Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoi Jonin uusimpaan kuvaan, että miksi ihmeessä pitää tuota partaa joka saa hänet näyttämään pultsarilta. Joni vastasi siihen: ”Pultsari on uusi musta...” mitä tarkoitti?
Kaisan instasta löytyy hiukan samantyyppinen häsäri eli #tipuvärionuusimusta. Jotain sisäpiirihuumoria???
Aika mautonta keskustelua taas. Pysytäänkö asialinjalla ja kunnioitetaan ihmisten yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Aika mautonta keskustelua taas. Pysytäänkö asialinjalla ja kunnioitetaan ihmisten yksityisyyttä.
Mielestäni noita oikeasti epäasiallisia kommentteja kannattaa mahdollisimman monen ilmoittaa asiattomiksi, niin siistiytyy keskustelu.
Osa kirjoittaa huumorilla eikä edes oikeasti, mieti, että ne saattavat vahingossa olla loukkaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksityistä on semijulkkiksen julkisessa instatilissä? Vai korpeaako taas Kaisan "ylistäminen"?
Eikait nämä mauttomat viestit liity mitenkään Kaisaan. Nyt meni kyllä puurot ja vellit sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni noita oikeasti epäasiallisia kommentteja kannattaa mahdollisimman monen ilmoittaa asiattomiksi, niin siistiytyy keskustelu.
Osa kirjoittaa huumorilla eikä edes oikeasti, mieti, että ne saattavat vahingossa olla loukkaavia.
Eiköhän tässä ketjussa osata ihan tarpeeksi hyvin viestien poistelu :D
Vitsit mua jännittää tiistain finaali! Edes jotain kivaa viihdettä, mitä odottaa. Ihania, kauniita ja sydämellisiä naisia molemmat. Ja Jonissa hienoa se, kuinka pystyy ja osaa puhua tunteistaan. Toivon kaikkea hyvää pariskunnalle. Ihanaa, että saavat kohta julkistaa suhteensa. Tosi hyvät naiset loppu”kamppailussa”, mutta surullista jo valmiiksi, että toisen sydän särkyy.
Syytä pysyä asialinjalla ja kunnioittaa yksityisyyttä. Kyseessä sentään ohjelma jossa yksi ja sama mies vie kahta naista vuorotellen uima-altaaseeen testattavaksi
”Mitä yksityistä on semijulkkiksen julkisessa instatilissä? Vai korpeaako taas Kaisan "ylistäminen"?”
Tämäkö on viesti, jonka joku näki tarpeelliseksi poistaa?
Entäs ton iltalehden uutisen pussailulausunto: ”oliko pakko pussailla niin paljon” Puhuu siis mun ymmärtääkseni Jonista ja mun mielestä toi lausunto on sellanen joka vois olla Jonin kans parisuhteessa olevan suusta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs ton iltalehden uutisen pussailulausunto: ”oliko pakko pussailla niin paljon” Puhuu siis mun ymmärtääkseni Jonista ja mun mielestä toi lausunto on sellanen joka vois olla Jonin kans parisuhteessa olevan suusta.
Vois. Tai sitten puhuu omasta pussailustaa eikä ole parisuhteessa vaan katuu. Tiistaina selviää!
Vierailija kirjoitti:
Joo ei olla vielä kuultu mitä Jonin valittu on mieltä pussailusta.89
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois. Tai sitten puhuu omasta pussailustaa eikä ole parisuhteessa vaan katuu. Tiistaina selviää!
Juuri näin minä asian käsitin. Useimmat muutkin ohjelmasta jo pudonneet ovat katuneet sitä, että suutelivat paljon ja heti ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt tulkitset tätä artikkelia omasta näkökulmasta. Varmaan jutussa oli yhtenä pointtina Jonin liika pussailu, mutta ei se tarkoita kyllä sitä, että Kaisa olisi Jonin valittu ja moralisoisi sen vuoksi Jonin pussailua.
Tämä kausi alkaa olla jo taputeltu, ja valintakin aika lailla selvä. Mitä mieltä olette kuka on ollut paras bachelor?
Mitä ihmettä me kuulkaa tehdään kun tämä huomisen jälkeen loppuu? Jää tyhjä aukko elämään! :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta katoin Facebookista perustelut sille, miksi ei jakanut ruusua edellisessä. Eikö Joni siinä selväsanaisesti sano olevansa rakastuneempi Kaisaan?
Haluaako vielä kerran kokea Janeten kanssa kokemansa fyysisen vetovoiman ennen lopullista päätöstä (kenties seurustelua Kaisan kanssa?)...?
Onhan tuo aika koominen formaatti. 😅
Joni ei käsikirjoita sarjaa. Eihän finaali ole koskaan sellainen, että molemmat naiset seisovat vierekkäin ja Joni antaa ruusun toiselle. Jos Maria ei olisi lähtenyt itse, olisi ollut ruususeremonia, jossa kolmesta olisi tiputettu yksi.
In kirjoitti:
Instassa on uusin klippi tulevaan jaksoon. Siinä Janette istuu lasi kädessä odottavan näköisenä juuri siinä ympäristössä, jossa Joni antoi jakson 11 lopussa ruusua valitulleen... olisko voinut vähän viisaammin leikata, ettei nyt jo olisi paljastunut valinta. Plääh.
Samassa ympäristössä edellisellä kaudellakin bätse tapasi molemmat finalistit, kun kertoi päätöksensä. Ja USA:n versiossakin samalla kosintapaikalla toinen saa ruusun, toinen rukkaset.
Tää kyseinen kausi on ollut jostain syystä jotenkin extra kiinnostava :D ei oo muista kausista mun mielestä syntyny tällasta keskusteluakaan!
Huomenna jo finaali, super jännää! Sit se on siinä 😀
Musta Kaisassa on jotain erilaista. Jotenkin tuntuu et aina noi tytöt bachelorissa on sellasia samanlaisia treenattuja joilla on ripsienpidennykset ymsyms, mut Kaisa on ehkä sellanen luonnollisempi ja rennompi tyyppi. Ja selvästi tullut ihan oikeasti etsimään rakkautta.
Ja ei ollut tässä tarkotus haukkua ketään, Kaisa ja Joni on/olisi vaan mun mielestä niin niin hyvä pari!
Joku kommentoi Jonin uusimpaan kuvaan, että miksi ihmeessä pitää tuota partaa joka saa hänet näyttämään pultsarilta. Joni vastasi siihen: ”Pultsari on uusi musta...” mitä tarkoitti?