Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko mennä puolisosi kanssa viettämään hotelliyötä siihen kaupunkiin jossa asutte muutenkin?

Vierailija
01.05.2023 |

Koska toisaalta, miksi maksaisitte hotellista kun kerran kotonakin saa nukkua ilmaiseksi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. On se ihanaa vaihtelua arkeen. Illallinen, spa, aaminenen pitkän kaavan mukaan. Aikaa kaksin ilman arkea ja kotitöitä.

Vierailija
2/50 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki. Mutta ihan järjetöntähän se olisi. Ihme turhuuksiin ihmiset hukkaa rahojansa. Mieluummin ottaa vaikka junan jonnekin toiseen kaupunkiin, jossa vaikka esim. mielenkiintoinen näyttely jossain museossa ja käväisee siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos olisimme esim jossain konsertissa tms joka loppuu myöhään ja koti ei olisi ihan siinä parin kilsan päässä.

Luulen kuitenkin että tuossakin tilanteessa hotelli tuntuisi silti rahan haaskaukselta ja tulisimme taksilla kotiin.

Vierailija
4/50 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös ystävien kanssa. Mahtava päivä spa:ssa, illalla keikalla, ulkoilua lähimaastossa, hyvää aikaa ystäväjoukolla.

Vierailija
5/50 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut niin monta vuotta hotelleissa etten lähde sinne kuin pakolla

Vierailija
6/50 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikonloppuna oltiin saman asuinkaupungin hotellissa yötä. Saimme hotelliyön ilmaiseksi niin ei sitä voinut olla käyttämättä. Oli mukavaa vaihtelua arkeen ja tuli ihan tarpeeseen kun molemmilla on viime aikoina ollut aika kiireistä ja varsinkin puolisolla on ollut pientä stressiä

Vierailija
7/50 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viimeksi toissa kesänä, kun asunto oli helteillä tukalan kuuma, eikä meillä ollut ilmastointilaitetta.

Vierailija
8/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa tehtiin tuota joskus jos oltiin iltaa viettämässä kaupungilla. Hän kun sai varattua hotellin henkilökuntahintaan, niin se ei kamalasti kalliimmaksi tullut kuin taksikyyti kotiin. Oli kiva, kun sai olla rauhassa illan ja kävellä hotelliin, nukkua yö ja päästä vielä hotelliaamupalalle.

Vierailija
9/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja olen ollut myös yksin. Ja tulen varmaan menemään jatkossakin. Riippuu varmaan myös vähän kaupungista: Helsingissä ja muissa isommissa kaupungeissa riittää tekemistä ja nähtävää niin, että päivä ja yö poissa kotoa tuntuu lomalta. Pienemmistä kaupungeista en sitten tiedä

Vierailija
10/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ollaan joskus harkittukin. Käydään kylpylähotellissa joskus muutenkin uimassa, vaikka aika on rajattu ja hinta suht kallis. mutta

Hotellin asiakkaana kylpylää saisi käyttää rajattomasti, voisi nauttia alkoholiakin kun ei tarvitsisi ajaa kotiin, ja olisi mukava käydä kiireettömällä hotelliaamiaisella.

Vierailija
11/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus, kun lapsi oli ensimmäistä kertaa yöhoidossa.

Vierailija
12/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Me reissataan aika paljon ja saadaan siinä ihan tarpeeksemme hotelleista. Kumpikaan meistä ei niistä erityisemmin nauti. Meitä ei spa tai pitkä aamiainen kiinnosta pätkääkään ja omassa sängyssä nukkuu parhaiten.

Vierailija
13/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja oomme useasti olleetkin, yleensä Vaakunassa, Helsingissä. Ihanaa viettää vähän luxusaikaa kahdestaan, on aikaa vaan olla yhdessä. Kotona kuiteskin molemmat puuhailisi omiaan: kotitöitä, laittaisi pihaa yms.

Käymme silloin usein esim.bändikeikalla, stand upissa jne. Syömässä hyvin, ja nautimme herkullisesta aamiaisesta, jota ei tarvitse itse laitella.

Saamme henkilökuntahintaan huoneen, ja aina otammekin hitusen ylellisemmän, esim.parvekkeellisen, kerran saimme sviitin, kun oli tilaa hotellissa.

Seuraavalla kerralla ehkä Torniin 😊

Vierailija
14/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä päihteitä ja nain vain vaimoa. Miksi menisin "hotelli"in.

Vierailija
15/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olemme olleet Helsingissä yötä ennen kuin muutimme Helsinkiin asumaan. Olemme myös olleet yötä hotellissa sen verran lähellä kotia, että pinta-alaltaan isomassa kaupungissa olisi ollut samassa kaupungissa. Haluttiin rentoutumista kahdestaan.

Vierailija
16/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle kuusikymppinen, ja muistan vielä sen ajan, kun laki kielsi yöpymisen omassa kotikaupungissa hotellimajoituksessa! Taisi liittyä irtolaislakiin, joka jossain vaiheessa kumottiin.

Vähän sen jälkeen muistan artikkelin, jossa julkkispari (helsinkiläisiä) kertoivat, että he olivat käyneet lomalla Helsingissä, hotelliöineen päivineen, ja hauskaa oli ollut!

Voi miten ankaralla kädellä meitä kansalaisia on hallittu ja hallitaan...

Vierailija
17/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kun asuu hyvällä sijainnilla niin ei ole tarvetta. Oma sänky paras!

Mutta ymmärrän että voi olla kivaa vaihtelua esimerkiksi pienten lasten vanhemmille tai jos oma koti on syrjässä tai pieni tai muuten seinät kaatuvat päälle. Hyvä idea kehittää luovia ratkaisuja.

Vierailija
18/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hotellista joutuu poistumaan aikaisin ja aamupalakin päättyy jo 10. Jos haluaa levätä niin pitäisi varata ylimääräinen päivä. Mielummin nukun kotona rauhassa ja syön aamupalani kun huvittaa. En kellon mukaan.

Vierailija
19/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tämän kaupungin hotelli on sellainen, ettei se pariskuntana oikein innostaisi. Sijainti, tilat jne. eivät olisi minun juttuni.

Vierailija
20/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ehkä kerran vuodessa, tau parin vuoden välein (riippuu muista matkoista) käydään hotellissa Helsingissä, vaikka täällä asummekin. Jokin kaunis kesäviikonloppu, jolloin kiva vain käyskennellä, ja hotellina joko Kämp tai Haven.