Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon katsellut viime aikoina että voi herranjumala tuo Joni on aivan räjähtäneen, väsyneen ja VANHAN näköinen hänen ja Janeten insta storyissa. Parta on ihan hirveä ja hiukset, näyttää siltä ettei huolehdi tai välitä ulkonäöstään yhtään.
Jäätävät silmäpussitkin, mitä sille on tapahtunut? Onkohan nyt ajatukset sitä mallia, kun on kaunotar löytynyt rinnalle niin ei tarvitse enää omasta ulkomuodosta välittää...Tässä yksi kuva, mutta on siis esimerkiksi juhlissakin ihan samannäköinen.
Janette ja kaunotar nyt eivät mahdu samaan lauseeseen.
Viisautta ja sivistynyttä on jättää toisinaan mielipiteensä kertomatta.
Tämä on keskustelupalsta, jossa sana on (rajoitetun) vapaa ja jossa päivittäin ihmiset laukovat törkeyksiä. Törkeyksiin ei kuitenkaan kuulu sellaisen asian toteaminen, ettei joku ole kaunotar.
Kukaan ei ole sitä törkeäksi väittänytkään, mutta siltikään kaikkia - varsinkaan negatiivisia - mielipiteitä ei tartte tuoda julki. Edes nimettömänä netissä.
Voi herranjestas... Koko keskustelupalstojen konsepti perustuu ihmisten eriäviin mielipiteisiin, eikä pelkästään sellaisiin mielipiteisiin jotka sinä kelpuutat ja jotka ovat positiivisia.
Minkäköhän takia tuo olisi pitänyt olla tuomatta julki? Kommentissa ei ollut mitään varsinaisesti pahaa, vaikkei se tietenkään ko. henkilöä immarrelutkaan. En nyt keksi yhtäkään syytä, mikä tuosta kommentista teki sellaisen, ettei sitä olisi tarvinnut tuoda julki.
Mikäli internet on sinulle liikaa, poistuthan. Täällä ei ole kaikki pelkkää hymistelyä ja hehkutusta sinun mielesi mukaan.
Tottakai keskustelu perustuu erilaisille mielipiteille, mutta eihän mielipiteiden tartte mennä ulkonäön tms. ominaisuuden arvosteluun... mutta tästä me ollaan eri mieltä ja olkoon sitten niin.
Itse olen pyrkinyt ajattelemaan ja puhumaan toisista ihmisistä hyvää ja ajattelen että siinä ei ole eroa internetin ja reaalimaailman välillä.
En minä ole arvostellut mitään Janeten ominaisuuksia, vaan totesin että en sanoisi häntä kaunottareksi. Eli en esimerkiksi nimitellyt häntä rumaksi, Janette on ihan nätti mutta ei hän mikään kaunotar ole.
Vaikeaksi teet elämäsi, jos tällaisiin yksittäisiin kommentteihin koet noin suurta tarvetta tarttua. Tälläkin palstalla on sata kertaa pahempia kommentteja, mutta niihin et sitten tartu? Myös tässä ketjussa jotkut ovat täysin suorasti haukkuneet osallistujia todella rumasti, ulkonäöstä sekä luonteesta, mutta enpä nähnyt sinua silloin niitä moralisoimassa. Nyt sen sijaan yksi poikkipuolinen sana Janetesta on sinusta sivujen jankkaamisen väärti?
Koita hyväksyä, että internetissä on ja tulee aina olemaan sinua ei-niin-miellyttäviä näkemyksiä, mutta et sinä sillä mitään voita että alat jankkaamaan täysin mitättömistä asioista. Kaiken lisäksi mihin tahansa tosi-tv-ohjelmaan kun osallistuu, täytyy kestää oman olemuksen ruodinta - vaikka itse en ole edes erityisemmin ketään ruotinut enkä käsitä, miksi juuri minun kommenttini oli sinusta kaiken tämän arvoinen.
Aioin lopettaa, mutta tahdon esittää sinulle vielä vilpittömän anteeksipyyntöni, jos olen kommenteillani onnistunut syyllistämään sinua. En ole tarkoittanut kommenttejani kenellekään henkilökohtaisesti, vaan halunnut yleisesti tästä ilmiöstä keskustella.
En ole ollut alusta asti keskustelussa mukana, joten en tiedä kaikkia kommentteja. Sen tiedän, että Nooraa oli haukuttu rumaksi. :( Siitä oli kuvakaappaus Nooran instastoorissa.
Enkä mielestäni ole mitenkään jankannut. :) Jatkanut vain keskustelua mielestäni tärkeästä aiheesta.
Minua ainakin onnistui tuotantoyhtiö sumuttamaan pahasti. Jopa melko huijattu olo.
Urheilullinen, finanssialalla työskentelevä poikamies onkin kiroileva, uhkapeleistä kiinnostunut oluthöyryinen löntystelijä..
Tunteeko joku hänet oikeassa elämässä? Oliko näin jo aiemmin vai joku ohjelmanjälkeinen julkisuudesta tms johtuva ongelmakausi menossa? Tsemppiä lähettelen, en pahalla tätä laittanut Jonille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon katsellut viime aikoina että voi herranjumala tuo Joni on aivan räjähtäneen, väsyneen ja VANHAN näköinen hänen ja Janeten insta storyissa. Parta on ihan hirveä ja hiukset, näyttää siltä ettei huolehdi tai välitä ulkonäöstään yhtään.
Jäätävät silmäpussitkin, mitä sille on tapahtunut? Onkohan nyt ajatukset sitä mallia, kun on kaunotar löytynyt rinnalle niin ei tarvitse enää omasta ulkomuodosta välittää...Tässä yksi kuva, mutta on siis esimerkiksi juhlissakin ihan samannäköinen.
Tämä on keskustelupalsta, jossa sana on (rajoitetun) vapaa ja jossa päivittäin ihmiset laukovat törkeyksiä. Törkeyksiin ei kuitenkaan kuulu sellaisen asian toteaminen, ettei joku ole kaunotar.
Kukaan ei ole sitä törkeäksi väittänytkään, mutta siltikään kaikkia - varsinkaan negatiivisia - mielipiteitä ei tartte tuoda julki. Edes nimettömänä netissä.
Voi herranjestas... Koko keskustelupalstojen konsepti perustuu ihmisten eriäviin mielipiteisiin, eikä pelkästään sellaisiin mielipiteisiin jotka sinä kelpuutat ja jotka ovat positiivisia.
Minkäköhän takia tuo olisi pitänyt olla tuomatta julki? Kommentissa ei ollut mitään varsinaisesti pahaa, vaikkei se tietenkään ko. henkilöä immarrelutkaan. En nyt keksi yhtäkään syytä, mikä tuosta kommentista teki sellaisen, ettei sitä olisi tarvinnut tuoda julki.
Mikäli internet on sinulle liikaa, poistuthan. Täällä ei ole kaikki pelkkää hymistelyä ja hehkutusta sinun mielesi mukaan.
Tottakai keskustelu perustuu erilaisille mielipiteille, mutta eihän mielipiteiden tartte mennä ulkonäön tms. ominaisuuden arvosteluun... mutta tästä me ollaan eri mieltä ja olkoon sitten niin.
Itse olen pyrkinyt ajattelemaan ja puhumaan toisista ihmisistä hyvää ja ajattelen että siinä ei ole eroa internetin ja reaalimaailman välillä.
En minä ole arvostellut mitään Janeten ominaisuuksia, vaan totesin että en sanoisi häntä kaunottareksi. Eli en esimerkiksi nimitellyt häntä rumaksi, Janette on ihan nätti mutta ei hän mikään kaunotar ole.
Vaikeaksi teet elämäsi, jos tällaisiin yksittäisiin kommentteihin koet noin suurta tarvetta tarttua. Tälläkin palstalla on sata kertaa pahempia kommentteja, mutta niihin et sitten tartu? Myös tässä ketjussa jotkut ovat täysin suorasti haukkuneet osallistujia todella rumasti, ulkonäöstä sekä luonteesta, mutta enpä nähnyt sinua silloin niitä moralisoimassa. Nyt sen sijaan yksi poikkipuolinen sana Janetesta on sinusta sivujen jankkaamisen väärti?
Koita hyväksyä, että internetissä on ja tulee aina olemaan sinua ei-niin-miellyttäviä näkemyksiä, mutta et sinä sillä mitään voita että alat jankkaamaan täysin mitättömistä asioista. Kaiken lisäksi mihin tahansa tosi-tv-ohjelmaan kun osallistuu, täytyy kestää oman olemuksen ruodinta - vaikka itse en ole edes erityisemmin ketään ruotinut enkä käsitä, miksi juuri minun kommenttini oli sinusta kaiken tämän arvoinen.
Aioin lopettaa, mutta tahdon esittää sinulle vielä vilpittömän anteeksipyyntöni, jos olen kommenteillani onnistunut syyllistämään sinua. En ole tarkoittanut kommenttejani kenellekään henkilökohtaisesti, vaan halunnut yleisesti tästä ilmiöstä keskustella.
En ole ollut alusta asti keskustelussa mukana, joten en tiedä kaikkia kommentteja. Sen tiedän, että Nooraa oli haukuttu rumaksi. :( Siitä oli kuvakaappaus Nooran instastoorissa.
Nämä ilkeimmät kommentit voisivat ohjelman tytöt edelleenkin pitää siellä omassa ryhmässään eikä levitellä niitä tähän keskusteluun. Nooraa sanoisi rumaksi vain joku jota Noora on henkilökohtaisesti loukannut jollakin tavalla.
Mä katoin ekan jakson ja vasta nyt huomasin eron Jonissa. Onpa pöhöttynyt loppua kohden.
Yritin lääkitä Bachelor-eroahdistustani katsomalla jenkkiversiota, mutta ei pysty! Tai Bachelorettea itse asiassa. Nuo amerikkalaiset ovat niin yliampuvia. Moni julisti ensimmäisenä iltana suureen ääneen, että tuossa on tuleva vaimoni, vaikka olivat vaihtaneet vasta pari sanaa. Pari miestä puhui rakastuneensa, vaikkeivät olleet päässeet yksillekään yksityisdeiteille. Ei ihme, etteivät nuo suhteet kestä. Sarja leikataan niin että täysin toisiinsa liittymättömistä asioista saadaan dramaattisen näköisiä kokonaisuuksia teasereihin. Kaikki puhuvat perheistään ja itkevät joka hemmetin asiasta. En KESTÄ amerikkalaista meininkiä, haluan suomalaista! :D
Vierailija kirjoitti:
Siis häh. Tämän koko keskustelun ideahan on ruotia ohjelmaan osallistuneita ihmisiä ja siihen kuuluu olennaisena osana myös ulkonäön kommentointi. Jos se aiheuttaa ahdistusta, niin silloin ei kannata lukea tätä ketjua, saatikka kommentoida viestikaupalla, kuinka nyt on mieli pahoittunut. Jos haluaa laatuluettavaa, ei kannata tarttua Seiska-lehteen. Jos haluaa sivistynyttä, kaikkia osapuolia kunnioittavaa keskustelua, ei kannata tulla tälle alueelle. It's as simple as that.
Tuskin tämän keskustelun idea kaikille siihen osallistuville on ohjelmaan osallistuneiden henkilöiden ulkonäön negatiivinen kommentointi. Kyllä siitä saa huomauttaa. Kannattaako se, on tietysti toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ilkeimmät kommentit voisivat ohjelman tytöt edelleenkin pitää siellä omassa ryhmässään eikä levitellä niitä tähän keskusteluun. Nooraa sanoisi rumaksi vain joku jota Noora on henkilökohtaisesti loukannut jollakin tavalla.
Siis eikö se ollut nimenomaan tästä keskustelusta poimittu kommentti, jonka Noora julkaisi instassaan.
Minusta kausi oli hyvä ja siinä oli kääteitä sopivasti, itse bachelor oli oikein edestava ja ihanan kohtelias mies josta tavallinen suomalainen mies saisi ottaa mallia. Kuinka ihanasti hän osasi ottaa kaikki naiset huomioon ja vaikutti muutenkin symppikseltä. Naisista kyllä erottui Kaisa ja Janette edukseen, oli kyllä ihan kivan tuntuisia muutama muukin nainen. Taas ruvetaan odottelemaan uutta kautta missä nainen saa valita miehistä, odotan mielenkiinnolla millaisia miehiä saadaan mukaan.
https://turkinuutiset.fi/2018/06/15/nelosen-suosittu-ohjelma-bacheloret…
Onko tälle omaa ketjua?
Vierailija kirjoitti:
https://turkinuutiset.fi/2018/06/15/nelosen-suosittu-ohjelma-bacheloret…
Onko tälle omaa ketjua?
https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=tr&tl=en&u=http%3A%2F%2F…
Yö on kutsunut poikamiestä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Missa-Janette-rakas-Bachelor-Joni-laheisi…
Huomasko kukaan muu Jonin viimesintä ig storya missä Janetella oli sormus?? Ovatko kenties menneet kihloihin??
BätseOnBest kirjoitti:
Huomasko kukaan muu Jonin viimesintä ig storya missä Janetella oli sormus?? Ovatko kenties menneet kihloihin??
Öö, no en kyll huomannut. Tulin tänne lurkkimaan tietäisikö kukaan joko Kaisalta tulee ulos joku lifestyle-ohjelma tai muu
Mikä oli LOPPUTULOS ! EI mikään näistä naisista kelvannut Jonille, EI edes Janette ! ... Mies pyörii nyt yökerhossa jonkun blondin kanssa ja suutelukuva on Seiskassa. Minä EN ymmärrä naisia, jotka voivat luottaa tuohon mieheen. KIVA varmaan on ollunt vierailla Etelä-Afrikassa, mutta en lähtisi tuollaiseen ohjelmaan. NUO SUHTEET EIVÄT VAIN KESTÄ elämän arjessa. Monasti kauniit naiset ovat jääneet yksinhuoltajiksi, kun ikää tulee yli 40 vuotta. MIES löytää nuoremman ja kauniimman. EI sitä moni nuori nainen älyä kun on päätä pahkaa rakastunut. MUTTA rakastuminen kestää vain 2- 3 vuotta, sen jälkeen voi seinä tulla vastaa ja samalla itku ja katumus. 7 VUODEN jälkeen voi olla yksinhuoltaja. Elämässä pitää naisen tietää, omistaa ammatti ja karttaa tyhjän puhujia.
Mikä se tuollainen mies, ikää jo yli 30 vuotta, on muka tyttöystävä, morsian Janette. Samalla aikaa juoksentelee yökerhoissa, uusi blondi
Kainalossa. Sitten taas on Janete kanssa lentämässä Espanjan aurinkoon. HYVIN EPÄVAKAA PERSOONALLISUUS ja SUORASTAAN PELOTTAVA. ... Itse ei olisi päivääkään tuollaisen lurjuksen kanssa. EI MITÄÄN onnea eikä pysyvää rakkautta tuolta saa. VOI saada lapsia kyllä, mutta nainen jää varmasti yksin ja mies senkun pyörii uusien ja uusien naisten haussa.....loppuelämänsä.!
Mutta Kaisallapa näkyy olevan kainalossaan melkoinen komistus. Joni jää kyllä toiseksi.
Mulle kyllä kelpais, onhan hän komea ja kohteliaan tuntuinen herrasmies niin kuin kaikki ohjelmaan osallistuvat naiset kertoivat, katselin jaksoja uudelleen : ) Saa nähdä millainen on syksyllä tuleva naispuolinen bachelor, odotan kyllä jo innolla.
Onkohan joku naisehdokas löytänyt oman kumppanin tahollaan??❤️