Eero, Eeli, Jani, Joni, Toni, Iiro, Olli, Oiva, Aaro.
Nyt ei kysyttykään mistä sinä pitäisit vaan kumpi Apn ehdotuksista parempi ja jos roskaisista 15-25 vuotta sitten muodissa olleista lähiönimistä tykkää on ehdottamasi mirot tonit ja jonit hyvä valinta, mutta ap selkeästi pitää vanhoista tyylikkäistä nimistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukki oli Viljami😁 t.AP
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä niin tyhmä argumentti nimiasioissa. Mielestäsi kaikkien nimi pitäsi varmaan olla joku Jorma Juhani. Viljami ja Verneri ovat vanhoja nimiä että sinun ikäväksesi varmasti on ollut monia tämännimisiä aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukki oli Viljami😁 t.AP
Vierailija kirjoitti:
Googletappas ihan huviksesi jompikumpi nimi niin ehkä (jos elämämkoulussa opitaan lukemaan) huomaat että vernerillä ja viljamilla on melkoisen paljon aikuisia kantajia.
Viljami. Tunsin lapsena yhden Viljamin, oli todella mukava. Positiivinen mielikuva nimestä siksi.
Molemmat on ihan hyviä ja käytettyjä pässien nimiä,meilläkin oli Verneri pässi.
Jos nämä on kivoja niin löytyyhän noita saman tasoisia ainakin. Kuten Pellervo, Petteri, Armas, Yrjänä, Väinö...