Lennen kevätpuku ei ollutkaan vedenpitävä :(
Tulimme juuri tytön kanssa ulkoa vesisateesta. Puvun hihat sekä hanskat kastuivat. Pukua mainostettiin vedenpitävänä. Nyt kuitenkin vuori on märkä ja hanskat myös sisältä hieman. Myyjä kertoi, ettei kurahanskoja tarvita! Huijausta sanon minä!!!
Onko muilla samoja kokemuksia? Pitäisikö viedä puku takaisin?
Kommentit (28)
ihan suojakelilläkin! En todellakaan voi suositella! Pari kertaa olin vaan pessyt ja ihan normaalikäytössä ollut (lapsi kotihoidossa, joten ei mitään 5 tunnin ulkoilusessioita).
Remussa poika istui eilen vesilätäkössä ja piti veden. Ainakin siis alkuvaiheessa ennen kuin kulahtaa, pitää veden todella hyvin.
tietääkseni Lenne ei ole vedenpitävä vaan kosteudenpitävä. Siinä on nimittäin vinha ero.
Testasin hanskoja juoksevan veden alla ja kyllähän ne kastui sisältä.
travallella on myös edullisempia malleja myynnissä joissa yläosaa ei ole teipattu.
Lennen puvuissa alaosan saumat on teipattu. Koko puvussa on kosteussuojattu materiaali (vedenkestävä) mutta tosiaan saumoista menee yläosassa vesi sisään. Eli (kaato)sateella sadetakki päälle. Hanskat eivät ole täysin vedenpitävät, saumoista menee vesi läpi.
Lastenvaatekaupassa työskentelevänä ainakin minä kerron asiakkaille että puku on kosteussuojattua materiaalia ja alaosan saumat teipattu.
soimata niitä jotka ostaneet reimateciä. Onko se jotenkin sinulta pois, varmaan....
vä...
Vierailija:
soimata niitä jotka ostaneet reimateciä. Onko se jotenkin sinulta pois, varmaan....
tai lätäkössä istuttuaan.