Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
eikö finaalia oo nähtävissä tänään!
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuskinhan sitä lopputulosta kukaan sitten someen juoruisi.... 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Jep??? Täällä kärsimättömänä kans.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Ensi viikolla vasta finaali.
Samaa ihmettelen kun oon maksanut ruutu+ palvelun ja siellä lukee et sinnekkin tulee finaali vasta 29 pvä vaikka nehän pitäisi aina ennakkoon näkyä:S Pettynyt!:S
Vierailija kirjoitti:
Ajattele vaikka järjellä näin alkajaisiks.
Maryah kirjoitti:
Samaa ihmettelen kun oon maksanut ruutu+ palvelun ja siellä lukee et sinnekkin tulee finaali vasta 29 pvä vaikka nehän pitäisi aina ennakkoon näkyä:S Pettynyt!:S
Aina? Ei näiden ohjelmien finaaleja näytetä koskaan ennakkoon plussallakaan.
Vierailija kirjoitti:
joni vois kyllä pitäää paidan päällä, auts.
Eipäs, vaan olla aina ilman paitaa. On niin hot!
Olen ollut ihan ekasta jaksosta asti varma, että valitsee Janeten, mutta nyt tuli ensimmäisen kerran fiilis, että se saattaa sittenkin olla Kaisa. Hmm....
En tajua miksi Janette tuomittiin yön yli treffeille jäämisestä mutta Kaisaa ei? Sehän jää ns. Janeten liukkaille nyt.
Mut joo tulee surku Kaisaa kun se on oikeasti lätkässä eikä tule valituksi.
Vaikka vähän sen murre hämää, sanos tekis ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele vaikka järjellä näin alkajaisiks.
Kylläpä täällä on joku ilkimys! Ilkeitä kommentteja tosi usein. Mikä sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ihan ekasta jaksosta asti varma, että valitsee Janeten, mutta nyt tuli ensimmäisen kerran fiilis, että se saattaa sittenkin olla Kaisa. Hmm....
Oli paljastunut jo Ig että Janeten olis valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joni vois kyllä pitäää paidan päällä, auts.
Eipäs, vaan olla aina ilman paitaa. On niin hot!
Vähän on pullea, onko manboobsit?
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa että Joni näkee naisista vaan osan, ei ollankaan millasia he on villalla.
Kaisa ainakin mielistelee Jonia koko ajan. Tuo ei näytä kaikkia puoliaan, Sanokaa mun sanoneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli paljastunut jo Ig että Janeten olis valinnut.
Miten nii?
En usko, että Kaisalla ja Jonilla oli mitään kovin intiimiä.
Telkusta katsotun perusteella valinta näyttäisi olevan Kaisa, mutta mm. instan perusteella Janette. Mielenkiintoinen viimeinen jakso joka tapauksessa tulossa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Janette tuomittiin yön yli treffeille jäämisestä mutta Kaisaa ei? Sehän jää ns. Janeten liukkaille nyt.
Mut joo tulee surku Kaisaa kun se on oikeasti lätkässä eikä tule valituksi.
Vaikka vähän sen murre hämää, sanos tekis ym.
Jälkiliukkaille? Hyi helv*, miten joku voi sanoa noin. Oksettava kumpaakin naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Telkusta katsotun perusteella valinta näyttäisi olevan Kaisa, mutta mm. instan perusteella Janette. Mielenkiintoinen viimeinen jakso joka tapauksessa tulossa.
Totta. Ja instassakin on puolet totuuksista fanien toiveajattelua. Esim se yhteinen matka Dubaihin. Melkein nauroin, kun näin instaan "todisteet" yhteisestä reissusta :'D
Kaisa on kyllä niin ihanan positiivinen ihminen. Täyden kympin mimmi kelle tahansa. Jos instajutut pitää paikkansa, niin ei voi kun ihmetellä.