Oletko joutunut kiusallisiin kohtaamisiin vanhojen tuttavien kanssa?
Esim. olet sattumalta joutunut potilaaksi tai asiaakkaksi entiselle ei niin kivalle luokkakaverille?
Kommentit (8)
Olen monesti. Toinen juttelee niitä näitä, mutta minä en vaan muista kenestä kyse.
Olin infossa lomittajana ja eikös siihen tiskille paukahtanut tyyppi, joka epäonnistui petipuuhissa mun kanssa...ja jonka kalsarit heitin ikkunasta ulos.
Kumpikaan ei ollut tuntevinaan....
Useinkin. Oon introvertti luonne ja vanhojen vuosien takaisten tuttavien kohtaaminen on aina vähän kiusallista minulle.
Liikkeeseen, jossa olin töissä, tuli asiakkaaksi entinen lukiokaveri. En ollut tunnistaa ollenkaan, ennen kuin hän alkoi puhumaan ja tunnistin äänen. Hän oli muuttunut kauniiksi menestyjäksi, tyylikkäät vaatteet ja luksuslaukut ja kaikki. Minä, jonka tulevaisuus vielä lukiossa vaikutti vähintään yhtä hohtavalta kuin hänen, olin sitten muuttunut tylsistyneeksi puotipuksuksi. :(
Varsinaisesti kiusalliseksi kohtaamistilanteen teki minulle se, että olin myös ylimielisyyksissäni katkaissut häneen välit lukion jälkeen ja mm. poistanut facebookista, mutta hän vaikutti (onneksi) jotenkin unohtaneen sen kymmenessä vuodessa kun niin iloisena jutteli minulle.
Kerran laitoin yhtä mimmiä, joka paljastui entisen tyttöystävän kaveriksi.
Tätä en sillä hetkellä hoksannut, mutta tyttö tiesi sen koko ajan ja ilmeisesti tuttuus toimi motivaattorina petipuuhiin..
Välillä, jos tulee vastaan vanhoja ihan hyviäkin kavereita, joiden kanssa yhteydenpito on vain jäänyt.
Olen, mutta nolous oli toisella osapuolella.
Entinen koulukiusaajani oli päätynyt talkkariksi taloon Eirassa josta olin juuri ostanut asunnon ja jonne olin muuttanut. Tämä loistopakkaus oli lukinnut kaikki avaimensa kellariin tai jonnekin, ja soitti sitten meidän ovikelloa kysyäkseen saako tulla soittamaan isännöitsijälle meiltä. Tämä oli aikana ennen kännyköitä. En päästänyt, mutta soitin isännöitsijälle hänen puolestaan.
Itse olin menossa gynelle parikymppisenä, ja gynellä oli lääkäriopiskelija harjoittelijana/sivustaseuraajana mukana. Kysyttiin lupa onko ok ja vastasin ok, vaikka asia ei oikein houkutellut. En ollut monesti käynyt gynellä tuossa kohtaa muutenkaan. Pian selvis, että kyse on entisestä puolitutusta lukiokaverista parin vuoden takaa. Tuossa kohtaa sitte kuitenki tuotiin asia ilmi ja sovittiin, että ehkä mukavampi, jos ei oo paikalla.