Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Kaisan iltalehti haastattelusta tehtiin tahallaan sellainen, et ihmiset saa käsityksen että valittu on Janette mutta sit kuitenkin valittu oliskin Kaisa itse? :D
Hahah, ei voi tietää.. pohdintaa tääkin vaan on.Huoh! Miten voi joku ajatella noin?!!!
Samaa mieltä. Jutussahan luki, että Kaisa on jatkanut normaalia elämää kuvausten jälkeen. Joten eipä ole sitä suurta rakkaustarina Jonin ja Kaisan välille syntynyt. Aika suuri ero siinäkin, et Joni mainostaa muuttoa ja Kaisa on samanaikaisesti kutsuvieraana Turun ravintolassa. Eipä ole heidän yhteisistä poluista muutenkaan mitään havaintoja.
No jos haluaisi nyt hoitaa homman tyylikkäästi niin hoitelisi muuttonsa nyt kaikessa hiljaisuudessa kun toinen mainostaa olevansa ulkomailla polttarireissukka.. katseet kääntyneet muualle.
Polttareista sitten suoraan yhteiseen pesään
Instojen perusteella on tullut kuva liian erilaisista ihmisistä (siis Joni ja Kaisa). Ehkä Janeten kanssa Joni on enemmän ns. samalla sivulla. Silti ohjelmaa katsottuaan olisi toivonut romanttista happy endiä.
Vierailija kirjoitti:
Instojen perusteella on tullut kuva liian erilaisista ihmisistä (siis Joni ja Kaisa). Ehkä Janeten kanssa Joni on enemmän ns. samalla sivulla. Silti ohjelmaa katsottuaan olisi toivonut romanttista happy endiä.
Tässä se tuli! Vaikka kuinka haluaisi uskoa muuta ja Kaisan kannattajiin kuulun on myönnettävä, että tosielämässä tuo ei enää vaikuta match made in heaven. Instat storyineen kertovat kyllä liian eri tyyppisistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se hieno loppuhuipennus, jos Joni ja Janette ovat arjessa yhteisen sävelen löytäneet. Ja eihän me vielä tiedetä vaikka viimeisessä jaksossa olisi heidän välillään suuri romanttinen huipennus. Tuosta instasta olen ihan samaa mieltä, suuri ero on Jonin ja Kaisan välillä, vaikka joku täällä palstalla aiemmin näki siinä paljonkin samankaltaisuutta.
Avatkaa vähän tota instojen eroa! Ero tulee vissiin niistä storyista jotka ei näy kaikille. Julkiset tilit on mun mielestä molemmilla aika mitäänsanomattomat.
Vierailija kirjoitti:
Avatkaa vähän tota instojen eroa! Ero tulee vissiin niistä storyista jotka ei näy kaikille. Julkiset tilit on mun mielestä molemmilla aika mitäänsanomattomat.
On täällä tuota näitä eroja kyllä esille useaan otteeseen. Itse näen suurimmiksi eroiksi elämäntyylin, harrastukset, ystäväpiirin, arvot yms. Eli yhteenvetona kiinnostuksen kohteet elämässä näyttävät olevan heidän välillä täysin erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä tuota näitä eroja kyllä esille useaan otteeseen. Itse näen suurimmiksi eroiksi elämäntyylin, harrastukset, ystäväpiirin, arvot yms. Eli yhteenvetona kiinnostuksen kohteet elämässä näyttävät olevan heidän välillä täysin erilaiset.
siis tuotu esille eroja..
Janette ja Maria olivat Jonin valintoja alusta asti - rakkautta ensisilmäyksellä. Nyt kun Maria on lähtenyt, valinta ei liene vaikea.
Jonilla pitäisi olla vähän "fiini" ja ylväs vaimo. Noista ei kumpikaan ole sitä.
Maria oli.
Jonissa ja Kaisassa erona esimerkiksi se että toinen on mies ja toinen nainen. Ei vaimon tarvitse olla äijäporukan jatkos. Ja Joni ei mikään kulttuurityyppi mutta haluaako kaisa edes semmoista kun on toisaalta niissä piireissä liikkunut eikä ole sopivaa löytynyt. Yhteinen Huumorintaju parisuhteessa tärkeämpi asia ja sitä heillä selvästi on.
Onko kukaan muu huomannut, että ihan kuin Janette olisi aika paljon laihtunut, kun katsoo uusimpia Insta-kuvia tai hänen storiesiansa siellä? Näyttää tosi kaposelta tuossa uusimmassa storyssakin, tosin voihan se olla että peili kaventaa siinä myös. Mutta myös uusissa kuvissa kasvot jne. paljon kapeammat. Onko mulla silmissä vikaa? :D
Pitääkö parisuhteessa naisen ja miehen sitten olla aina ihan samanlaisia jotta voi toimia?
Meillä mies on rauhallinen introvertti joka viihtyy minun ja lapsiemme kanssa mutta näkee muutamaa ystäväänsä pari kertaa vuodessa. On älykäs, lukee paljon mutta ei viihdy kulttuuririennoissa. Minä Olen sosiaalinen, käyn ystävieni kanssa kulttuuriharrastuksissa (ei sinne muutkaan puolison kanssa tule) ja jopa matkustelen ystävieni kanssa. Hyvin meillä silti menee ja intohimoa ja kemiaa löytyy vaikka olemme hyvinkin erilaisia. Naimisissa ollaan ja pari lastakin on.
Susannamariaaa kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut, että ihan kuin Janette olisi aika paljon laihtunut, kun katsoo uusimpia Insta-kuvia tai hänen storiesiansa siellä? Näyttää tosi kaposelta tuossa uusimmassa storyssakin, tosin voihan se olla että peili kaventaa siinä myös. Mutta myös uusissa kuvissa kasvot jne. paljon kapeammat. Onko mulla silmissä vikaa? :D
Samaa minäkin katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö parisuhteessa naisen ja miehen sitten olla aina ihan samanlaisia jotta voi toimia?
Meillä mies on rauhallinen introvertti joka viihtyy minun ja lapsiemme kanssa mutta näkee muutamaa ystäväänsä pari kertaa vuodessa. On älykäs, lukee paljon mutta ei viihdy kulttuuririennoissa. Minä Olen sosiaalinen, käyn ystävieni kanssa kulttuuriharrastuksissa (ei sinne muutkaan puolison kanssa tule) ja jopa matkustelen ystävieni kanssa. Hyvin meillä silti menee ja intohimoa ja kemiaa löytyy vaikka olemme hyvinkin erilaisia. Naimisissa ollaan ja pari lastakin on.
Ei tarvi, mutta toki yhteisiä intressejäkin pitää olla. Joni on korostanut useaan otteeseen myös kaverien tärkeyttä, ja myös sitä et uusi kumppani sopeutuu siihen porukkaan. Voi olla, että Janetella ja Jonilla on jo ollut yhteisiä kavereita tai kavereiden kavereita entuudestaan.
Äh harmittaa kyllä jos Joni valitsee Janeten.. Janette vaikuttaa nimittäin ehkä jollain tapaa vielä liian ”lapselliselta” luonteeltaan ja Joni myönsikin ihastuneensa ensin Janetessa ainoastaan tämän ulkonäköön. Mutta Joni ja Kaisa vaikuttavat ohjelman perusteella niin aidosti onnellisilta ja rakastuneilta ja ovathan he enemmän myös saman ikäisiä keskenään kuin mitä Joni ja Janette ovat. (Vaikka tietenkään se ikä ei ole se ratkaiseva tekijä!)
Mut jotenkin tuntuu et Jonin ja Kaisan suhde tulis olemaan enemmän oikeasti aito. En sit tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on rauhallinen introvertti joka viihtyy minun ja lapsiemme kanssa mutta näkee muutamaa ystäväänsä pari kertaa vuodessa. On älykäs, lukee paljon mutta ei viihdy kulttuuririennoissa. Minä Olen sosiaalinen, käyn ystävieni kanssa kulttuuriharrastuksissa (ei sinne muutkaan puolison kanssa tule) ja jopa matkustelen ystävieni kanssa. Hyvin meillä silti menee ja intohimoa ja kemiaa löytyy vaikka olemme hyvinkin erilaisia. Naimisissa ollaan ja pari lastakin on.Ei tarvi, mutta toki yhteisiä intressejäkin pitää olla. Joni on korostanut useaan otteeseen myös kaverien tärkeyttä, ja myös sitä et uusi kumppani sopeutuu siihen porukkaan. Voi olla, että Janetella ja Jonilla on jo ollut yhteisiä kavereita tai kavereiden kavereita entuudestaan.
8v ikäero näyttäytynyt heidän kohdallaan myös melko suurena eroavaisuutena.
Kaisalla ja Jonilla yhteistä siis esimerkiksi ikä.
Yhteistä myös se että molemmilla tiivis kaveriporukka, vaikka erilainenkin, tuo kertoo paljon luonteesta myös.
Janetella enemmän ilmeisesti yksittäisiä tyttökavereita joita tapailee.
Eiköhän nähdä Janette selittämässä poliisikouluhaaveiden unohtamista sillä miten "rakkaus voitti" (jos ja kun tulee valituksi), vaikka todellisuudessa uskon myös ettei ole sinne koskaan edes ollut tosissaan pyrkimässä. Kuulostaahan tälle "hurjapäälle" poliisin ammatti vähän coolimmalta. Eihän se tiedä yhtään mitä haluaa, naimisiinkin ymmärsi tahtovansa siinä vaiheessa kun sai kokeilla häämekkoa. Tulee väkisin ajatus, että jos tämä on bachelorin (vieläpä aikuisen miehen) viimeinen valinta, niin kyllä taas huomaa miten miehet ovat yksinkertaisia. Että lopulta fyysinen vetovoima riittää ratkaisemaan.
Anteeksi kyynisyyteni :(
Susannamariaaa kirjoitti:
Samaa olen katsonut, ja jotenkin ilme myös muuttunut.. kuin olisi suru silmissä ja huolia. Aiempi hivenen itsetietoinen hymy kadonnut. Aidosti toivotan tsemppiä ja kaikkea hyvää Janetelle, toivottavasti tämä ohjelman ulostulo ei ole ollut liian kova pala.
Samaa mieltä. Jutussahan luki, että Kaisa on jatkanut normaalia elämää kuvausten jälkeen. Joten eipä ole sitä suurta rakkaustarina Jonin ja Kaisan välille syntynyt. Aika suuri ero siinäkin, et Joni mainostaa muuttoa ja Kaisa on samanaikaisesti kutsuvieraana Turun ravintolassa. Eipä ole heidän yhteisistä poluista muutenkaan mitään havaintoja.