Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en jaksa tätä ystävänpäivä vouhotusta

Vierailija
14.02.2018 |

töissä aikuiset akat raahaavat toisilleen paketteja ja kahvipöytään herkkuja.
en jaksanut katsella, lähdin kotiin "sairaana". onneksi mies kotona inhoaa tätä myös, ei ole ainakaan ostanut tai keksinyt mitään turhuutta. mikä helkkarin järki koko touhussa on??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä öyhötys kopioitiin 90 luvun jenkkilästä kun nuoret katsoi töllöstä Beverly hills 9**** sarjaa.

Vierailija
2/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään syy olla pois töistä. Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin totta, ei tämä jotenkin vain istu omaan kulttuuriimme. Mutta kaipa tällä kansantaloudellisia plus-vaikutuksia on. Ystävänpäivällähän myydään vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään syy olla pois töistä. Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin totta, ei tämä jotenkin vain istu omaan kulttuuriimme. Mutta kaipa tällä kansantaloudellisia plus-vaikutuksia on. Ystävänpäivällähän myydään vaikka mitä.

No minulle se on syy olla pois töistä.

Vierailija
4/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo paaskaaa viitun paaaskaa kaikki

Vierailija
5/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan nauttinut kahvipöydän herkuista ja jatkanut sitten töitä. Jos joku vouhottaa, ei se tarkoita, että sun tarvis vouhottaa samalla tavalla.

Vierailija
6/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään minun työpaikalla tai muuallakaan ellei ala-astetta lasketa ei ole kyllä vouhotettu. Ihanko tosissaan aikuiset ihmiset juhlii ystävänpäivää?

Vierailija
7/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset pitäisi taas kieltää.

Vierailija
8/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämmöiset voisi jokainen juhlia kotonaan, saisi tehdä työnsä rauhassa ne keitä ei kiinnosta joutava juhlinta

Vierailija
9/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Ystävänpäivää! 🌼🌸🌹💝😊

Vierailija
10/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samaa amerikkalaista roskaa kuin äitienpäivä ja isänpäiväkin. Äitienpäivä lanseerattiin jenkkiläisten kukkakauppiaiden toivomuksesta, jotta kevään sato saadaan myytyä. Isänpäivä luotiin taas piristämään syksyn hiljaista kaupankäyntiä, koska muuten ihmiset säästivät rahansa ja odottivat joulua. Samaa kauppiaiden luomaa rahastusta on ystävänpäiväkin.

Vierailija
11/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin mukavaa kuin herkut työpaikan kahvipöydässä. Ei ole väliä, mistä syystä joku on niitä tuonut. 

Vierailija
12/12 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin mukavaa kuin herkut työpaikan kahvipöydässä. Ei ole väliä, mistä syystä joku on niitä tuonut. 

riippuu työpaikasta. meillä ainakin niin sairasta vahtaamista SENKIN asian kanssa, että olen nähnyt paremmaksi olla koskematta työkavereiden tuomiin eväisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän