Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
1941/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka täällä väitit ettet näe Janettea äitinä ja ettei hän varmasti halua lapsia - hän haluaisi viisi lasta :D

Vierailija
1942/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on ikävä viime kauden Lauraa ja Veeraa. Ne oli ihan huippuja 😂😂 vähän ikävä sitä Tuomastakin. "Mo".

Viime kausi oli ku jostain teinien kesäleiriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia vasta 23v?! Olisin luullut vanhemmaksi. Ja ei mitenkään pahalla, ihan vaan toteamus.

Vierailija
1944/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen saa itse määritellä oman arvonsa? Kannattaa itseni kokeilla kun kommentin perusteella vaikutat aika pettyneeltä omaan elämääsi..

Vierailija
1945/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoileri

Nyt kun jäljellä on viisi niin alkaa tuntua väkisin, että voiton vie Janette, jota on täällä jo vahvasti veikkailtu tosielämän vihjeiden pohjalta. Urheilu ja urheilullisuus yhdistää molempia ja tuntuvat olevan samalla aaltopituudella muutenkin. Joni vaikuttaa myös hyvin kiinnostuneelta Mariasta, mutta ehkä ne eroavaisuudet ja Marian epäilys tulevaisuudesta torppaavat mahikset tässä kohtaa. Kaisa on sympaattinen, mutta jotenkin tuntuu, että ei ole ihan ykkösmatsi Jonin kanssa kuitenkaan. Noora vaikuttaa liian nuorelta myös mieleltään ja ihan turhaan hän tuolla on, jos ei oikeasti niin perusta Jonista (ruutu+ tilinteko). Ja en vaan usko, että Joni päätyy Sofiaankaan. Tuntuu, että enemmän vetovoimaa on Janetteen, Mariaan ja Kaisaan.

Vierailija
1946/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora vielä valehteli muuttaneen 15- vuotiaana kotoa. Ei todellakaan ollut 15 kun muutti. Lähipiiritietoa ;) Ja Noora oli ennen tosi sydämellinen ihminen, ilmeisesti kasvukivut ja ongelmat ovat tehteet siitä tommoisen. Sen näkee ihminen jolla elämänkokemusta enemmän, että toi on vaan rooli jolla luulee olevansa jotenkin haluttu. On ehkä kokenut hylkäämisen tunteita lapsena ja tuossa nyt tulos.

Ja kyllähän Noora täällä av:lla pyörii, oli käynyt julistamassa myös ammattiaan täällä ”oikeana työnä”. Tommoset feikit ja lapselliset ihmiset vaan jää usein yksin, toivottavasti elämä kasvattaa.

Vierailija
1947/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora on säälittävä. Toivon ennemmin hänen putoamista kuin Marian. Eli Noora saa lähteä kyllä ensimmäisenä, sitten ehkä Sofia ja vasta sitten Maria. Maria tarvii vaan aikaa, jotta saa luottamusta Joniin ja tutustuu tähän paremmin. Mielestäni Maria vaikuttaa kivalta naiselta, haukutaanko häntä siksi kun on niin älyttömän kaunis?

Vierailija
1948/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Riikasta. Todella upea ja saa kenet tahansa. Jos Joni pudottaa niin löytää vähintään Jonin tasoisen, varmaan paljon paremmankin. Riikka on kaunis, fiksu ja hillitty eikä hölötä.

Vierailija
1949/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeesti olisi pelisilmää, ei kannattaisi olla tommonen telkkarissa. Itse en ainakaan luottaisi tommoiseen asuntomyyjään. Ja tätä ammattia ei ikävä kyllä pidetä niin coolina kun Noora ehkä luulee.

Vierailija
1950/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hehkutettu muutenkin naisten koulutusta kun on niin korkeastikoulutettuja että!

Kauppatieteiden kandi - (muistaakseni Peppi et opinnot jäi katkolle ja hänkin oli kiinteistönvälittäjä?) Virastopäällikkö perheyrityksessä, kehistysjohtaja, kiinteistönvälittäjä, lastenhoitaja, taidekorkeakoulusta valmistunut (jatko-opinnot meneillään!) junatarjoilija, kasvatustieteiden maisteriksi valmistuva, ravintolapäällikkö, hieroja/pt,

Toimistopäällikkö, myyjä, laborantti, sh, myyjä taas (urheiluliike, insinööri, ensihoitajaopiskelija, matkailuvirkailija.

Eli hyvin harvalla oikeasti oli mitään korkeaa koulutusta. Ihan perustyötä monet tekevät -ja se on ok, mut täällä oltiin niin innoissaan ja hypetettiin koulutusta. Onko nää niitä samoja "uranaisia" jotka valittavat, kun ei meinaa löytyä tarpeeksi sopivaa miestä itselleen. Tai toisaalta "itse olen urani luonut"-mammoja, jotka arvostelevat muiden valintoja.

Nyt oikeesti joku reality check päälle.

Vierailija
1951/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUOLISPOILER (AJATUKSIA RUUTU+-JAKSOSTA):

.

.

.

.

.

.

.

Janette ja Joni eivät minusta vaikuta sopivalta parilta. Janette ei ehkä kuitenkaan halua olla parivaljakosta se huimapäisempi (toive poliisin ammatista, benjihypyt jne.), mutta Jonin kanssa niin saattaisi käydä. Minua häiritsi myös se, kun Joni kyseli romanttisuudesta ja Janette vastaili, että no kai ehkä just pystyis pitämään kädestä kiinni julkisesti, jos on kuitenkin puoli metriä väliä. Vaikutti siltä, että Janette ei tykkää sen kummemmin julkisista kuin ei-julkisista hellyydenosoituksista ja on enemmän toiminnasta kiinnostunut. Melko romanttiselle ja ei niin huimapäiselle miehelle ei kovin hyvä match. Tällaisia ihmisiähän riittää: ihan suhteen alussa esitetään, että tykätään suudelmista ja muusta, mutta suhteen vakiinnuttua ei enää saa kuin antaa kuivan pikkupusun aamuin illoin ja muu läheisyys vain ärsyttää.

.

.

.

.

.

.

Vierailija
1952/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Noora on vielä tuolla?

Vierailija
1953/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Emiliaa vaan vitutti tippuminen niin koitti lyödä Nooralle sanoja suuhun. Kiva kun tämä palsta ottaa kaiken totuutena mitä jonkun muun suusta tulee heikolla hetkellä kun on juuri tippunut kisasta... :D

Vierailija
1954/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Joni ja Janette ei sovi yhteen. Uskon, että Janette löytää poliisikoulusta jonkin kaltaisensa hurjapään.. :)

Vierailija
1955/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Emiliaa vaan vitutti tippuminen niin koitti lyödä Nooralle sanoja suuhun. Kiva kun tämä palsta ottaa kaiken totuutena mitä jonkun muun suusta tulee heikolla hetkellä kun on juuri tippunut kisasta... :D

Juuri tippunut kisasta..nehän oli kuvattu Suomessa ja ties kun hyvän aikaa matkan jälkeen. Riikka ei tosin alkanut luetella nimiä "väärin perustein mukana olleista", mutta ehkä ei vaan halunnut nimetä ketään ja halusi olla julkisesti poliittisesti korrekti.

Vierailija
1956/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarukin sanoi samaa että kaikki ei ole oikealla asialla mukana, ja että kunpa Joni näkis mitä siellä talossa tapahtuu.. toki Tarukin on tippunut, mutta...

Vierailija
1957/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoileria...

Pakko myöntää, että minustakin Maria oli mukavempi tässä uusimmassa ruutuplus-jaksossa. Etenkin siinä hetkessä kun hän tuli safaritreffeiltä ja mietti muiden tyttöjen seurassa saakohan enää jatkaa, koska oli vastannut Jonille niin epämääräisesti. Siinä näkyi sitä aidompaa Mariaa. Oli kiltti, haavoittuvainen ja ystävällinen, ei lainkaan ylimielinen. Hyvä myös, että kertoi Jonille rehellisesti, että tarvitsee aikaa eikä ole suhteesta täysin varma.

Minuakin surettaa Riikan tippuminen. Oli mielestäni täydellinen paketti ja olisin helposti nähnyt hänet kärkikamppailussa. Miksei ohjelmassa kuulla Jonin perusteluja?

Joku sanoi, ettei Janeten ja Jonin välillä ole kemiaa. Minusta sitä kyllä oli uima-altastreffeillä. Samaistun Janetteen siinä, etten itsekään välitä romanttisista eleistä (kukkapuskat jne), vaan kivempaa on yhdessä tekeminen. Janette kuitenkin huomasi tykkäävänsä Jonista eikä romantiikka ja läheisyys altaassakaan ollut niin kamalaa, vaan oikeastaan aika ihanaa. Arvostan Janetessa myös sitä, että lahjoitti treffinsä Sofialle.

Ei se aiemmin ole ollut yhtään ylimielinen oikeasti. (Sillä on omanlaisensa huumori kyllä...) Nyt te alatte vaan joukkohysteriassa taas näkemään asioita. Samoin kun muistakin naisista. Kaikkien pitää olla samaa mieltä kaikesta. Kanamaisuus.

Minä olen saanut Mariasta hieman ylimielisen / omahyväisen kuvan näistä asioista: maireat naurahtelut/hymähtelyt omien toteamusten perään, jatkuva huomion kaipaaminen, itsensä vertaaminen muihin ja maininnat siitä, ettei näe henkilöä x Jonin kumppanina, x ei ole Jonin tyyppiä, lähettäisi x:n kotiin, jne. Lisäksi nirppanokkaisuus ja hienohelmaisuus mitä tulee aktiviteetteihin, syömisiin, jne.

Kyllä minusta Maria on vaikuttanut aika itseriittoiselta, mutta samalla myös epävarmalta. Safarijaksossa näin ensimmäistä kertaa Mariassa aitoutta ja positiivisempia puolia. Tunsin häntä kohtaan jopa sympatiaa.

Vierailija
1958/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hehkutettu muutenkin naisten koulutusta kun on niin korkeastikoulutettuja että!

Kauppatieteiden kandi - (muistaakseni Peppi et opinnot jäi katkolle ja hänkin oli kiinteistönvälittäjä?) Virastopäällikkö perheyrityksessä, kehistysjohtaja, kiinteistönvälittäjä, lastenhoitaja, taidekorkeakoulusta valmistunut (jatko-opinnot meneillään!) junatarjoilija, kasvatustieteiden maisteriksi valmistuva, ravintolapäällikkö, hieroja/pt,

Toimistopäällikkö, myyjä, laborantti, sh, myyjä taas (urheiluliike, insinööri, ensihoitajaopiskelija, matkailuvirkailija.

Eli hyvin harvalla oikeasti oli mitään korkeaa koulutusta. Ihan perustyötä monet tekevät -ja se on ok, mut täällä oltiin niin innoissaan ja hypetettiin koulutusta. Onko nää niitä samoja "uranaisia" jotka valittavat, kun ei meinaa löytyä tarpeeksi sopivaa miestä itselleen. Tai toisaalta "itse olen urani luonut"-mammoja, jotka arvostelevat muiden valintoja.

Nyt oikeesti joku reality check päälle.

Virastopäälliköitä on vain virastoissa. (jotka ovat valtion tai kunnan toimielimiä, ei perheyrityksiä)

ohis

Vierailija
1959/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että ei oo isompia vuotoja loppuratkasusta tullut, jos siellä on suhde syttynyt. Eihän heidän tarvitsisi kuin jonkun kerran liikkua julkisesti yhdessä, vai joutuvatko välttelemään julkisia tilanteita yhdessä loppuun asti..

Vierailija
1960/4729 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on tehty todella selväksi. Neljä jaksoa enää jäljellä, jäljellä olevat naiset, Sofia, Noora, Janette, Maria ja Kaisa. Kaisa ja Janette kärkikaksikko. Ei mitään jännitettävää siinä.

Ketju on lukittu.